Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.


pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Israel er en hub for svindelen deres.

 

Jeg spør igjen, hvorfor bor det da jøder her i Europa hvis Europa skal bli ødelagt av multikulturisme?

Hvorfor blir de her når Muslimene angriper Jøder daglig?

Hvorfor blir de her når Nazisvin/Venstre Ekstremister terroriserer dem i gatene?

Hvorfor tar ikke "NWO" og gjør så det ikke skjer?

Lenke til kommentar

Ja, med terrorisere dem i gatene så mener de vel at noen har ropt noe etter dem. Det er deres definisjon på terror, når de slakter sivile palestinere derimot så er de "sivile skjold" og selv skyldig i at de blir drept og derfor ikke terror. Dette er jødens logikk.

 

Det er ikke godt å si hva jødene tror skal skje når Europa blir "multikulturelt", men de er iallefall degenerert nok til å gi næring til denne feilslåtte ideologien uansett.

 

http://www.youtube.com/watch?v=jkXfnyXp06Y

 

Disse etterkommere av Edomitter må stoppes, de har ingenting med det virkelige Israel å gjøre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

snip, diverse.

Kunne du tenke deg å svare snart, eller har du tenkt å fortsette som om argumentasjon og propagandering er det samme?

 

Jeg har spurt deg spesifikt om jeg har forstått deg riktig og har til og med oppsummert standpunktene dine for deg. Var oppsummeringen gal? Å klargjøre sin posisjon er et minimum, og helt nødvendig for at det skal bli noen debatt. Hvorfor ignorerer du spørsmål om hva du egentlig mener? Hva har du da i en debatt å gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Shabbos Goy, Wyrd, Belzebob og "gutten fra eventyret". Hva har disse fire brukerne til felles?

 

Jeg har fulgt litt med i denne tråden de siste par ukene. Hver gang har jeg sett at diskusjonen har blitt ført av en av disse brukerne som alle har hatt negative, generaliserende tanker om jøder. Alle disse fire brukerne ble medlem kort tid før de begynte å diskutere innpå denne tråden og når de først ble medlem, diskuterte de mye og ivrig, før det plutselig sa stopp og en annen av disse brukerne tok over der den forrige slapp. De har alle samme grunnsyn om jøder og diskuterer på omtrent samme måte.

 

Bare meg som ser et mønster her?

 

Om du tror jeg deltar i en konspirasjon sammen med disse brukerne, så tar du feil. Vi deler tilfeldigvis mange av de samme meningene om den globale situasjonen og "multikulturalismen", men det er også alt. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Shabbos Goy, Wyrd, Belzebob og "gutten fra eventyret". Hva har disse fire brukerne til felles?

 

Jeg har fulgt litt med i denne tråden de siste par ukene. Hver gang har jeg sett at diskusjonen har blitt ført av en av disse brukerne som alle har hatt negative, generaliserende tanker om jøder. Alle disse fire brukerne ble medlem kort tid før de begynte å diskutere innpå denne tråden og når de først ble medlem, diskuterte de mye og ivrig, før det plutselig sa stopp og en annen av disse brukerne tok over der den forrige slapp. De har alle samme grunnsyn om jøder og diskuterer på omtrent samme måte.

 

Bare meg som ser et mønster her?

 

Om du tror jeg deltar i en konspirasjon sammen med disse brukerne, så tar du feil. Vi deler tilfeldigvis mange av de samme meningene om den globale situasjonen og "multikulturalismen", men det er også alt. ;)

Jeg tror du deltar i denne konspirasjonen og det er umulig for deg å overbevise meg om at jeg tar feil.

 

Vanskelig å overbevise konspirasjonsteoretikere, eller hva? ;)

Lenke til kommentar

Om du tror jeg deltar i en konspirasjon sammen med disse brukerne, så tar du feil. Vi deler tilfeldigvis mange av de samme meningene om den globale situasjonen og "multikulturalismen", men det er også alt. ;)

Jeg tror du deltar i denne konspirasjonen og det er umulig for deg å overbevise meg om at jeg tar feil.

