Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.


pk2010

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne at du dokumenterer disse påstandene. Både at det er noe mer enn miljøfaktor, at de presser ut andre samt at det er jøder som er aktive i denne tråden... Selv har jeg ikke sett at noen har bekjent seg som det...

Det er magefølelsen min som sier meg det, et aldri så lite instikt jeg har fått forsterket av å studere det jødiske spørmålet. Jeg kan selvsagt ikke vise til at de poster fra Tel Aviv eller lignende, dette skjønner du.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Would you care for a magazine? Time? Newsweek?" "Do you have anything lighter?" "How about this pamphlet on Famous Jewish Athletes?"

 

Om du vil bli informert så tar du deg tid til å se videoen jeg postet, noe jeg egentlig fra før av vet at du ikke kommer til å gjøre siden din agenda her er en helt annen enn sannheten.

 

 

 

Hei BelzeBob.

Hahaha. "ok". Dyrendal.

 

 

Gir konspirasjonsteorier et fattig verdenskart ? haha

 

 

Hvis du forsøker å (feilaktig) oppgi mitt reelle navn, så regner jeg med at det er greit å bruke ditt ekte navn og? All etikette er da lagt bak oss?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

VI prøver en gang til, denne gangen som en forenklet punktliste så det er lettere for deg å forstå. Du er nesten nødt til å samarbeide med å klarlegge posisjonen din hvis dette skal være noen slags diskusjon.

 

Jeg forstår deg slik at du hevder følgende:

 

 


  •  
  • Det eksisterer en jødisk konspirasjon som kontrollerer politikerne, media og finansverdenen mm
  • Det er flere jøder enn vi er klar over i Norge
  • Noen av dem er inkognito, blant annet flere rikspolitikere
  • De jobber med å destabilisere Norge, blant annet ved å legge til rette for muslimsk innvandring
  • Jødene etterstreber jobber i f.eks UDI for å kunne effektuere planene sine

 

Har jeg forstått deg riktig?

Lenke til kommentar

 

En sinnsyk mann denne dyrendal.

 

VI prøver en gang til, denne gangen som en forenklet punktliste så det er lettere for deg å forstå. Du er nesten nødt til å samarbeide med å klarlegge posisjonen din hvis dette skal være noen slags diskusjon.

 

Jeg forstår deg slik at du hevder følgende:

 

 


  •  
  • Det eksisterer en jødisk konspirasjon som kontrollerer politikerne, media og finansverdenen mm
  • Det er flere jøder enn vi er klar over i Norge
  • Noen av dem er inkognito, blant annet flere rikspolitikere
  • De jobber med å destabilisere Norge, blant annet ved å legge til rette for muslimsk innvandring
  • Jødene etterstreber jobber i f.eks UDI for å kunne effektuere planene sine

 

Har jeg forstått deg riktig?

Hvorfor fjernet du den delen om jødiske tømmerhoggere?

Lenke til kommentar

Hvorfor fjernet du den delen om jødiske tømmerhoggere?

Jeg brukte teskje. Men du må gjerne svare på det nå:

 

La oss si at jeg forteller deg at jeg a) kjenner en jøde som jobber som advokat, eller b) kjenner en jøde som jobber som tømmerhogger. Hvilke konklusjoner mener du vi kan trekke av det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken konklusjon vil du trekke av at du ikke kjenner noen jødiske tømmerhoggere?

 

De fleste rasjonelle mennesker vil trekke konklusjonen at man rett og slett ikke kjenner noen jødiske tømmerhoggere. Selvfølgelig kan man ta den noe spekulative tilnærmelsen og hevde at det ikke eksisterer noen jødiske tømmerhoggere fordi man ikke kjenner noen, men det sier seg jo selv hvor absurd det er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det var bare en vennlig måte å si at du tar feil på og at jeg ikke er Belzebob,

 

Ok, Askeladden, det er vanskelig å skille dere rasister fra hverandre. Dere ser så like ut i all gørra. Skyldes vel at ingen av dere har kommet opp med noen nye argumenter siden '33.

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

Nei, det var bare en vennlig måte å si at du tar feil på og at jeg ikke er Belzebob,

 

Ok, det er vanskelig å skille rasister fra hverandre. Dere ser så like ut i all gørra. Skyldes vel at ingen av dere har kommet opp med noen nye argumenter siden '33.

Å så søtt.

 

Hvilken konklusjon vil du trekke av at du ikke kjenner noen jødiske tømmerhoggere?

 

De fleste rasjonelle mennesker vil trekke konklusjonen at man rett og slett ikke kjenner noen jødiske tømmerhoggere. Selvfølgelig kan man ta den noe spekulative tilnærmelsen og hevde at det ikke eksisterer noen jødiske tømmerhoggere fordi man ikke kjenner noen, men det sier seg jo selv hvor absurd det er.

Eller man kan trekke konklusjonen om at jøder ikke trekker mot jobber som krever fysisk arbeid.

