Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.


pk2010

Anbefalte innlegg

http://abc.daytonsnewssource.com/shared/newsroom/top_stories/videos/wkef_vid_6103.shtml At de ikke er kvalifiserte som politimenn er ikke så farlig bare de har "rett" hudfarge.

 

Haha.

 

----

 

DAYTON -- The Dayton Police Department is lowering its testing standards for recruits.

 

It's a move required by the U.S. Department of Justice after it says not enough African-Americans passed the exam.

 

Dayton is in desperate need of officers to replace dozens of retirees. The hiring process was postponed for months because the D.O.J. rejected the original scores provided by the Dayton Civil Service Board, which administers the test.

 

Under the previous requirements, candidates had to get a 66% on part one of the exam and a 72% on part two.

 

The D.O.J. approved new scoring policy only requires potential police officers to get a 58% and a 63%. That's the equivalent of an ‘F’ and a ‘D’.

 

“It becomes a safety issue for the people of our community,” said Dayton Fraternal Order of Police President, Randy Beane. “It becomes a safety issue to have an incompetent officer next to you in a life and death situation."

 

“The NAACP does not support individuals failing a test and then having the opportunity to be gainfully employed,” agreed Dayton NAACP President Derrick Foward.

 

The D.O.J. and Civil Service Board declined Dayton’s News Source’s repeat requests for interviews. The lower standards mean 258 more people passed the test. The city won't say how many were minorities.

 

“If you lower the score for any group of people, you're not getting the best qualified people for the job,” Foward said.

 

“We need to work with the youth and make them interested in becoming law enforcement officers and firefighters,” said Beane. “Break down the barriers whether they are real or perceived, so we can move forward in this community.”

 

The D.O.J. has forced other police departments across the country to lower testing standards, citing once again that not enough black candidates were passing.

 

The Dayton Firefighter recruit exam is coming up this summer. The chief said it’s likely the passing score for that test will be lowered as well.Civil Service Board Announces Police Recruit Scores

 

Friday, March 11 2011, 12:17 AM EST

 

Hva slags respons har dere poltisk korrekte til dette? forståelig og bærekraftig utvikling synes dere? Er vel bedre at samfunnet går i dass enn å måtte riskikere å bli kalt rasister.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert ikke bra nok kilder for deg uansett, men du kan jo forsøke å google litt om det.

Du har rett. Det er ikke bra nok, fordi sidene du lenker til ikke akkurat kan sies å være nøytrale. Men begge sidene referer til samme kilde: 'Documents Illustrative of the History of the Slave Trade to America'.

 

Uansett om kilden stemmer og femten slaveskip var eid av jøder, så sier det lite. For det første må vi vite det totale antall slaveskip og hvem som eide dem. For det andre er antallet så lite at selv om det prosentvis ER mer jøder så kan det være tilfeldig. 15 jødiskeide skip sier ingenting om jøder generelt.

Lenke til kommentar

Jøder eide slaveskipene, eide mest slaver prosentvis utifra deres andel i befolkningen og samtidig var det like mange hvite slaver, om ikke flere enn svarte i statene.

Har du noen kilder på at det var for det meste jøder som eide slaveskip og at jøder eide mest slaver prosentvis? Da helst en kilde som ikke er en YouTube-video eller fra Nyhetsspeilet.

Fader for noen folk!

Lenke til kommentar

Alltid morsomt å se politisk korrekte ateister diskutere rase. Alltid skal de gi de andre rasene mest mulig kred for oppfinnelser, oppdagelser og lignende, mens de alltid nedspiller den ariske rases bragder. Hvorfor er det vi som blir overrent av mennesker fra den tredje verden? i vårt kalde, sure miljø med kortest vekstperiode på planeten? ja, er det ikke merkelig?

 

Det finnes over og underraser, men det skal vi helst ikke snakke om. Kan jo hende at noen blir såret.

 

Det er farlig å kreditere den ariske rase med noen som helst egenskaper i dagens miljø.

 

Hvis du hadde kunnet litt historie hadde du visst at den ariske 'rasen' er perserfolket. Aryan betyr ganske enkelt 'iraner'. Din betydning av arier er nasjonalsosialistisk oppgulp. Morsomt at du nevner politiske korrekte ateister - er du kristen mon tro?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er enda mere morsomt er hvordan nesten samtlige persere har mørke øyne og mørkt hår, har andre fysiske trekk enn oss samtidig som vi har recessive gener som de ikke har og samtidig skal vi altså stamme fra dem? logikk hvor? ingensteds. Det er kun bullshit for å nedtone at hvite mennesker faktisk tilhører en rase.

 

Historie, haha.

 

Hva skal vi kalle vår rase da? Europeere? Du kan selvsagt fortsette å tro og tenke slik jødene ønsker at du skal. Jeg skal ikke hindre deg.

 

Er ikke europeere et eget folkeslag? Stammer vi fra andre eller andre fra oss? hva er mest trolig synes du?

 

Vi er en ren rase enten du liker det eller ei.

Endret av Shabbos Goy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det som er enda mere morsomt er hvordan nesten samtlige persere har mørke øyne og mørkt hår, har andre fysiske trekk enn oss samtidig som vi har ressesive gener som de ikke har og samtidig skal vi altså stamme fra dem? logikk hvor? ingensteds. Det er kun bullshit for å nedtone at hvite mennesker faktisk tilhører en rase.

 

Historie, haha.

 

Hva skal vi kalle vår rase da? Europeere?

