Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.


pk2010

Anbefalte innlegg

Folke-nasjonalist?

 

Neppe tvil om Wyrd sine nazistiske sympatier.

 

Heh, du vet ikke så mye om politikk, gjør du? "Nazisme" er en slæng for nasjonalsosialisme, om du ikke visste det fra før.

Jeg har flere grunner til ikke å være nasjonalsosialist, hvorav de to viktigste, og mest fundamentale er:

 


  •  
  • Jeg er ikke sosialist.
     
  • Staten er for autoritær.

 

Dette når man tar i betraktning de viktige aspektene av dette politiske systemet.

 

Men du bare MÅ plassere alle som ikke er multikulturalist-globalister og som ikke lukker øynene for rasevariasjoner i den nynazistiske boksen, ikke sant?

 

LOL

 

Nei, jeg som jøde vet jo ikke noe om politikk. Bortsett fra at jeg "og vi andre som er jøder" bedriver en NWO agenda (som definitivt er ideologisk og politisk?) -vi må jo ha litt mellom øra for å kunne gjøre det? Eller?

 

LOL?

Endret av Din_Laban
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folke-nasjonalist?

 

Folke-nasjonalist, om man skal bruke et norskere uttrykk. Kontra stats-nasjonalisme, eller "patriotisme", som setter selve statsdannelsen i seg selv foran etnisitet, kultur etc. Slik jeg ser det er ikke en statsdannelse i seg selv noe å jobbe for å opprettholde - det er det statsrammen rommer som er verdt å kjempe for. Multikulturalismen splitter opp nasjonalstatene slik at de ikke lenger kan være en holistisk, organisk helhet basert på blodsbånd, felles historie og opphav, noe som motiverer til samarbeid, selvoppofrelse og kamp for folkets individuelle frihet og selvbestemmelse.

 

Nei, jeg som jøde vet jo ikke noe om politikk. Bortsett fra at jeg "og vi andre som er jøder" bedriver en NWO agenda (som definitivt er ideologisk og politisk?) -vi må jo ha litt mellom øra for å kunne gjøre det? Eller?

LOL?

 

Finnes selvfølgelig mange jøder der ute som er kløppere på politikk (selv om jeg aldri kan huske å ha kommet over noen jeg er enig med), men jeg må alvorlig talt innrømme at jeg tvilte litt på din politiske kunnskap når du sprer rundt deg med nazi-kortet basert på så dårlige grunner!

Ikke at jeg syns det er noe verre å bli kalt "nazist" enn sosialdemokrat, kapitalist eller andre etiketter som jeg ikke går rundt og forkynner for, men jeg foretrekker likevel at folk lar være å skrike "nazist!" til meg når jeg ikke assosierer meg selv med dette politiske systemet, når jeg faktisk aldri har debattert for nasjonalsosialismen.

 

Jeg har aldri hevdet at uviktige, små hverdags-jøder som deg er innblandet i noen mørke planer. Det er nok heller de styrtrike, mektige sionistene med stor politisk influens i USA, verdensbanker og organisasjoner man bør holde et øye med.

Heller aldri har jeg sagt at disse alene er skyld i de problemene den vestlige verden i dag møter. Dette er kompliserte tema, og problemene har mange årsaker...

 

Endret: typo

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

Jeg synes det er forkastelig å forhellige "rase" på denne måten. Nesten litt tryst å se hvor sykelig tvangsbefattet noen er med å bevise sitt opphav, ikke minst for seg selv. Det hele bunner jo selvfølgelig i mindreverdighets komplekser og ren frustrasjon for hva enn det måtte være, det du mislykkes i.

 

Synd at folk ikke lærer av historien og heller vil fortsette veien ned i det grumsete lille hullet som "overmenneske" og alt det der.

Dog har et par av rase-ideologene her inne paradoksalt nok faktisk til felles med jødene, opptattheten av rase/herkomst

 

Uten å begi meg inn i en "grumstete debatt" så er det vel faktisk ingen andre nasjoner enn jødene/Israel som har så rendyrket "rasistiske" krav på hva som må til for å regnes som jøde. I Norge blir alle "nordmenn" etter å ha fått statsborgerskap, i Israel må du ha stamtavle i orden, mor må være jøde, osv.

 

Kanskje de har rett som hevder at "Judaism is definitely a racial and not a religious group"

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at det er viktigere å holde øye med jøder enn andre i politiske spørsmål.

 

Anbefaler deg å holde et øye med folkesvikerne på det norske stortinget også. Men for deg burde vel neppe dette være nødvendig, da du uansett ikke har de samme ønskene for Norges fremtid som jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at det er viktigere å holde øye med jøder enn andre i politiske spørsmål.

