Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.


pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...video...

 

Meget bra video av en eks-jøde som nå er ortodoks kristen. Han navngir jødiske organisasjoner og mennesker som bevisst jobber for å undertrykke hvite mennesker.

 

Nei, videoen er ikke meget bra. Den er håpløs! Hvordan kan han si at jøder er ute etter å ødelegge/fragmentere/fjerne de hvite kristne? Han tar dette som en gitt sannhet - hvorfor? Vi må ta en ting av gangen før vi går videre.

Lenke til kommentar

...video...

 

Meget bra video av en eks-jøde som nå er ortodoks kristen. Han navngir jødiske organisasjoner og mennesker som bevisst jobber for å undertrykke hvite mennesker.

 

Nei, videoen er ikke meget bra. Den er håpløs! Hvordan kan han si at jøder er ute etter å ødelegge/fragmentere/fjerne de hvite kristne? Han tar dette som en gitt sannhet - hvorfor? Vi må ta en ting av gangen før vi går videre.

 

Jo, videoen var meget bra. Den er genial! Hvordan kan han si det? Fordi det er jøder som støtter og pusher på for at USA skal åpne grensene sinne for massiv ikke hvit innvandring. Gjett om jødene ble sinna da Arizona besluttet å innføre en streng innvandringslov. Jøder dominerer amerikansk politikk, media og alt som er. Hvitt folkemord er i sikte!

Lenke til kommentar

...video...

 

Meget bra video av en eks-jøde som nå er ortodoks kristen. Han navngir jødiske organisasjoner og mennesker som bevisst jobber for å undertrykke hvite mennesker.

 

Nei, videoen er ikke meget bra. Den er håpløs! Hvordan kan han si at jøder er ute etter å ødelegge/fragmentere/fjerne de hvite kristne? Han tar dette som en gitt sannhet - hvorfor? Vi må ta en ting av gangen før vi går videre.

 

Jo, videoen var meget bra. Den er genial! Hvordan kan han si det? Fordi det er jøder som støtter og pusher på for at USA skal åpne grensene sinne for massiv ikke hvit innvandring. Gjett om jødene ble sinna da Arizona besluttet å innføre en streng innvandringslov. Jøder dominerer amerikansk politikk, media og alt som er. Hvitt folkemord er i sikte!

 

Du har altså (fortsatt) ingen konkrete beviser eller svært gode grunner til at jødene har slike skumle hensikter. Hvorfor i all verden skulle de ønske hvitt folkemord? Og HVA legger du i at de dominerer politikk og media?

 

Du kommer med en haug av grunnløse påstander.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har altså (fortsatt) ingen konkrete beviser eller svært gode grunner til at jødene har slike skumle hensikter.

Han (de) har jo sitater og uttalelser fra noen jødiske prester, skriften, og enkeltpersoner, etc. men det er i grunn samme taktikk som brukes for å spre dritt om islam/muslimer, -det plukkes ut fragmenter og så gjøres det liksom gjeldene for alle/hele bildet

Lenke til kommentar

Du har altså (fortsatt) ingen konkrete beviser eller svært gode grunner til at jødene har slike skumle hensikter.

Han (de) har jo sitater og uttalelser fra noen jødiske prester, skriften, og enkeltpersoner, etc. men det er i grunn samme taktikk som brukes for å spre dritt om islam/muslimer, -det plukkes ut fragmenter og så gjøres det liksom gjeldene for alle/hele bildet

 

Huff.. Har du noen gang spurt deg selv om hvorfor så mange mennesker blir litt oppgitt når du begynner å fortelle om jødene? Vel, det er fordi dere ikke har et snev av bevis. Prester, skrifter og enkeltpersoner er på ingen måte representativt for et helt folk. Den logikken er så syltynn at det er smertefullt. I følge denne logikken deres kan f.eks svenskene lete opp en håndfull nordmenn som snakker negativt om Sverige, og så kan svenskene bruke dette som argumentasjon for at HELE det norske folk hater svenskene. PERSONLIG ERFARING ER EN DÅRLIG UNNSKYLDNING FOR GENERALISERING. Hjalp med med caps lock?! Dere er rett og slett stokk dumme. Skam dere.