 

Vanskelig å overbevise konspirasjonsteoretikere, eller hva? ;)

 

Haha. :D

Nuvel, jeg er nå ingen konspirasjonsteoretiker, som du tydeligvis hinter om. Jeg er først og fremst på dette forumet for å diskutere innvandringsspørsmålet, siden jeg er bekymret for mitt folks fremtid om dagens multikulturelle og globalistiske utvikling får fortsette. Jøder spiller unektelig en viktig rolle i denne utviklingen, da de er overrepresentert i maktposisjoner og media i alle vestlige land, men det er de ikke alene om, så vårt problem utgjøres av så mange forskjellige faktorer.

For meg er det viktigste at mitt folk får opp øynene for hva som er i ferd med å skje, slik at vi får snudd kursen før det er for sent.

Om vi hvite europeere skal utgjøre Europas majoritet også om 100 år, er det på tide å våkne opp, da landssvikerne i våre respektive regjeringer er i ferd med å kjøre skuta i senk.

Jeg er overbevist om at vi omsider vil komme til å våkne opp og stanse utviklingen slik at fremtiden igjen blir seende lysere ut for våre etterkommere.

Vi er en del av våre forfedre som har levd i de europeiske landene i tusenvis av år, og de er en del av oss, akkurat som at vi igjen vil være en del av våre hvite etterkommere som lever om 500 år i disse landene. Vi er knyttet sammen av et hellig blodsbånd, og det er vår plikt å sikre fremtiden for den Europide rasen.

Om våre myndigheter fortsetter å prakke på oss fremmedkulturell og fremmedetnisk "berikelse" også i årene som kommer, er resultatet uunngåelig. Vi som folk kommer aldri til å gi opp uten kamp, før eller siden kommer dråpen som får det til å renne fullstendig over.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva faen er galt med deg, pk2010? Hva skjer med at alle trådene du starter inneholder anti-semittisk materiale?

 

Spør du meg burde en administrator ha stengt deg ut i fra forumet.

 

1. Hvorfor bruker du Newspeak-ordet "anti-semittisme"? Dette ordet er absurd og totalt meningsløst.

 

2. Om du ser en jøde begå en forbrytelse og kritserer jøden for å ha begått forbrytelsen - er du da en "anti-jøde" som hater hver eneste jøde i hele verden? Dette er galskap.

 

Forbrytelser begått av jøder er det største tabu i den moderne vestlige verden og derfor er det helt på sin plass at visse individer velger å fokusere på dette problemet.

 

Visste du at jøder har utryddet millioner av mennesker? Har du lært om dette på skolen eller sett Hollywood-filmer om det? Nei, selvfølgelig ikke. Derfor trenger vi noen som setter fingeren på akkurat dette faktum.

 

Visste du at sosialismen som utslettet minst 150 millioner menneskeliv og stod bak tortur og undertrykking av mange fler - ble skapt av jøder og frimurere?

 

Visste du at jøder har ekstremt mye innflytelse i internasjonal politikk, media og økonomi?

 

Visste du at jødenes egen religion forbyr dem å ha en egen nasjon før deres Messias kommer?

 

Visste du at den jødiske læren oppfordrer til undertrykkelse, utnytting og til og med mord på ikke-jøder? Les i Talmud eller i Gamle testamentet. Les uttalelser fra jødene selv.

 

Dine jødestyrte politikere, skolefrøkner, redaktører og journalister vil aldri si et ord om dette. Derfor bør du være glad for at noen kommer og legger denne informasjonen på bordet for deg.

 

Dette tullet med "anti-semittisme" må du bare legge på hylla. Jødene er neppe mer semitter enn du og meg og uansett så er "anti-semittisme" kun et middel man bruker for å kneble alle kritikere av jøder og deres kriminelle aktiviteter.

 

Med andre ord: "Hjelp! Anti-semittisme!" er et "arrestanten løslates"-kort som jødene kan bruke hver eneste gang noen Goy er frekk nok til å kritisere Guds utvalgte rase.

 

http://www.youtube.com/watch?v=jUGVPBO9_cA

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Jeg spør igjen, hvorfor bor det da jøder her i Europa hvis Europa skal bli ødelagt av multikulturisme?

Hvorfor blir de her når Muslimene angriper Jøder daglig?

