Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.


pk2010

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-211409

Shabbos Goy, Wyrd, Belzebob og "gutten fra eventyret". Hva har disse fire brukerne til felles?

 

Jeg har fulgt litt med i denne tråden de siste par ukene. Hver gang har jeg sett at diskusjonen har blitt ført av en av disse brukerne som alle har hatt negative, generaliserende tanker om jøder. Alle disse fire brukerne ble medlem kort tid før de begynte å diskutere innpå denne tråden og når de først ble medlem, diskuterte de mye og ivrig, før det plutselig sa stopp og en annen av disse brukerne tok over der den forrige slapp. De har alle samme grunnsyn om jøder og diskuterer på omtrent samme måte.

 

Bare meg som ser et mønster her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Kanskje du kan fortelle oss hvor mange av jødene du kjenner som jobber med fysisk krevende arbeid?

Jeg kjenner faktisk ingen jøder som jobber med fysisk krevende arbeid. Jeg kjenner heller ingen svarte som jobber med fysisk krevende arbeid. Dette må jo bety at alle svarte også står bak multikulturen og er noen griske sleipinger!

 

Eller er det kanskje noe vi har misforstått? :ohmy::roll:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Vi? hvem er vi her? og hvorfor svarer du på det jeg skrev til Salvo? Poenget her var hvilke stillinger jøder trekker til og det er som kjent aldri gårdsbruk, fiske eller industriarbeid. De trekker mot de type jobber som er minst mulig fysisk krevende, f.eks i korridorene i UDI.

Vi, meg og deg. Les innlegget mitt over om igjen.

 

Dette er et åpent diskusjonsforum, derfor velger jeg å svare på ditt spørsmål. Om du kun ville ha svar fra han, kunne du ha skrevet PM.

 

Ikke for å trekke noen konklusjoner her, men du har mange like trekk som Belzebob &co. F. eks quoter du ikke det jeg skriver, men bare svarer. Akkurat som de andre jeg skrev om i det første innlegget mitt på denne siden.

Lenke til kommentar

Hehe, ser at du redigerte innlegget ditt til å gjelde harstadværinger i stedet.

 

Way to go. Kanskje du kan fortelle oss hvor mange av jødene du kjenner som jobber med fysisk krevende arbeid?

Ja, jeg trodde du var fra Bergen.

 

La oss si at jeg forteller deg at jeg a) kjenner en jøde som jobber som advokat, eller b) kjenner en jøde som jobber som tømmerhogger. Hvilke konklusjoner mener du vi kan trekke av det? Vær så snill og svar på dette spørsmålet, da jeg er genuint interessert.

 

For øvrig forstår jeg det slik at du hevder det eksisterer en jødisk konspirasjon som kontrollerer politikerne, media og finansverdenen mm, og at det er flere jøder enn vi er klar over i Norge. Du gir også uttrykk for at noen av dem er inkognito, blant annet flere rikspolitikere. Disse igjen jobber med å destabilisere Norge, blant annet ved å legge til rette for muslimsk innvandring. Du antyder at jøder gjerne vil ha seg jobb i UDI så de kan få inn flere muslimer. Også synes du jøder er parasitter, men at det fins mange greie jøder allikevel.

 

Noe sånt?

Endret av salvo
Lenke til kommentar

Vi? hvem er vi her? og hvorfor svarer du på det jeg skrev til Salvo? Poenget her var hvilke stillinger jøder trekker til og det er som kjent aldri gårdsbruk, fiske eller industriarbeid. De trekker mot de type jobber som er minst mulig fysisk krevende, f.eks i korridorene i UDI.

 

agriculture: 2.9%; industry: 21.1%; services: 76% (2008)

 

Som du ser her blir 76% av Norges befolkning trukket mot lite fysisk krevende arbeid, og med tanke på at de fleste Jødene i Norge enten bor i storbyer eller er Amerikanske forretningsmenn er det ikke rart at de fleste jobber i service yrker som 3/4 av Norges befolkning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Man ser det samme i Israel også, de som bygger boliger er for det meste utlendinger. Samtidig så studerer Yeshiva-studentene Talmuden som preker sitt sedvanlige, tidløse hat på bekostning av amerikanske og europeiske skattebetalere.

 

Jøden har ikke noe lojalitet til Norge og vil når livsvilkårene blir svekket som følge av deres kjærlighet til åger, multikultur og lignende lyssky aktivitet forlate landet og ikke se seg tilbake som de alltid gjør i alle land de har ødelagt opp gjennom tidene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, ser at du redigerte innlegget ditt til å gjelde harstadværinger i stedet.

 

Way to go. Kanskje du kan fortelle oss hvor mange av jødene du kjenner som jobber med fysisk krevende arbeid?