 

Dessuten, han kan godt ha diktet opp eller manipulert det han sier. Motivene finnes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Judarna vill ha fler somalier i Sverige

mars 2010 beslutade Migrationsöverdomstolen att somalier med förfalskade pass inte längre skulle kunna anhöriginvandra till Sverige. Men det beslutet accepteras inte av mediekonglomeratet Bonnier (judeägd), som nu sätter sina helägda dotterbolag TV4 och DN på att få regeringen att släppa in fler somalier i landet.

 

Ack O ve!

Bevis nog!?

Endret av Getingar
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor vi jøder hele tiden skal være skyld i alt som er galt. Mulig fordi noen jøder er dyktige innenfor det de gjør.

 

post-73461-0-67662900-1307013799_thumb.jpg

 

Hvordan type jøde er du? Sefardi eller khazar eller noe annet?

 

Hvofor er du så intersert i hva slags type folk, brukerene er, først fikk du helt dilla på å finne ut hva jeg var, nå har du begynt med denne brukeren, må du sette folk i boks før du kan relatere til dem?

Lenke til kommentar

Hvordan type jøde er du? Sefardi eller khazar eller noe annet?

Jeg finner det litt tvilsomt at du bruker begrepet Khazar når du antagelig mener Ashkenasi...

A 1999 study by Hammer et al., published in the Proceedings of the United States National Academy of Sciences compared the Y chromosomes of Ashkenazi, Roman, North African, Kurdish, Near Eastern, Yemenite, and Ethiopian Jews with 16 non-Jewish groups from similar geographic locations. It found that "Despite their long-term residence in different countries and isolation from one another, most Jewish populations were not significantly different from one another at the genetic level... The results support the hypothesis that the paternal gene pools of Jewish communities from Europe, North Africa, and the Middle East descended from a common Middle Eastern ancestral population, and suggest that most Jewish communities have remained relatively isolated from neighboring non-Jewish communities during and after the Diaspora."[62] According to Nicholas Wade "The results accord with Jewish history and tradition and refute theories like those holding that Jewish communities consist mostly of converts from other faiths, or that they are descended from the Khazars, a medieval Turkish tribe that adopted Judaism."[63]

http://en.wikipedia.org/wiki/Khazar_Empire

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor vi jøder hele tiden skal være skyld i alt som er galt. Mulig fordi noen jøder er dyktige innenfor det de gjør.

 

post-73461-0-67662900-1307013799_thumb.jpg

 

Hvordan type jøde er du? Sefardi eller khazar eller noe annet?

 

Hvofor er du så intersert i hva slags type folk, brukerene er, først fikk du helt dilla på å finne ut hva jeg var, nå har du begynt med denne brukeren, må du sette folk i boks før du kan relatere til dem?

 

Ja er veldig interessert i plassere folk i boks.

 

Hvordan type jøde er du? Sefardi eller khazar eller noe annet?

Jeg finner det litt tvilsomt at du bruker begrepet Khazar når du antagelig mener Ashkenasi...

A 1999 study by Hammer et al., published in the Proceedings of the United States National Academy of Sciences compared the Y chromosomes of Ashkenazi, Roman, North African, Kurdish, Near Eastern, Yemenite, and Ethiopian Jews with 16 non-Jewish groups from similar geographic locations. It found that "Despite their long-term residence in different countries and isolation from one another, most Jewish populations were not significantly different from one another at the genetic level... The results support the hypothesis that the paternal gene pools of Jewish communities from Europe, North Africa, and the Middle East descended from a common Middle Eastern ancestral population, and suggest that most Jewish communities have remained relatively isolated from neighboring non-Jewish communities during and after the Diaspora."[62] According to Nicholas Wade "The results accord with Jewish history and tradition and refute theories like those holding that Jewish communities consist mostly of converts from other faiths, or that they are descended from the Khazars, a medieval Turkish tribe that adopted Judaism."[63]

http://en.wikipedia.org/wiki/Khazar_Empire

 

Ja sant, du har rett. Ashkenazi kaller de seg nå, men de er etterkommere etter Khazarer.

Lenke til kommentar

Judarna vill ha fler somalier i Sverige

mars 2010 beslutade Migrationsöverdomstolen att somalier med förfalskade pass inte längre skulle kunna anhöriginvandra till Sverige. Men det beslutet accepteras inte av mediekonglomeratet Bonnier (judeägd), som nu sätter sina helägda dotterbolag TV4 och DN på att få regeringen att släppa in fler somalier i landet.

 

Ack O ve!

Bevis nog!?