Hvorfor blir de her når Nazisvin/Venstre Ekstremister terroriserer dem i gatene?

Hvorfor tar ikke "NWO" og gjør så det ikke skjer?

 

Er jo ikke alle jøder som er med på dette. Kjenner en jøde jeg, med mindre hun lyver til meg foran ansiktet mitt, virker hun helt vanlig. Poenget er at det er et knippe mennesker i maktposisjoner som også er jøder som styrer verdens utvikling. Hvis du søker litt rundt på eierskap av media i USA vil du se at jødiske eiere er overrepresentert. Så det er en viss type jøder, de som tar talmud på alvor, som vi ikke liker. Hvis du leser talmud så skjønner du hvorfor.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og hvordan vet du at disse som styrer media tar Talmud på alvor?

 

Det er bare å se på innholdet. Innholdet i media.

 

Men nå er det vel ingen som sier at det bare er Talmudisk fanatisme som styrer ting i samfunnet. Tenk gjerne litt på hvordan det alltid har vært i for eksempel England, et erketypisk klassesamfunn: en liten gjeng med snobber som ser på seg selv som overmennesker sørger for å alltid ivareta sine egne interesser samtidig som de holder "pøbelen" under kontroll. Eller se på gamle Romerriket. Akkurat det samme i dag: brød & sirkus er erstattet med brød, lykkepiller, duppeditter, såpeoperaer og idiotiske og fordummende tabloider. En fordummende utdannelsesinstitusjon kan vi legge til. Såkalt utdanning er jo ekstremt viktig for å produsere de samfunnstjenere man vil ha.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg ser ingen tegn i media til at disse skal være styrt av noen med en samstemt agenda, så dette må du nesten dokumentere for meg...

 

Jeg går ut fra at det som kalles alternativ media er et ukjent begrep for deg? Anbefaler deg å se en gammel men god dokumentarfilm som heter The Capitalist Conspiracy. Etter at du har sett den kan vi jo snakke videre. Uten å stifte bekjentskap med alternativ media er det ganske vrient å diskutere disse tingene. En annen god dokumentarfilm, på svensk, heter I Skuggan av Hermes. Ja, det fins masse gode dokumentarer. For de som er villig til å ofre Seinfeld og fotball for informasjon som myndighetene ikke serverer gjennom de vante kanalene. Og det er ingen vei utenom: vil du informere deg om hvordan det faktisk står til her i verden er du pent nødt til å gå utenom allfarvei og finne materiale som ikke er sponset av nettopp de som sitter med makten.

 

Når det gjelder forhold her i Norge anbefaler jeg deg å se på det som har blitt produsert av alternativ media her hjemme også. Dokumentaren Smaken av Hund tar for eksempel opp problemer ved norsk matvareproduskjon som hovedstrøm-media ikke tør å ta i. Nettsteder som Vigrid.net, Nyhetsspeilet.no, Folkets.info og Baksiden.net kan du også lære noe av. Det beste internasjonale nettstedet syns jeg er Rense.com.

 

(Minner om at du ikke trenger være enig i alt som skrives på disse nettsidene. Det er ikke jeg heller.)

 

Når du begynner å ha en oversikt over hvilke saker hovedstrøm-media konsekvent unngår å rapportere samt begynner å se måten nyheter som rapporteres vinkles på - så begynner du å ane noe om en samstemt agenda.

 

Psykologien er såre enkel: de som styrer er interessert i å fortsette å styre og kjøre den politikken de allerede kjører. Slik har det alltid vært. Men aldri før har media vært like viktig som i dag. Uten styring med media kan ikke lederne holde på makten. Og media styres med jernhånd. Mønsteret er at ekstremt viktig informasjon holdes tilbake mens uviktig tull og propaganda blir pøset ut på den naive befolkningen. Og biter av det store puslespillet blir presentert på en slik måte at det er veldig vanskelig å sette de sammen og få et noenlunde objektivt bilde av helheten.

 

Forresten: du vet vel at pressen flere ganger har fått direktiver fra den norske regjering om hvordan de bør/skal vinkle innvandringsrelatert stoff m.m? Dette er jo et helt kurrant eksempel på en "samstemt agenda."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...