Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.


pk2010

Anbefalte innlegg

 

Er du jøde forresten?

 

Kjenner en jøde som spyr av sin egen talmud.

 

 

Hva har det med saken om jeg er en jøde eller ikke? Må man være av samme religion for å ønske religionsfrihet og trygghet til sine medmennesker? Jeg er foreløpig ikke jøde, men ateist og forfedrene mine har vært her siden vikingtiden. Dessverre har jeg kun mørkeblondt hår, men øynene er blåe! Passer jeg likevel i din "rene" kvota?

 

Å fokusere på slike ting er latterlig og oppførselen din kan nesten ses på som primitivt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om man studerer vårt folk så er det åpenbart at vi er velsignet av herren. Hvem er det som har drevet denne verden fremover rent teknologisk? Hvem er det som besitter ressursene?

 

Om den vestlige verden tok på seg samme stammementalitet og tankegang som jødene så ville det være over og ut for deres manipulering gjennom media, ingen flere kriger i midt-østen, ingen mere fortjeneste til krigsprofitørene, intet mere frimureri, ingen innvandring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er du jøde forresten?

 

Kjenner en jøde som spyr av sin egen talmud.

 

 

Hva har det med saken om jeg er en jøde eller ikke? Må man være av samme religion for å ønske religionsfrihet og trygghet til sine medmennesker? Jeg er foreløpig ikke jøde, men ateist og forfedrene mine har vært her siden vikingtiden. Dessverre har jeg kun mørkeblondt hår, men øynene er blåe! Passer jeg likevel i din "rene" kvota?

 

Å fokusere på slike ting er latterlig og oppførselen din kan nesten ses på som primitivt.

 

Hvis du er jøde, så støtter du folkemord og blodsuging av små spedbarns penis. Jødedom er ingen religion som fortjener å eksistere, makan til grusomme tekster skal man lete lenge etter. Kos deg med det gamle testamentet i kveld du!

 

En etnisk norsk kan godt ha brune øyne og mørkt hår, man merker likevel om personen er av europeisk avstamning eller ikke. Forresten hadde hitler drøssevis med jøder i hæren sin, hva er din kommentar på det?

 

Hvor snakket jeg om "rene" kvota?

Lenke til kommentar

Dessverre har jeg kun mørkeblondt hår, men øynene er blåe! Passer jeg likevel i din "rene" kvota?

 

Om du er europid er du europid. Vi er mer fargerike enn noen annen hovedrase, i og med at vi har et bredt spekter av hår- og øyenfarger.

 

Nemlig. Det er andre ting enn hår og øyefarge som skiller oss fra negroide og andre raser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Om man studerer vårt folk så er det åpenbart at vi er velsignet av herren. Hvem er det som har drevet denne verden fremover rent teknologisk? Hvem er det som besitter ressursene?

 

Om den vestlige verden tok på seg samme stammementalitet og tankegang som jødene så ville det være over og ut for deres manipulering gjennom media, ingen flere kriger i midt-østen, ingen mere fortjeneste til krigsprofitørene, intet mere frimureri, ingen innvandring.

 

Velsignet av herren? Haha hvorfor overasker det meg ikke at du er en religiøs fanatiker samtidig? Det var etter vi forlot overtroen og innhentet oss humanistiske og sekulære verdier at vi først fikk noe fremgang her i gården. Forøverig bygde Egypterne pyramider da vi bodde i småe hytter i skogen og jakta på vilt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Om man studerer vårt folk så er det åpenbart at vi er velsignet av herren. Hvem er det som har drevet denne verden fremover rent teknologisk? Hvem er det som besitter ressursene?

 

Om den vestlige verden tok på seg samme stammementalitet og tankegang som jødene så ville det være over og ut for deres manipulering gjennom media, ingen flere kriger i midt-østen, ingen mere fortjeneste til krigsprofitørene, intet mere frimureri, ingen innvandring.

