Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.


pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.nrk.no/video/jodehat_i_osloskolen/38F00F5FBCB8760B/

 

Ja, det må jeg virkelig si, Jødene tjener virkelig på denne multikulturen altså.

 

Ja nå er vel hat-apologetikerne her inne fornøyde. Det bor snaue 1500 jøder i Norge i dag og likevel kan vi ikke la dem være i fred.

 

SKAMMENDE.

 

Det verste er hvordan noen partier(Tenker spesielt på Rødt) skyver det under teppe sier det er et lite problem også sier at Muslimene blir hatet av alle.

Lenke til kommentar

http://www.nrk.no/video/jodehat_i_osloskolen/38F00F5FBCB8760B/

 

Ja, det må jeg virkelig si, Jødene tjener virkelig på denne multikulturen altså.

 

Ja nå er vel hat-apologetikerne her inne fornøyde. Det bor snaue 1500 jøder i Norge i dag og likevel kan vi ikke la dem være i fred.

 

SKAMMENDE.

 

Les Talmud.

 

http://www.nrk.no/video/jodehat_i_osloskolen/38F00F5FBCB8760B/

 

Ja, det må jeg virkelig si, Jødene tjener virkelig på denne multikulturen altså.

 

Ja nå er vel hat-apologetikerne her inne fornøyde. Det bor snaue 1500 jøder i Norge i dag og likevel kan vi ikke la dem være i fred.

 

SKAMMENDE.

 

Det verste er hvordan noen partier(Tenker spesielt på Rødt) skyver det under teppe sier det er et lite problem også sier at Muslimene blir hatet av alle.

 

Rødt er idioter. Hyklere hele gjengen.

 

Så lenge du ikke følger jødisk ideologi har jeg ikke noe i mot deg. Dersom du følger jødisk ideologi, vil du ha noe imot meg. Hitler hadde drøssevis med jøder i hæren sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.nrk.no/video/jodehat_i_osloskolen/38F00F5FBCB8760B/

 

Ja, det må jeg virkelig si, Jødene tjener virkelig på denne multikulturen altså.

 

Ja nå er vel hat-apologetikerne her inne fornøyde. Det bor snaue 1500 jøder i Norge i dag og likevel kan vi ikke la dem være i fred.

 

SKAMMENDE.

 

Det verste er hvordan noen partier(Tenker spesielt på Rødt) skyver det under teppe sier det er et lite problem også sier at Muslimene blir hatet av alle.

 

Rødt er idioter. Hyklere hele gjengen.

 

Så lenge du ikke følger jødisk ideologi har jeg ikke noe i mot deg. Dersom du følger jødisk ideologi, vil du ha noe imot meg. Hitler hadde drøssevis med jøder i hæren sin.

 

Jeg tipper du har noe i mot meg, Ser ingen grunn til at du ikke skal ha det, men jeg kan si at jeg ikke direkte har noe i mot deg. Har endel i mot mye av det du skriver. Men har ikke en grunn til å mislike deg, iallefall ikke som person.

Lenke til kommentar

http://www.nrk.no/video/jodehat_i_osloskolen/38F00F5FBCB8760B/

 

Ja, det må jeg virkelig si, Jødene tjener virkelig på denne multikulturen altså.

Nå må ikke dere jødene her inne dra det for langt.

 

Denne undersøkelsen kan lett fremstilles veldig tabloid, men hva skuler seg egentlig bak tallene? Et av spørsmålene er;

 

"Hender det ofte at elever kaller hverandre jøder ved din skole?"

 

62,0% ja

19,1% nei

 

Dvs. jøde blir brukt som "banneord" også mellom folk som ikke er jøder. (akurat som homse, same, etc. som var andre ord som var med i denne undersøkelsen, men ikke nevnt i klippet)

 

Kan selv huske vi tidvis hvis det var tøys & tull kunne slenge ut "din jøde" til kompisen (uten at det var en jøde i mils omkrets for å si det sånn)

 

Så å ta til inntekt at all bruk av ordet jøde liksom handler om anti-semitisme, og kun blir brukt nedsettende mot jødiske personer, er å sterkt misbruke denne undersøkelsen.

 

Synes jeg ser tendenser til det her inne

Lenke til kommentar

http://www.nrk.no/video/jodehat_i_osloskolen/38F00F5FBCB8760B/

 

Ja, det må jeg virkelig si, Jødene tjener virkelig på denne multikulturen altså.