Kan du være så snill å oppgi kilde når du kopierer andres tekst?
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor vi jøder hele tiden skal være skyld i alt som er galt. Mulig fordi noen jøder er dyktige innenfor det de gjør.

 

post-73461-0-67662900-1307013799_thumb.jpg

 

Hvordan type jøde er du? Sefardi eller khazar eller noe annet?

 

Helt vanlig norsk statsborger. Holder det ikke å være det, og samtidig jøde? Til og med født av norske statsborgere.

Endret av Din_Laban
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor vi jøder hele tiden skal være skyld i alt som er galt. Mulig fordi noen jøder er dyktige innenfor det de gjør.

 

post-73461-0-67662900-1307013799_thumb.jpg

 

Hvordan type jøde er du? Sefardi eller khazar eller noe annet?

 

Helt vanlig norsk statsborger. Holder det ikke å være det, og samtidig jøde? Til og med født av norske statsborgere.

 

Okei, men er du religiøs jøde eller mener du at du er etnisk jøde? Nei det holder ikke siden jøder stort sett ikke føler tilhørlighet til landet de lever i, men ser på seg som en egen folkegruppe i et land.

Lenke til kommentar

 

Okei, men er du religiøs jøde eller mener du at du er etnisk jøde? Nei det holder ikke siden jøder stort sett ikke føler tilhørlighet til landet de lever i, men ser på seg som en egen folkegruppe i et land.

 

Jeg har heller ikke noe særlig tilhørighet til landet mitt,(Norge).

Jeg vil tro de fleste Jøder i dag har endel tilhørighet til landet de bor, Jøder i Europa for eksempel må ha veldig mye tilhørighet for å kunne finne seg i alt drittet som skjer mot dem her uten å flytte til Israel, eventuelt USA.

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden skal jødene ikke føle tilhørighet for det landet de lever i? Mener du at tredje generasjons jøder i Norge ser på seg selv som ikke norske? Du ser jo idag på andre generasjons innvandrere at de tilpasser seg det norske samfunnet og setter dette først. I tredje eller fjerde gen er alt knyttet til Norge. Man ser ingen tilhørighet til hjemlandet eller i jødenes tilfelle Israel.

 

Men det at de støtter Israel er noe annet.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor vi jøder hele tiden skal være skyld i alt som er galt. Mulig fordi noen jøder er dyktige innenfor det de gjør.

 

post-73461-0-67662900-1307013799_thumb.jpg

 

Hvordan type jøde er du? Sefardi eller khazar eller noe annet?

 

Helt vanlig norsk statsborger. Holder det ikke å være det, og samtidig jøde? Til og med født av norske statsborgere.

 

Okei, men er du religiøs jøde eller mener du at du er etnisk jøde? Nei det holder ikke siden jøder stort sett ikke føler tilhørlighet til landet de lever i, men ser på seg som en egen folkegruppe i et land.

 

Spennende spørsmål. Ikke at jeg er spesielt religiøs av meg, men jeg har da en oppfatning av oss jøder som en egen religiøs retning og som et slags folk. Men siden vi nå en gang kommer i alle fasonger, begge kjønn og med ulikt etnisk utseende (jeg var f.eks. veldig blond som liten, hvilket vil gjøre meg ashkenazi for de som er opptatt av det...) så tror jeg det "etniske" ikke helt funker om det er DNA vi snakker om, selv om det er ting som tyder på at DNA spor deles av de fleste av oss. Dog, i Norge har vi jo både tatere, samer, kvener og bergensere, så særlig homogent er ikke Norge, spesielt hvis vi tar med nyere landsmenn.

Endret av Din_Laban
Lenke til kommentar

Jeg vil tro de fleste Jøder i dag har endel tilhørighet til landet de bor, Jøder i Europa for eksempel må ha veldig mye tilhørighet for å kunne finne seg i alt drittet som skjer mot dem her uten å flytte til Israel, eventuelt USA.

Hvorfor er ikke Iran et "alternativ"? (dog mulig det ikke er praktisk åpning med innflytting for nye borgere, for alt jeg vet(?)

 

Tiltross for at det tidvis har vært hard ordbruk på politisk nivå, er det slik jeg ser det sterkere bånd enn vi vanligvis tror/innbilder oss :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=vA7yz2vciGk

 

Både Iran og Israel vet det, derfor tror jeg at krig er temmelig uaktuellt, heldigvis! :)

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...