 

Velsignet av herren? Haha hvorfor overasker det meg ikke at du er en religiøs fanatiker samtidig? Det var etter vi forlot overtroen og innhentet oss humanistiske og sekulære verdier at vi først fikk noe fremgang her i gården. Forøverig bygde Egypterne pyramider da vi bodde i småe hytter i skogen og jakta på vilt.

 

Egypterne var hvite.

Lenke til kommentar

Om man studerer vårt folk så er det åpenbart at vi er velsignet av herren. Hvem er det som har drevet denne verden fremover rent teknologisk? Hvem er det som besitter ressursene?

 

Om den vestlige verden tok på seg samme stammementalitet og tankegang som jødene så ville det være over og ut for deres manipulering gjennom media, ingen flere kriger i midt-østen, ingen mere fortjeneste til krigsprofitørene, intet mere frimureri, ingen innvandring.

 

Velsignet av herren? Haha hvorfor overasker det meg ikke at du er en religiøs fanatiker samtidig? Det var etter vi forlot overtroen og innhentet oss humanistiske og sekulære verdier at vi først fikk noe fremgang her i gården. Forøverig bygde Egypterne pyramider da vi bodde i småe hytter i skogen og jakta på vilt.

Ja, dere hedniner har virkelig bidratt mye til verdens fremgang. Dere har skapt det nåværende multikulturelle faenskapet som kun avler degenerasjon, slaveri, drap, voldtekt og annen elendighet.

 

Hørt om Nicola Tesla før?

 

“The gift of mental power comes from God, Divine Being, and if we concetrate our minds on that truth, we become in tune with this great power.

My Mother had taught me to seek all truth in the Bible.”

 

Dessverre har jeg kun mørkeblondt hår, men øynene er blåe! Passer jeg likevel i din "rene" kvota?

 

Om du er europid er du europid. Vi er mer fargerike enn noen annen hovedrase, i og med at vi har et bredt spekter av hår- og øyenfarger.

 

Nemlig. Det er andre ting enn hår og øyefarge som skiller oss fra negroide og andre raser.

Den største forskjellen ligger i vår kreativitet, vårt åndsvesen.

Endret av Gutten fra eventyret
Lenke til kommentar

Hvis du er jøde, så støtter du folkemord og blodsuging av små spedbarns penis. Jødedom er ingen religion som fortjener å eksistere, makan til grusomme tekster skal man lete lenge etter. Kos deg med det gamle testamentet i kveld du!

 

 

Wow! Like smart som å si som at hvis du er kristen så støtter du heksebrenning, korstog, inkvisisjon og utryddelsen av andre folkeslag. Jeg har allerede lest en god slump av det gamle testamentet, og tror du at noen arkaiske tekster vil få meg til å drive med hatforfølgelsen du og dine rasistkompiser driver med her så tar du grundig feil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

For å gi dere jødehat fanatakiere et lite poeng, ja jødedommen er roten til alle de 3 monoteistiske kultene som har vært en sånn forbannelse for vår primitive primat art.

 

Men jødene er selv et offer for denne dumskapen, akkurat som kristne og muslimer.

 

Og foresten er det påfallende mange mennesker av jødisk opprinelse som har bidratt til fantastikse fremskritt for menneskeheten, hva har dere oppnåd med gnålet deres som er så flott om jeg tør spørre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du er jøde, så støtter du folkemord og blodsuging av små spedbarns penis. Jødedom er ingen religion som fortjener å eksistere, makan til grusomme tekster skal man lete lenge etter. Kos deg med det gamle testamentet i kveld du!

 

 

Wow! Like smart som å si som at hvis du er kristen så støtter du heksebrenning, korstog, inkvisisjon og utryddelsen av andre folkeslag. Jeg har allerede lest en god slump av det gamle testamentet, og tror du at noen arkaiske tekster vil få meg til å drive med hatforfølgelsen du og dine rasistkompiser driver med her så tar du grundig feil.

 

Herregud, du kan ingenting om kristendommen. Den skiller seg veldig fra jødedommen og islam. Det er i jødedom at man brenner hekser. Hekser ble brent fordi man ikke forkastet jødenes bok.