Lenke til kommentar

Eller man kan trekke konklusjonen om at jøder ikke trekker mot jobber som krever fysisk arbeid.

 

Be my guest, men det er like rasjonellt som å anta at bøkene forsvinner inn i en forbrenningsovn og nye blir produsert og satt ut igjen på biblioteket når man leverer bøker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eller man kan trekke konklusjonen om at jøder ikke trekker mot jobber som krever fysisk arbeid.

Du står selvfølgelig fritt til å konkludere som du vil, men det er syltynt. Det er også ganske representativt for det meste av argumentasjonen fra den lille klanen deres.

 

Men nå må jeg legge meg. Ifølge din logikk betyr vel det at jeg skal drømme opp noen onde jødeplaner, før jeg tar på meg løsnesa og rusler inn på den hemmelige jødeklubben hvor vi legger alle de onde planene våre. Hvis jødefaren holder deg våken kan du jo vurdere å svare på post 444.

Endret av salvo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner du mange jøder som er konstruksjonsarbeidere og lignende?

 

Jeg kjenner bare en, men det sier ikke noe. Jeg kjenner ikke mange konstruksjonsarbeidere, egentlig. Kom igjen, kom med et konkret bevis eller statistikk. Hvem DU kjenner spiller ingen rolle ettersom det ikke er egnet til å si noe om det helhetlige bildet.

 

Kom igjen, jeg er interessert i å vite hva slags bevise du har?

 

EDIT: FOR GUDS SKYLD: se videoen av Asbjørn Dyrendal ovenfor her. Han oppsummerer så utrolig mye av det jeg har fortalt dere i utallige tråder.

Endret av Dux ducis
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Shabbos Goy, Wyrd, Belzebob og "gutten fra eventyret". Hva har disse fire brukerne til felles?

 

Jeg har fulgt litt med i denne tråden de siste par ukene. Hver gang har jeg sett at diskusjonen har blitt ført av en av disse brukerne som alle har hatt negative, generaliserende tanker om jøder. Alle disse fire brukerne ble medlem kort tid før de begynte å diskutere innpå denne tråden og når de først ble medlem, diskuterte de mye og ivrig, før det plutselig sa stopp og en annen av disse brukerne tok over der den forrige slapp. De har alle samme grunnsyn om jøder og diskuterer på omtrent samme måte.

 

Bare meg som ser et mønster her?

Jeg kan tilføye brukeren PK2010, trådstarter. Om noen har like store fritidsproblemer som meg, kan de bla tilbake i tråden og se at dette stemmer. Brukerne har like trekk. De diskuterer med samme argumenter, skriver på samme måte, bruker mye youtube-filmer OSV

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke skjønne hvordan noen kan.

 

A) Tro at en religion står bak en konspirasjon

B) At av alle religioner er Jødene som har mest å tape på masseinnvandring til Norge og Europa generelt er bak denne konspirasjonen.

 

Eksempel.

Malmö

 

When she first arrived in Sweden after her rescue from a Nazi concentration camp, Judith Popinski was treated with great kindness.

She raised a family in the city of Malmo, and for the next six decades lived happily in her adopted homeland - until last year.

In 2009, a chapel serving the city's 700-strong Jewish community was set ablaze. Jewish cemeteries were repeatedly desecrated, worshippers were abused on their way home from prayer, and "Hitler" was mockingly chanted in the streets by masked men.

"I never thought I would see this hatred again in my lifetime, not in Sweden anyway," Mrs Popinski told The Sunday Telegraph.

"This new hatred comes from Muslim immigrants. The Jewish people are afraid now."

Endret av Zaftig
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jødene gir faen i det hellige Skandinavia, det de oppnår er at dumme "goyim" tror at det er en reell fare som muslimer representerer og vil dermed frivillig la seg verve til å delta i kriger for jødene i midt-østen.

 

Jødene er en egen rase og jobber alltid sammen, de beskytter alltid hverandre uansett hvor grotesk forbrytelsen er.

 

Jødene er ikke en religion. De har noe som minner om en religion som kalles judaisme som enkelte jøder følger og den "helligste" boken er da Den babylonske Talmud som preker om hat til oss ikke goyim og hvordan deres messias skal drepe oss ikke-jøder og hvordan han skal fordele gullet mellom alle jødene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og de jøder som deltar i denne tråden gjør det ut av et primitivt instinkt av selvopprettholdelse.

 

Jødene har sitt eget land, men selv om så er de avhengig av å drive hasbara på norske nettforum, er avhneinge av organisasjoner som B'nai B'rith og ADL. Kan du tenke deg hylene av lidelse fra den jødestyrte pressen om vi ariske skulle opprette lignende interesseorganisasjoner, basert våre nasjoner på rase og lignende? Jeg kan forestille meg hvordan jødene hadde kommet til å forbannet oss for å gjøre det samme som de gjør. De er de største hyklerne på denne planeten og deres makt må bli brutt.

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...