 

Ja nå er vel hat-apologetikerne her inne fornøyde. Det bor snaue 1500 jøder i Norge i dag og likevel kan vi ikke la dem være i fred.

 

SKAMMENDE.

 

Les Talmud.

 

Beklager, men nå er det virkelig på tide av vi legger fra oss det tragikomiske vrøvlet om religiøse skrifter. Du, og andre, demonstrerer gang på gang hvor ufattelig korttenkte og lite reflekterte dere er. Hva som står i eventyrbøker (hellige skrifter) er svært sjeldent et godt grunnlag for å dømme et helt folk. Alle folkegrupper har selvsagt noen ekstreme individer som lever seg veldig inn i disse eventyrene, men man kan ikke dømme alle i denne gruppen etter hva som står i eventyrbøkene deres. Det finnes svært mange "semi-religiøse" mennesker her i verden som ikke etterlever alt som står i skriftene deres..

 

Jeg blir bare mer og mer overbevist om at folk som ser på religion som noe annet enn en gammel skikk / kultur / underholdning er splitter pine gale. Eller at de i oppveksten ikke tilegnet seg et minimumsnivå med sunn fornuft. Bare fordi at noe står i en eventyrbok så betyr det IKKE at du skal etterleve det, eller at andre mennesker etterlever det til punkt og prikke.

 

Redigert: mange i Norge liker ofte å trekke frem alt det fæle i fremmede religiøse skrifter. Paradoksalt nok ser ikke disse menneskene alt tullet som står i bibelen..

 

Redigert 2: Grunnen til at jeg blir så provosert er at folk bedriver skitten propaganda! "Se på jødene eller muslimene - de er våre fiender - bare les hva som står i de hellige skriftene deres".

Endret av Dux ducis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Redigert: mange i Norge liker ofte å trekke frem alt det fæle i fremmede religiøse skrifter. Paradoksalt nok ser ikke disse menneskene alt tullet som står i bibelen..

 

Ser nok det, jo... Deres felles semittiske røtter er tydelige. Eneste i bibelen som skiller seg merkbart bort ifra jødiske og muslimske religiøse skrifter er det nye testamentet.

Det må likevel sies at jeg aldri har kommet over noe ekstremt i Bibelen og Koranen som det man finner visse steder i Talmud.

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

De som man i dag kaller jøder er kanaanitter. De virkelige semittene er germanere. Vi er de tapte stammene, ikke jødene.

 

Dette er grunnen til at jødene hater oss og ønsker å ødelegge vår rase gjennom masseimmigrasjon fra Afrika og Midt-østen.. Dette på grunn av at en av deres forfedre sa fra seg sin fødselsrett.. Som de nå altså vil ha tilbake.

 

Denne trangen er biologisk iboende hos enkelte jøder og gis utrykk for gjennom alskens propaganda og tankegods som produseres for å øke mengden ikke-hvite i hvite nasjoner.

 

Man kan se det samme i Canada, Australia, Amerika og Europa.

 

Kommunister vil selvsagt legge skylden på "teknologisk nyvinning" slik at de skal slippe å ta stilling til dette spørsmålet og heller se frem til en fremtid av vold og elendighet.

Lenke til kommentar

De som man i dag kaller jøder er kanaanitter. De virkelige semittene er germanere. Vi er de tapte stammene, ikke jødene.

 

Dette er grunnen til at jødene hater oss og ønsker å ødelegge vår rase gjennom masseimmigrasjon fra Afrika og Midt-østen.. Dette på grunn av at en av deres forfedre sa fra seg sin fødselsrett.. Som de nå altså vil ha tilbake.

 

Denne trangen er biologisk iboende hos enkelte jøder og gis utrykk for gjennom alskens propaganda og tankegods som produseres for å øke mengden ikke-hvite i hvite nasjoner.

 

Man kan se det samme i Canada, Australia, Amerika og Europa.

 

Kommunister vil selvsagt legge skylden på "teknologisk nyvinning" slik at de skal slippe å ta stilling til dette spørsmålet og heller se frem til en fremtid av vold og elendighet.

Huff, du høres ikke til å være helt tilstedeværende. Mener du at vi som er jøder, prøver å hjernevaske dere som ikke er jøder? Det er jo ikke akkurat slik at de europeiske nasjoner har behandlet andre ikke-europeere særlig godt heller alltid.

Lenke til kommentar

De som man i dag kaller jøder er kanaanitter. De virkelige semittene er germanere. Vi er de tapte stammene, ikke jødene.