Ja, jeg trodde du var fra Bergen.

 

La oss si at jeg forteller deg at jeg a) kjenner en jøde som jobber som advokat, eller b) kjenner en jøde som jobber som tømmerhogger. Hvilke konklusjoner mener du vi kan trekke av det? Vær så snill og svar på dette spørsmålet, da jeg er genuint interessert.

 

For øvrig forstår jeg det slik at du hevder det eksisterer en jødisk konspirasjon som kontrollerer politikerne, media og finansverdenen mm, og at det er flere jøder enn vi er klar over i Norge. Du gir også uttrykk for at noen av dem er inkognito, blant annet flere rikspolitikere. Disse igjen jobber med å destabilisere Norge, blant annet ved å legge til rette for muslimsk innvandring. Du antyder at jøder gjerne vil ha seg jobb i UDI så de kan få inn flere muslimer. Også synes du jøder er parasitter, men at det fins mange greie jøder allikevel.

 

Noe sånt?

http://www.ebaumsworld.com/video/watch/80631917/

Lenke til kommentar

Om du vil bli informert så tar du deg tid til å se videoen jeg postet, noe jeg egentlig fra før av vet at du ikke kommer til å gjøre siden din agenda her er en helt annen enn sannheten.

 

Så det at de har en lang historie med god utdannelse gjør dem suspekte? Min familie har en lang forhistorie med lang utdannelse, gjør det meg suspekt også? Utdanningsnivå har en høy grad av statistisk arvelighet... (i praksis, men det er miljøfaktor som teller

Det er sant at det er til en viss grad miljøfaktor, men når det kommer til jødene så vil de ALLTID prioritere sine egne uansett og når det er nok av dem innenfor en sektor så vil de alltid drive ut de som er av fremmed opphav og på det viset får vi jødiske monopol.

 

Flere av de som "diskuterer" i denne tråden er dem selv jøder.

Lenke til kommentar

Om du vil bli informert så tar du deg tid til å se videoen jeg postet, noe jeg egentlig fra før av vet at du ikke kommer til å gjøre siden din agenda her er en helt annen enn sannheten.

 

Så det at de har en lang historie med god utdannelse gjør dem suspekte? Min familie har en lang forhistorie med lang utdannelse, gjør det meg suspekt også? Utdanningsnivå har en høy grad av statistisk arvelighet... (i praksis, men det er miljøfaktor som teller

Det er sant at det er til en viss grad miljøfaktor, men når det kommer til jødene så vil de ALLTID prioritere sine egne uansett og når det er nok av dem innenfor en sektor så vil de alltid drive ut de som er av fremmed opphav og på det viset får vi jødiske monopol.

 

Flere av de som "diskuterer" i denne tråden er dem selv jøder.

Akkurat ja. Fint å høre at du vet hvilken bakgrunn andre forumbrukere har. Det må være flott å ha en sånn evne.

 

Kan du nå svare meg på dette:

 

La oss si at jeg forteller deg at jeg a) kjenner en jøde som jobber som advokat, eller b) kjenner en jøde som jobber som tømmerhogger. Hvilke konklusjoner mener du vi kan trekke av det?

 

For øvrig forstår jeg det slik at du hevder det eksisterer en jødisk konspirasjon som kontrollerer politikerne, media og finansverdenen mm, og at det er flere jøder enn vi er klar over i Norge. Du gir også uttrykk for at noen av dem er inkognito, blant annet flere rikspolitikere. Disse igjen jobber med å destabilisere Norge, blant annet ved å legge til rette for muslimsk innvandring. Du antyder at jøder gjerne vil ha seg jobb i UDI så de kan få inn flere muslimer. Også synes du jøder er parasitter, men at det fins mange greie jøder allikevel. Er det dette du mener?

Endret av salvo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Would you care for a magazine? Time? Newsweek?" "Do you have anything lighter?" "How about this pamphlet on Famous Jewish Athletes?"

 

Om du vil bli informert så tar du deg tid til å se videoen jeg postet, noe jeg egentlig fra før av vet at du ikke kommer til å gjøre siden din agenda her er en helt annen enn sannheten.

 

 

 

Hei BelzeBob.

Hahaha. "ok". Dyrendal.

 

Gir konspirasjonsteorier et fattig verdenskart ? haha

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne at du dokumenterer disse påstandene. Både at det er noe mer enn miljøfaktor, at de presser ut andre samt at det er jøder som er aktive i denne tråden... Selv har jeg ikke sett at noen har bekjent seg som det...

" The Babylonian Talmud says: "Five things did Canaan charge his sons: love one another, love robbery, love lewdness, hate your masters, and do not speak the truth" The Last Will of Canaan, Babylonian Talmud, Peshachim 113b.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...