Lenke til kommentar

Egypterne var hvite.

 

Jeg er ikke sikker på hvor lys pigmentering de hadde, men de var unektelig kaukasoide, ja. Hadde vært interessant å se en bred DNA-sammenligning mellom den gamle egyptiske overklassen og moderne befolkningsgrupper, og se hvordan de havner på det genetiske kartet i forhold til oss andre.

 

Forøvrig er det feil at den hvite rasen først oppnådde noe stort etter at vi ble "sekulære" og "humanistiske". Hørt om de gamle grekerne og romerne? Deres kunst og arkitektur var fantastisk. Også de såkalt "barbariske" europeerne på den tiden oppnådde en hel del, og var ikke tilbakestående på den teknologiske fronten for sin tid.

Videre opp igjennom historien har våre folk oppnådd utrolig mye stort og imponerende, både hva gjelder teknologi, arkitektur, kunst, musikk, krigføringsteknikker, litteratur... Det er vanskelig å ramse opp alt dette, og det var før moderne ideologier som "humanisme".

 

Tenk det, du, Myagos.

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Forøvrig er det feil at den hvite rasen først oppnådde noe stort etter at vi ble "sekulære" og "humanistiske". Hørt om de gamle grekerne og romerne? Deres kunst og arkitektur var fantastisk. Også de såkalt "barbariske" europeerne på den tiden oppnådde en hel del, og var ikke tilbakestående på den teknologiske fronten for sin tid.

Videre opp igjennom historien har våre folk oppnådd utrolig mye stort og imponerende, både hva gjelder teknologi, arkitektur, kunst, musikk, krigføringsteknikker, litteratur... Det er vanskelig å ramse opp alt dette, og det var før moderne ideologier som "humanisme".

Romerne og grekerne var før kristendommens inntog, kristendomen ødela hellenistisk sivilisasjon.

Lenke til kommentar

Om man studerer vårt folk så er det åpenbart at vi er velsignet av herren. Hvem er det som har drevet denne verden fremover rent teknologisk? Hvem er det som besitter ressursene?

 

Om den vestlige verden tok på seg samme stammementalitet og tankegang som jødene så ville det være over og ut for deres manipulering gjennom media, ingen flere kriger i midt-østen, ingen mere fortjeneste til krigsprofitørene, intet mere frimureri, ingen innvandring.

 

Velsignet av herren? Haha hvorfor overasker det meg ikke at du er en religiøs fanatiker samtidig? Det var etter vi forlot overtroen og innhentet oss humanistiske og sekulære verdier at vi først fikk noe fremgang her i gården. Forøverig bygde Egypterne pyramider da vi bodde i småe hytter i skogen og jakta på vilt.

 

Egypterne var hvite.

 

Feil. Dette er bare sludder som oppsto på 1800-1900 tallet da rasisme var på moten. Det er også viktig hvordan du definerer hvit. Da under Ptolemaic-dynastiet etter Alexander den Store var det grekere som overtok styringen, og for eksempel kleopatra var av gresk hærkomst. Det ble ogås masse miksing mellom Egyptere og Grekere siden mange grekere bosatte seg i Egypt.

 

Du kan også lese mer om det her :

http://en.wikipedia.org/wiki/Ancient_Egyptian_race_controversy

og her

http://en.wikipedia.org/wiki/Egyptians#Ancient_Egypt

 

De tidligere faraoiske-dynastiet hadde derimot svart hudpigmentasjon da de skjeldent drev med handel utenfor Afrika.

hieroglyphics.jpg

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Egypterne var hvite.

 

Jeg er ikke sikker på hvor lys pigmentering de hadde, men de var unektelig kaukasoide, ja. Hadde vært interessant å se en bred DNA-sammenligning mellom den gamle egyptiske overklassen og moderne befolkningsgrupper, og se hvordan de havner på det genetiske kartet i forhold til oss andre.

