Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.


pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du ville ikke syntes det gjorde noe om europeiske folk ble mindretall i sine egne land, så lenge de nye befolkningsgruppene var velutdannede og arbeidsomme?

Gjør det ikke noe om et land blir invadert og overtatt*, så lenge invadørene var flinke til å utmerke seg i høye posisjoner?

 

I Norge bor det 1700 jøder. De snakker flytende norsk, spiser Grandiosa, de verken dreper, voldtar eller selger dop, og de bidrar antageligvis NESTEN mer tilsammen skattemessig, enn alle andre "ikke-vestlige innvandrere" tilsammen.

 

Jeg vil faktisk være så vågal og påstå at det antageligvis er 0 jøder i norske fengsler, og grunnen til det er ikke relatert til BelzeBobs konspirasjonsteorier.

 

Om vi skal ha innvandrere, så trenger vi innvandrere som vil "bli norske"! Jødene er drømme-innvandrerne!

 

At jødene skal stå bak "mulitkulturen" i Norge er så langt unna sannheten det er mulig å komme. For hver eneste ikke-vestlige innvandrer som kommer til Norge blir hverdagen for disse 1700 jødene farligere og farligere. Jødene har mest å tape med nåværende rød/grønne-utvikling - mer enn oss etniske nordmenn..

 

Aftenposten idag:

- Jenter blir mobbet for å være blonde, og farger håret mørkt for å passe inn. Det er ikke greit å være homofil på skolen, ikke ateist og i hvert fall ikke jøde.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Om vi skal ha innvandrere, så trenger vi innvandrere som vil "bli norske"! Jødene er drømme-innvandrerne!

 

Man kan ikke "bli" Nordmann, det er noe man fødes som. På samme måten som at dagens hvite amerikanere ikke "ble" indianere bare fordi de bosatte seg på det amerikanske kontinentet.

En nordmann er en hvit europeer av germansk avstamning.

Om du kun mente det å få norsk statsborgerskap og være en medborger i Norge, så har du rett.

 

At jødene skal stå bak "mulitkulturen" i Norge er så langt unna sannheten det er mulig å komme. For hver eneste ikke-vestlige innvandrer som kommer til Norge blir hverdagen for disse 1700 jødene farligere og farligere. Jødene har mest å tape med nåværende rød/grønne-utvikling - mer enn oss etniske nordmenn..

 

Nå syns ikke jeg at det viktigste er hvem som står bak Norges "multikulturelle" utvikling - det som spiller en rolle er at jeg ser at dette ikke er bra for Norge på noen som helst måte. Den må stoppes.

Men - jeg tror neppe PK mener at alle som overhodet følger jøldisk religion eller har en jødisk identitet er innblandet i en konspirasjon. Men en mektig elite.

Lenke til kommentar

NothingForever

 

Hvorfor tror du NDL og andre jødiske aktivist-organisasjoner går så hardt inn for å stigmatisere muslimene i Norden? Sverigedemokraterna ble av Sveriges jøder kåret Sveriges mest Israelvennlige parti. Visste du det?

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

NothingForever

 

Hvorfor tror du NDL og andre jødiske aktivist-organisasjoner går så hardt inn for å stigmatisere muslimene i Norden? Sverigedemokraterna ble av Sveriges jøder kåret Sveriges mest Israelvennlige parti. Visste du det?

 

Kanskje fordi 96% av anti-semittiske angrep blir gjort av muslimer, mens resten blir gjort av Venstre ekstremister og Nazister.

Og hvis du støtter jøder er det nok for mange naturlig å være imot Islamisme.

Lenke til kommentar

NothingForever

 

Hvorfor tror du NDL og andre jødiske aktivist-organisasjoner går så hardt inn for å stigmatisere muslimene i Norden? Sverigedemokraterna ble av Sveriges jøder kåret Sveriges mest Israelvennlige parti. Visste du det?

 

Kanskje fordi 96% av anti-semittiske angrep blir gjort av muslimer, mens resten blir gjort av Venstre ekstremister og Nazister.

Og hvis du støtter jøder er det nok for mange naturlig å være imot Islamisme.

 

Hvor mange muslimer eier vestlige aviser og mediaselskaper?

Hvor mange muslimer har vi i andre maktposisjoner i den vestlige verden?

Hvor mange muslimer har vært delaktige i beslutninger som har resultert i folkemord på stor skala? (Stikkord: Irak og de som stemte for invasjon.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NothingForever

 

Hvorfor tror du NDL og andre jødiske aktivist-organisasjoner går så hardt inn for å stigmatisere muslimene i Norden? Sverigedemokraterna ble av Sveriges jøder kåret Sveriges mest Israelvennlige parti. Visste du det?