 

Vi skal kalle vår art for homo sapiens. Du vet at vår art først oppsto i Afrika? Alle vi er etterkommere av afrikanske forfedre.

Denne er spesielt fin.

Link

 

Tørr du ikke å svare? Hvilken religion tilhører du siden du snakker så negativt om ateister?

Endret av Myagos
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er enda mere morsomt er hvordan nesten samtlige persere har mørke øyne og mørkt hår, har andre fysiske trekk enn oss samtidig som vi har recessive gener som de ikke har og samtidig skal vi altså stamme fra dem? logikk hvor? ingensteds. Det er kun bullshit for å nedtone at hvite mennesker faktisk tilhører en rase.

 

Historie, haha.

 

Hva skal vi kalle vår rase da? Europeere? Du kan selvsagt fortsette å tro og tenke slik jødene ønsker at du skal. Jeg skal ikke hindre deg.

 

Er ikke europeere et eget folkeslag? Stammer vi fra andre eller andre fra oss? hva er mest trolig synes du?

 

Vi er en ren rase enten du liker det eller ei.

 

 

Alle mennesker var afrikanre for bare 60 000 år siden, hvite mennesker har ikke eksistert mer enn kanskje 15 000 år(altså hvite europere)

Det var da isbreene begynte å gå tilbake og nord europa ble tilgenglnig for mennesker.

 

Så vi er alle afrikanere.

Lenke til kommentar

Du skal få leve i troen.

 

 

Det er ikke en tro, når du sier jøder er onde, er det en tro, en rasistisk, fanatisk syk og jævlig tro, når jeg sier vi kommmer alle sammen fra afrika, er det FAKTA, 100% av alle biologer vet dette, det er bevist, du går rundt med beviset i kroppen din gjennom DNA

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

 

Snakk for deg selv. Din oppfatning av hvordan ting henger sammen deler du mest sannsynlig med kun deg selv. Det gjelder forøvrig meg også.

 

Ydmykhet er noe du burde prøve en gang.

Jeg hadde tenkt å skrive akkurat det samme, men tiltenkt deg.

 

Hans oppfatning deler han med de fleste andre her inne. Du, derimot deler mest sansynlig bare oppfatningen din med deg selv.

 

Herregud så dumt :p

 

Shabbos Goy, ta et godt tak og trekk hodet ut av ræva di. Det å bare velge hva man skal tro fordi man ikke tør å godta ting blir rett og slett bare dumt. Det er vel det man kaller å være naiv?

Jeg skjønner ikke helt hva dette skal bety, delen med å trekke hodet ut av ræva forstår jeg rikting nok i billedlig forstand. Å ikke tørre å godta ting? blir for dumt? Naiv fordi at man ikke godtar? Godtar hva?

Du godtar blant annet ikke evolusjonsteorien

Lenke til kommentar

Finnes det en trosretning innen ateismen alle ateister stiller seg bak? jeg har hørt ateister tro at pakistanere får nordisk utseende og blå øyne av å være i norden i 150 år jeg. Tror du også det?

 

*edit* klargjorde litt.

 

Du godtar blant annet ikke evolusjonsteorien

Hvilket er min gudegitte rett.

Endret av Shabbos Goy
Lenke til kommentar

Det var evolusjonsteorien jeg mente ja.

Syns du virkelig ikke det virker mer realistisk at det er sånn vi ble til? Tør du ikke å åpne tankene for andre ting enn din religion?

 

Jeg ble født kristen, og har mange familiemedlemmer som er kristne. De fortalte meg om gud og hele opplegget da jeg var liten og jeg trodde på det. Så ble jeg eldre og begynte å klare å tenke selv. Jeg utfordrer påstander som jeg får servert. Ingen bevis, ingen overbevisning...

 

Det var jo allmenn viten at jorda var flat for mange år siden. Men så fant vi ut at jorda var rund... Nå har vi jo også funnet ut hvor menneskene stammer fra, har vi ikke?

Lenke til kommentar

Det var evolusjonsteorien jeg mente ja.

Syns du virkelig ikke det virker mer realistisk at det er sånn vi ble til? Tør du ikke å åpne tankene for andre ting enn din religion?

 

Jeg ble født kristen, og har mange familiemedlemmer som er kristne. De fortalte meg om gud og hele opplegget da jeg var liten og jeg trodde på det. Så ble jeg eldre og begynte å klare å tenke selv. Jeg utfordrer påstander som jeg får servert. Ingen bevis, ingen overbevisning...

 

Det var jo allmenn viten at jorda var flat for mange år siden. Men så fant vi ut at jorda var rund... Nå har vi jo også funnet ut hvor menneskene stammer fra, har vi ikke?

For meg er historien den motsatte.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Det var evolusjonsteorien jeg mente ja.

Syns du virkelig ikke det virker mer realistisk at det er sånn vi ble til? Tør du ikke å åpne tankene for andre ting enn din religion?

 

Jeg ble født kristen, og har mange familiemedlemmer som er kristne. De fortalte meg om gud og hele opplegget da jeg var liten og jeg trodde på det. Så ble jeg eldre og begynte å klare å tenke selv. Jeg utfordrer påstander som jeg får servert. Ingen bevis, ingen overbevisning...

 

Det var jo allmenn viten at jorda var flat for mange år siden. Men så fant vi ut at jorda var rund... Nå har vi jo også funnet ut hvor menneskene stammer fra, har vi ikke?

For meg er historien den motsatte.

 

Så du har blitt eldre, blitt kristen og sluttet å tenke selv? Du tror ikke på evolusjonen eller at jorden er rund?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...