Kjent med Kol Nidre?

 

"All personal vows we are likely to make, all personal oaths and pledges we are likely to take between this Yom Kippur and the next Yom Kippur, we publicly renounce. Let them all be relinquished and abandoned, null and void, neither firm nor established. Let our personal vows, pledges and oaths be considered neither vows nor pledges nor oaths."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes det er forkastelig å forhellige "rase" på denne måten. Nesten litt tryst å se hvor sykelig tvangsbefattet noen er med å bevise sitt opphav, ikke minst for seg selv. Det hele bunner jo selvfølgelig i mindreverdighets komplekser og ren frustrasjon for hva enn det måtte være, det du mislykkes i.

 

Synd at folk ikke lærer av historien og heller vil fortsette veien ned i det grumsete lille hullet som "overmenneske" og alt det der.

Dog har et par av rase-ideologene her inne paradoksalt nok faktisk til felles med jødene, opptattheten av rase/herkomst

 

Uten å begi meg inn i en "grumstete debatt" så er det vel faktisk ingen andre nasjoner enn jødene/Israel som har så rendyrket "rasistiske" krav på hva som må til for å regnes som jøde. I Norge blir alle "nordmenn" etter å ha fått statsborgerskap, i Israel må du ha stamtavle i orden, mor må være jøde, osv.

 

Kanskje de har rett som hevder at "Judaism is definitely a racial and not a religious group"

Du kan jo alltids konvertere, vet du.

Lenke til kommentar

Jeg vil konvertere til Sekulær jædedom, det er egentlig helt likt som jeg har det nå, men jeg kan kalle meg jøde, noe som tydligvis gjør at jeg automatisk får makt over film og media, jeg får vist også noen millioner i diamnater uten at jeg gjør noe for det.

 

Eneste problemet er at wyrd og venne hans vil prøve å sende meg til madegascar og når det ikke funker, vel da gjør de vel som helten Onkel Hitler gjorde.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du kan jo alltids konvertere, vet du.

Vente til du har tatt imot Jesus og konvertert til kristendom, da skal jeg vurdere det.

 

Men tviler på det skjer, for dere jøder vet innerst inne at det ikke er religion som kommer i første rekke, men rase-tilhørighet.

 

Som Adolf-mustasj uttrykte det; "To begin with, Judaism is definitely a racial and not a religious group"

 

Man kan si mye om mannen, men akuratt her hadde han vel rett?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Du kan jo alltids konvertere, vet du.

 

Hvis jeg konverterer meg til jødedom, vil jeg da ha rett til å dra til Israel og leve der? Ser ikke israelene på blodslinjen din?

 

Vel, jeg har ikke full innsikt i deres innvandringspolitikk, men slik jeg har forstått det kan du få israelsk statsborgerskap om du dokumenterer at du har jødiske linjer, og da helst på morssiden.

Tviler strengt tatt på at jeg ville fått israelsk statsborgerskap med den slektsinformasjonen jeg kan henvise til. Til og med genetiske analyser tilsier at jeg ikke har noen spor av ikke-europeisk avstamning.

Lenke til kommentar

Jeg vil konvertere til Sekulær jædedom, det er egentlig helt likt som jeg har det nå, men jeg kan kalle meg jøde, noe som tydligvis gjør at jeg automatisk får makt over film og media, jeg får vist også noen millioner i diamnater uten at jeg gjør noe for det.

 

Eneste problemet er at wyrd og venne hans vil prøve å sende meg til madegascar og når det ikke funker, vel da gjør de vel som helten Onkel Hitler gjorde.

Jøder er ålreite dyr, vet du. Vi har så makt vet du, at vi må kjøpe containere for å få nok lagringsplass... :whistle:

 

Det ser ut til at det tenkes ut stadige endelige løsninger også, som du påpeker. Det er liksom det største problemet.

Lenke til kommentar

Du kan jo alltids konvertere, vet du.

Vente til du har tatt imot Jesus og konvertert til kristendom, da skal jeg vurdere det.

 

Men tviler på det skjer, for dere jøder vet innerst inne at det ikke er religion som kommer i første rekke, men rase-tilhørighet.

 

Som Adolf-mustasj uttrykte det; "To begin with, Judaism is definitely a racial and not a religious group"

 

Man kan si mye om mannen, men akuratt her hadde han vel rett?