Vil det si det har forekommet et slags ID-tyveri underveis? :D

 

Hvorfor har ingen merket det eller gjort det mere kjent for gud & hvermansen? Jeg har ialefall ikke hørt om det før

 

Finns det en "kortversjon" for å underbygge påstanden?

Lenke til kommentar

De som man i dag kaller jøder er kanaanitter. De virkelige semittene er germanere. Vi er de tapte stammene, ikke jødene.

 

Dette er grunnen til at jødene hater oss og ønsker å ødelegge vår rase gjennom masseimmigrasjon fra Afrika og Midt-østen.. Dette på grunn av at en av deres forfedre sa fra seg sin fødselsrett.. Som de nå altså vil ha tilbake.

 

Denne trangen er biologisk iboende hos enkelte jøder og gis utrykk for gjennom alskens propaganda og tankegods som produseres for å øke mengden ikke-hvite i hvite nasjoner.

 

Man kan se det samme i Canada, Australia, Amerika og Europa.

 

Kommunister vil selvsagt legge skylden på "teknologisk nyvinning" slik at de skal slippe å ta stilling til dette spørsmålet og heller se frem til en fremtid av vold og elendighet.

Huff, du høres ikke til å være helt tilstedeværende. Mener du at vi som er jøder, prøver å hjernevaske dere som ikke er jøder? Det er jo ikke akkurat slik at de europeiske nasjoner har behandlet andre ikke-europeere særlig godt heller alltid.

Hvit skyld biter dessverre ikke på meg. De som eide slaveskipene var jøder og Holocaust er en myte. Jeg skylder ikke de andre rasene en dritt og iallefall ikke mitt eget folks undergang på grunn av noe som ikke har skjedd andre steder i fantasiens verden.

 

Hva slags jøde er du egentlig? Jeg tror egentlig at du bare utgir deg for å være en.

Lenke til kommentar

Din bestefar ble ikke gasset og brent nei. Big shocker.

 

Jeg er fullstendig klar over at det er flere jøder i samfunnet enn hva folk flest tror, jeg er 100% overbevist om at det er mange flere jøder og halvjøder enn det som blir fortalt i offisielle kilder. Det er bare å ta en titt på dette forumet, kommentarfeltene under dagbladets artikler og lignende steder.

 

Det myldrer.

Endret av Gutten fra eventyret
Lenke til kommentar

Din bestefar ble ikke gasset og brent nei. Big shocker.

 

Jeg er fullstendig klar over at det er flere jøder i samfunnet enn hva folk flest tror, jeg er 100% overbevist om at det er mange flere jøder og halvjøder enn det som blir fortalt i offisielle kilder. Det er bare å ta en titt på dette forumet, kommentarfeltene under dagbladets artikler og lignende steder.

 

Det myldrer.

Nei, han overlevde akkurat lenge nok som slave til at Nazi-Tyskland ble nedkjempet av de allierte.

 

Men du har forresten utmerket deg med nazi-sympatier forresten. Du er i prinsippet enig med at folk som du ser på som mindreverdige skal utryddes og brennes.

 

Politisk nasjonalisme i alle sine merkelige varianter kan være god underholdning. Det germanske riket gjenoppstår? Problemet er at hver gang nasjonalistene skal finne begrunnelser for sine luftige idéer, driter de seg ut. For 70 år siden snakket man om den ariske rasen. Men ops, iranere er visst arerne, ikke vi. Nå snakker man om germansk språk. Men som andre her har påpekt omfatter det ganske mange land i verden. What next? Sammenfallende hårlinjer?

Jeje, men nå gikk vel det prosjektet først og fremst i dass fordi "noen" drev og innvaderte alle naboland, puttet noen millioner jøder, homser, tatere og slikt i ovnen og generelt skaffet seg uvenner overalt. Sammtidig som statens ressureser vel ikke helt strekte til for å finansiere slikt. Hvorvidt utbredelsen av langskallethet i det persiske riket var undervurdert var nok av særs underordnet betydning.

 

Forøvrig vil jeg si en "germansk union fra Grønnland til Østerriket" høres rimelig urealistisk ut.

Nasjonalsosialisme = ALL JOOS TO DA OVENS!!!1

 

Jeg regner med at "a JOO is a JEW" -så, siden den samme bestefaren også fikk medalje som kjempende soldat i den samme krigen (for Norge faktisk) -der han sloss side om side med andre nordmenn som bl.a. var samer, kvener og annet rart (kanskje noen tatere også) så tenker jeg som så at det er din demokratiske rettighet å mene det du mener. Heldigvis kanskje. For oss alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...