Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.

pk2010

Anbefalte innlegg

Man får i grunn ikke bedre beviser enn dette. Så in your face som du får det. Det er akkurat det som er poenget Geir, det er jødene som fronter dette, det er J-Ø-D-I-S-K-E krefter som pusher for multikultur i hvite land. Hva slags verv de har i de land de måtte befinne seg er irrelevant.

Tok du deg tid til å se viden av Barbra Spectre lengere oppe her? Det er også en In your face type video, straight from the horse's mouth.

Endret av pk2010
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man får i grunn ikke bedre beviser enn dette.

Misforstå meg rett: Jeg synes det er helt greit så lenge bevisene ikke er bedre en dette. Jeg ville vært bekymret om noen en dag postet bedre beviser. Enn så lenge står mitt verdensbilde nokså støtt, og i det finnes det ikke noen stor jødisk konspirasjon.

Barbra Spectre er en snill gammel dame som håper at jødene kan spille en rolle som brobyggere i en verden preget av migrasjon. Det tviler jeg sterkt på, spesielt siden mange av migrantene er deres fiender i midtøstenkonflikten, men det beviser ingen konspirasjoner, bare visjoner. Hvor naive de enn må synes.

Geir :)

• Liker 9
Lenke til kommentar

Ingen jøde vil noensinne innrømme at han jobber for å overkaste vestlig kultur til fordel for en jødisk verdensregjering styrt av deres kommende "messiah" fra det nye tempelet i Jerusalem, så noen slike beviser finner du neppe.

Akkurat hva slags beviser ville gitt deg grunn til bekymring da Geir?

:)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Akkurat hva slags beviser ville gitt deg grunn til bekymring da Geir?

Jeg vet sannelig ikke. Jeg er ikke noen stor tilhenger av å dømme på bakgrunn av annenhåndsinformasjon og indisier generelt, og du har selvsagt helt rett: Hvis bevisene var så klare og tydelige at selv du og jeg kunne se dem, så ville det vært en dårlig konspirasjon. Men jeg har litt samme forholdet til dette som jeg har til Gud: Vi kan godt diskutere om han eksisterer, men så lenge ingen viser meg at det gjør noen forskjell for oss (i dette livet, her på jorden) så lar jeg ikke det styre livet mitt.

Jeg begynner å lure på om trådstarter faktisk er en jøde selv :hmm:

Diskusjonen om hvorvidt motivargumenter skal være tillatt på forumet har aldri blitt fullført. Men særlig konstruktivt er det ikke. Tråstarter må gjerne være Messias selv for alt jeg bryr meg, så lenge han ikke bruker det som argument så er det nettopp de argumentene han bruker, og de bevisene/dokumentasjonen han presenterer, som er det interessante...

Geir :)

• Liker 7
Lenke til kommentar

Det er begrenset hvor mye skade 14-15millioner mennesker i hele verden kan utgjøre. Men USA er helt avhengig av innvandring for å overleve som verdensmakt. 70% av alle som tar doktorgrad i USA idag er ikke født i USA. Du ser ingen "hvite" amerikanere som jobber i gårder, der er "alle" hispanics fordi de hvite ikke vil ha de jobbene.

Faktisk så tror jeg all den anti-jødekampanjen mange av forumdeltakerne bunner i grunn ut ifra misunnelse.

Lenke til kommentar

sjøsprøyt. Grunnen til at hvite begynner å miste sine stillinger til fordel for mørkhudede er pga jødisk tankegods som affirmative action og lignende som går ut på diskrimering av hvite. Dette er den virkelige rasisimen i verden i dag.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Sjøsprøyt. Mørkhudede mister daglig tilbud om jobber daglig fordi de har mørk hud selv om de er mest kvalifiserte søkerne. Dette har blitt påvist mange ganger, dette er grunnen til at de har begynt med slike regler. Alle skal få mulighet uansett hudfarge.

Nei, Affirmative action er rasisme mot den hvite majoritetsbefolkningen, intet annet. Klekket ut av et jødisk sinn.

Jeg har litt problemer med å se hvorfor det at svarte skulle få jobb gavner jødene, sånn strengt tatt og forutsatt at det stemte.

Fordi at det begrenser hvites befolkningstall, jødenes største hinder for en ny verdensordning.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva slags land vil du kalle en fare? Sør-Korea som stort sett allerede er hora til Amerika, Japan som også er hora til Amerika og kommunistiske Kina med sin ettbarnspolitikk som forøvrig FORGUDER Amerika? Nah, disse utgjør ingen trussel for verdensjødedom per dags dato. Masseforflyttingen av vestlig industri til Asia er fullstendig et resultat av jødedom og frimureri.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...