 

Kanskje fordi 96% av anti-semittiske angrep blir gjort av muslimer, mens resten blir gjort av Venstre ekstremister og Nazister.

Og hvis du støtter jøder er det nok for mange naturlig å være imot Islamisme.

 

Hvor mange muslimer eier vestlige aviser og mediaselskaper?

Hvor mange muslimer har vi i andre maktposisjoner i den vestlige verden?

Hvor mange muslimer har vært delaktige i beslutninger som har resultert i folkemord på stor skala? (Stikkord: Irak og de som stemte for invasjon.)

 

 

Hvor mange muslimer eier vestlige aviser og mediaselskaper? Ingen fordi de holder for det meste til utenfor Vesten og spesielt USA.

 

Hvor mange muslimer har vi i andre maktposisjoner i den vestlige verden? Se over

 

Hvor mange muslimer har vært delaktige i beslutninger som har resultert i folkemord på stor skala?

-Folkemordet i Bangladesh, 1971 hvor 3 millioner mennesker ble drept, for det meste hinduer.

 

-Det Armenske folkemordet. Ca 1 millioner døde.

Endret av Geeder
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det aner meg at det eneste som faktisk er blitt bevist her er at Stoltenberg er gift med en person med jødisk opprinnelse, ut over det slår det meg at bevismaterialet er heller tynt...

Og det er Stoltenberg, hva med foregående statsministere?

Kjell Magne Bondevik?

Gro Harlem Brundtland?

Lenke til kommentar

 

Hvor mange muslimer eier vestlige aviser og mediaselskaper? Ingen fordi de holder for det meste til utenfor Vesten og spesielt USA.

 

Hvor mange muslimer har vi i andre maktposisjoner i den vestlige verden? Se over

 

Hvor mange muslimer har vært delaktige i beslutninger som har resultert i folkemord på stor skala?

-Folkemordet i Bangladesh, 1971 hvor 3 millioner mennesker ble drept, for det meste hinduer.

 

-Det Armenske folkemordet. Ca 1 millioner døde.

 

Fortell om folkemordet i Bangladesh.

 

Armenia? Om dette har jeg hørt at det var jødene som stod bak... Google: jews behind armenian genocide

 

Ang. de to første spørsmålene: ser du mitt poeng? Jødene har ekstremt mye makt i den vestlige verden og bidrar sterkt til en politikk som også går ut over muslimene og araberne/perserne i deres hjemland. Mange jøder har høye stillinger i det amerikanske maktapparatet og stemte for invasjon av Irak, sanksjoner mot Irak, fortsatt krigføring i Afghanistan, de vil angripe Iran osv. Her kom vi inn på det tredje av mine spørsmål, altså.

 

Så ... muslimene/araberne/perserne har veldig god grunn for å hate jødene.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Belzebob: Joda, Jødene gjør alt og dreper alt.. jeez, Jeg så et løv falle på bakken i stad, du tror vel ikke at det kanskje var en Zionist i treet som spiste et liten forsvarløs terrorist der? :ohmy:

 

Du sier alle ting hvor mer enn 1 000 mennesker døde var gjort av Jødene, det går ikke ann å ta seriøst i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Wyrd:

Det var en grunn til at jeg skrev "bli norske" i hermetegn. Jeg mente altså at om Norge i det hele tatt skal ta i mot innvandrere (og det trenger vi strengt tatt ikke for min del), så bør de være villige til å lære seg flytende norsk og bli en del av det norske samfunnet. Ikke forvandle det norske samfunnet til et som er like tolerant som det de "flyktet" fra. Tenk deg å sitte på en buss, og du skjønner hva alle sier når de snakker i telefonene sine, fordi de snakker norsk, og ikke språkene fra hjemlandene sine!

 

Integreringen er ikke vellykket før Petter Northug har en konkurrent med navn alá Khalid - som kun kan norsk, pluss litt "Petter Solberg"-engelsk. Men det skjer nok ikke med det første..

Lenke til kommentar

Integreringen er ikke vellykket før Petter Northug har en konkurrent med navn alá Khalid - som kun kan norsk, pluss litt "Petter Solberg"-engelsk. Men det skjer nok ikke med det første..

Feil, ASSIMILERINGEN er ikke vellykket før det. Integreringen vil antagelig være i orden en stund før han får konkurrenten Muhammad Khalid som både snakker godt engelsk og urdu og finner retningen til Mekka etter endt målgang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...