Om vi nå er en egen rase som kommer i alle mulige farger (fargen er valgfri så lenge man er fra rett rase..? -OK da, hvis det funker for deg. I dag finnes det til og med svarte afrikanere som er samer, og øder som også er samer. Verden forandrer seg. Hele tiden og det er en relativt naturlig tilstand.

 

Jesus? -det krydde av jesuser på den tiden. Som helt sikkert ville være salvede. Ikke at kristendommen har helt ensrettet og en "klar og tydelig vei", heller. Det er jo så mange fraksjoner og utbrytergrupper. Finner de ikke veien?

Lenke til kommentar
Du kan jo alltids konvertere, vet du.

 

Hvis jeg konverterer meg til jødedom, vil jeg da ha rett til å dra til Israel og leve der? Ser ikke israelene på blodslinjen din?

Staten Israel definerer i prinsippet en jøde som en person født av en jødisk mor. Man kan også være konvertert etter godkjent prosedyre og kan da ikke tilhøre andre trossamfunn. Da kan da emigrere til staten Israel. Pr. i dag godtar reformjødedommen i noen tilfeller også barn av jødisk far som jøder, noe som jo følger opp mer moderne normer i dag.

 

Jødedommen omfatter et religiøst fellesskap, men det er også et historisk og kulturelt fellesskap. Historisk er ordet jøde ofte brukt i rasemessig betydning, men det gir ingen mening i det hele tatt siden det finnes jøder av mange ulike hudfarger , som kjent.

Lenke til kommentar
Du kan jo alltids konvertere, vet du.

 

Hvis jeg konverterer meg til jødedom, vil jeg da ha rett til å dra til Israel og leve der? Ser ikke israelene på blodslinjen din?

Staten Israel definerer i prinsippet en jøde som en person født av en jødisk mor. Man kan også være konvertert etter godkjent prosedyre og kan da ikke tilhøre andre trossamfunn. Da kan da emigrere til staten Israel. Pr. i dag godtar reformjødedommen i noen tilfeller også barn av jødisk far som jøder, noe som jo følger opp mer moderne normer i dag.

 

Jødedommen omfatter et religiøst fellesskap, men det er også et historisk og kulturelt fellesskap. Historisk er ordet jøde ofte brukt i rasemessig betydning, men det gir ingen mening i det hele tatt siden det finnes jøder av mange ulike hudfarger , som kjent.

 

Jeg vet at det foregår diskriminering i alle samfunn. Hvordan er det i det jødiske samfunnet? Finnes det også et "hudfarge-problem" der?

Lenke til kommentar

I Israel har det vært en del problemer angående svarte jøder, de fra Etiopia spesielt. Men det er også litt problemer i forhold til hvilken retning man tilhører, avhengig av. De ortodokse er jo alltid verst, uansett religion. Øst-europeiske jøder, men da især jøder fra ex-Sovjet har det vært blandede oppfatninger rundt, særlig fordi kriminalitet og prostitusjon og narkotikaomsetningen økte etter at de startet å innvandre. Har vært noen da som har ment at mange av dem ikke er sekulære jøder, men opportunister. Noen få klarte til og med å opptre som ny-nazister! I Israel, utrolig nok.

 

Ettersom alle farger og varianter av jøder med statsborgerskap må gjøre militærtjeneste (3 år / 2 år for jenter) så har mye løst seg gjennom det. Men det har jo vært noen unike eksempler med når israelere som er israelere blir drept og skadd har fargevarianten og "etnisk bakgrunn" liten betydning. De ortodokse har en tendens til å få slippe det militære...

Endret av Din_Laban
Lenke til kommentar
Du kan jo alltids konvertere, vet du.

 

Hvis jeg konverterer meg til jødedom, vil jeg da ha rett til å dra til Israel og leve der? Ser ikke israelene på blodslinjen din?

Staten Israel definerer i prinsippet en jøde som en person født av en jødisk mor. Man kan også være konvertert etter godkjent prosedyre og kan da ikke tilhøre andre trossamfunn. Da kan da emigrere til staten Israel. Pr. i dag godtar reformjødedommen i noen tilfeller også barn av jødisk far som jøder, noe som jo følger opp mer moderne normer i dag.

 

Jødedommen omfatter et religiøst fellesskap, men det er også et historisk og kulturelt fellesskap. Historisk er ordet jøde ofte brukt i rasemessig betydning, men det gir ingen mening i det hele tatt siden det finnes jøder av mange ulike hudfarger , som kjent.

 

Jeg ser ikke at Israel har mange afrikanske jøder i parlamentet, kan du forklare meg hvorfor? Dere består jo av alle raser og er kun en religion?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...