 

Forøvrig er det feil at den hvite rasen først oppnådde noe stort etter at vi ble "sekulære" og "humanistiske". Hørt om de gamle grekerne og romerne? Deres kunst og arkitektur var fantastisk. Også de såkalt "barbariske" europeerne på den tiden oppnådde en hel del, og var ikke tilbakestående på den teknologiske fronten for sin tid.

Videre opp igjennom historien har våre folk oppnådd utrolig mye stort og imponerende, både hva gjelder teknologi, arkitektur, kunst, musikk, krigføringsteknikker, litteratur... Det er vanskelig å ramse opp alt dette, og det var før moderne ideologier som "humanisme".

 

Tenk det, du, Myagos.

 

 

Jeg har da aldri nevnt "den hvite rase"? Jeg mener det ikke eksisterer nok forskjeller mellom oss til og karaktisere oss i diverse raser, og ingen seriøse biologer driver å raseblander mennesker lengre heller. Som sagt stammer humanismen fra antikken, og etter kristendommen overtok ble denne utviklingen lagt i grus og den mørke middelalderen tok over. Det var ikke før vi fant frem de humanistiske røttene igjen at fremgang sakte men sikkert ålet seg fremover, og resultatet ser vi i dag.

 

Våre største og viktigste bragder kom ikke fra teknologi eller kunst, men vår fremgang i å tillate og respektere mennesker av andre folkeslag, etnisitet og seksuell tilhørighet. Dette har vært vår vanskeligste utfordring, og virkelig fremgang har vi kun sett de siste 40 årene.

 

Det er her på dette punktet vi virkelig fortjener å være stolte av oss selv, så komme her inne og se dere rasister åler ut svada og konspirasjonsteorier er bare trist og patetisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du er jøde, så støtter du folkemord og blodsuging av små spedbarns penis. Jødedom er ingen religion som fortjener å eksistere, makan til grusomme tekster skal man lete lenge etter. Kos deg med det gamle testamentet i kveld du!

 

 

Wow! Like smart som å si som at hvis du er kristen så støtter du heksebrenning, korstog, inkvisisjon og utryddelsen av andre folkeslag. Jeg har allerede lest en god slump av det gamle testamentet, og tror du at noen arkaiske tekster vil få meg til å drive med hatforfølgelsen du og dine rasistkompiser driver med her så tar du grundig feil.

 

Herregud, du kan ingenting om kristendommen. Den skiller seg veldig fra jødedommen og islam. Det er i jødedom at man brenner hekser. Hekser ble brent fordi man ikke forkastet jødenes bok.

 

At Bibelen er en dårlig bok med mange motsigelser er jeg enig i. Du kan enkelt finne steder hvor Jesus skal ha opphevet loven, men andre steder sier han ting som dette :

 

”Dere må ikke tro jeg er kommet for å oppheve loven eller profetene! Jeg er ikke kommet for å oppheve men for å oppfylle”. (Matt. 5:17)

 

Forøvrig er fortsatt kristne også glade i å følge de 10 bud, som også stammer fra det gamle testament.

 

I det gamle testamentet står det at trollkoner ikke skal leve, men det var kristne etter reformasjonen som fant opp alle tortur- og henrettelsesmetodene som sendte tusenvis av uskyldige mennesker i døden. Selv Martin Luther var en forkjemper for heksebrenning, men han må jo også være selve ikonet for dere siden han også var en fanatisk jødehater.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Hvis du er jøde, så støtter du folkemord og blodsuging av små spedbarns penis. Jødedom er ingen religion som fortjener å eksistere, makan til grusomme tekster skal man lete lenge etter. Kos deg med det gamle testamentet i kveld du!

 

 

Wow! Like smart som å si som at hvis du er kristen så støtter du heksebrenning, korstog, inkvisisjon og utryddelsen av andre folkeslag. Jeg har allerede lest en god slump av det gamle testamentet, og tror du at noen arkaiske tekster vil få meg til å drive med hatforfølgelsen du og dine rasistkompiser driver med her så tar du grundig feil.

 

Herregud, du kan ingenting om kristendommen. Den skiller seg veldig fra jødedommen og islam. Det er i jødedom at man brenner hekser. Hekser ble brent fordi man ikke forkastet jødenes bok.

 

At Bibelen er en dårlig bok med mange motsigelser er jeg enig i. Du kan enkelt finne steder hvor Jesus skal ha opphevet loven, men andre steder sier han ting som dette :

 

”Dere må ikke tro jeg er kommet for å oppheve loven eller profetene! Jeg er ikke kommet for å oppheve men for å oppfylle”. (Matt. 5:17)

 

Forøvrig er fortsatt kristne også glade i å følge de 10 bud, som også stammer fra det gamle testament.

 

I det gamle testamentet står det at trollkoner ikke skal leve, men det var kristne etter reformasjonen som fant opp alle tortur- og henrettelsesmetodene som sendte tusenvis av uskyldige mennesker i døden. Selv Martin Luther var en forkjemper for heksebrenning, men han må jo også være selve ikonet for dere siden han også var en fanatisk jødehater.

 

Nye testamentet er jo maks tuklet med, men Jesus var en helt som pekte ut jødenes ondskap.

 

Dagens kristne er helt på jordet. Støtter israel også videre.

Lenke til kommentar

Jeg har da aldri nevnt "den hvite rase"?

 

Sa jeg at du hadde nevnt det? Europeisk sivilisasjon = den europide rasen. Dette har alltid vært sammenfletted.

 

Jeg mener det ikke eksisterer nok forskjeller mellom oss til og karaktisere oss i diverse raser,

 

Jo, det gjør det. Homo sapiens sapiens kan klassifiseres inn i en rekke konsistente raseinndelinger basert på fysisk antropologi - i.e. ansiktsstrukturer, kroppsbygning og skjelett-strukturer, kraniologi... Hudfarge er den mest overfladiske forskjellen, selv om dette også inngår i en del av inndelingene, selv om felles hudfarge ikke nødvendigvis betyr at man tilhører samme rase.

Rasevariasjonene bekreftes av genetiske kart hvor folkegrupper plasseres basert på hvor nært slektskapet er. Europide klynger sammen med andre europide, kaukasoide undergrupper som araberne klynger tett sammen med andre arabere, øst-asiatere (antropologisk betegnelse mongoloid) klynger sammen med andre øst-asiatere og sub-sahariske afrikanere (diverse negroide undertyper) klynger sammen med andre sub-sahariske afrikanere.

 

og ingen seriøse biologer driver å raseblander mennesker lengre heller.

 

Nei, men det er nok av andre som gjør det...

De menneskelige rasevariantene ble forøvrig formet av naturen; seksuell seleksjon og tilpasning til nye miljøer (f.eks. istid).

 

Våre største og viktigste bragder kom ikke fra teknologi eller kunst, men vår fremgang i å tillate og respektere mennesker av andre folkeslag, etnisitet og seksuell tilhørighet. Dette har vært vår vanskeligste utfordring, og virkelig fremgang har vi kun sett de siste 40 årene.

 

Seriøst? :!:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Morsomme er jo at det blir bare flere og flere av "slike som meg" for hver dag som går.

 

Hver eneste dag får vi bekreftet at vi har rett og at vi alltid har hatt det.

 

Når innvandrergjenger braker sammen, når det forekommer overfallsvoldtekter, når vi blir angrepet for våre meninger.

 

Må være hardt for alle de tåpene som har valgt feil side og som i sin dumskap har vært med på å skape eller støtte det samfunnet vi nå har.

 

Gratulerer.

 

Det gjør jo ikke det. Blir så mange flere. Det er faktisk relativt få som feirer Hitlers bursdag i dette landet.

 

Det er vel slik at du stadig vekk opplever å bli angrepet for dine meninger fordi de er en smule ekstreme. Litt over til høyre, i de nazistiske rekker og litt kvasi-ideologi der du egentlig ønsker å være jøde, slik som Jesus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...