Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.


pk2010

Anbefalte innlegg

Min familie har bodd på gård i 10 generasjoner. I en periode var det stor fattigdom og sult. Ingen av mine slektninger gikk rundt og slo ned mennesker eller drepte dem fordi de selv var fattige. De fulgte de 10 bud og gikk heller sulten enn å utøve vold for å bli mett.

 

Så det er et dårlig argument at fattigdom alene er årsaken til vold. Dårlig gemytt er dårlig gemytt uansett om man er rik eller fattig. Så du mener at ville og gale mexicanere blir rolige og sindige bare de får penger?

 

Rasisme kalles det, det er et KJENT faktum at fattigdom øker krimianlitet og vold, mens rike sammfunn der folk lever godt og lenge har mindre av det. USA har gått gjennom perioder med mye kriminalitet og vold, på 1900tallet var det først under depressjonen, så ble det bedre, WW2 forenet lanet osv. Så ble det dårligere igjen på 50tallt, enda dårligere på 60tallet, holdt seg dårlig på 70 og ble vært så 80tallet, siden da har hele usa sakte men sikkert blitt bedre og bedre.

 

Og viss du tror de ti bud stopper noe som helst, kan du tenke på at de religiøse statene i usa har høyre mord og kiminalitets rate enn de sekulære statene, Texas er fremdeles vild vest på mange måter. I nord er detroit den store farlige byen, hvorfor? fordi den er ektremt fattig. Men du som er rasist vil si det er fordi det bor mange folk som er svarte der.

 

Kriminalitet øker nok hvis folk har dårlig gemytt, men dersom man er et sindig vesen genetisk sett, har man naturlige sperrer mot å ødelegge andres liv for sin egen fremgang. Jeg har ikke sagt at de 10 bud stopper noe som helst, men at min familie var kristen og holdt seg etter moralske leveregler. Hvis folk i de religiøse statene i USA faktisk hadde holdt seg til de 10 bud, hadde det vel ikke vært drap?

 

Og ja, la oss se på detroit. Det er veldig mange svarte der. Skaper de industri? Finner de opp ting? Bygger de infrastruktur? De statene i USA som har lavest kriminalitet er de med flest hvite som Vermont. Så i USA er det de hvite statene som har minst kriminalitet, hva sier det deg som anti rasist?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke rasistisk å si at en rase er mindre intelligent, og inkompetente til å bygge et fungerende samfunn?

 

Ja.

 

Og derfor avslutter man diskusjonen? Hvis man kritiserer Israel eller jøder får man liknende svar.

 

Hvilken diskusjon? Han kom med et enkelt ja-nei spørsmål. Selv har jeg kritisert Israel sin behandling av Palestinerne flere ganger uten å bli kalt antisemitt. Og hva har dette spørsmålet noe som helst med Israel-Palestina konflikten?

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Min familie har bodd på gård i 10 generasjoner. I en periode var det stor fattigdom og sult. Ingen av mine slektninger gikk rundt og slo ned mennesker eller drepte dem fordi de selv var fattige. De fulgte de 10 bud og gikk heller sulten enn å utøve vold for å bli mett.

 

Så det er et dårlig argument at fattigdom alene er årsaken til vold. Dårlig gemytt er dårlig gemytt uansett om man er rik eller fattig. Så du mener at ville og gale mexicanere blir rolige og sindige bare de får penger?

 

Rasisme kalles det, det er et KJENT faktum at fattigdom øker krimianlitet og vold, mens rike sammfunn der folk lever godt og lenge har mindre av det. USA har gått gjennom perioder med mye kriminalitet og vold, på 1900tallet var det først under depressjonen, så ble det bedre, WW2 forenet lanet osv. Så ble det dårligere igjen på 50tallt, enda dårligere på 60tallet, holdt seg dårlig på 70 og ble vært så 80tallet, siden da har hele usa sakte men sikkert blitt bedre og bedre.

 

Og viss du tror de ti bud stopper noe som helst, kan du tenke på at de religiøse statene i usa har høyre mord og kiminalitets rate enn de sekulære statene, Texas er fremdeles vild vest på mange måter. I nord er detroit den store farlige byen, hvorfor? fordi den er ektremt fattig. Men du som er rasist vil si det er fordi det bor mange folk som er svarte der.

 

Kriminalitet øker nok hvis folk har dårlig gemytt, men dersom man er et sindig vesen genetisk sett, har man naturlige sperrer mot å ødelegge andres liv for sin egen fremgang. Jeg har ikke sagt at de 10 bud stopper noe som helst, men at min familie var kristen og holdt seg etter moralske leveregler. Hvis folk i de religiøse statene i USA faktisk hadde holdt seg til de 10 bud, hadde det vel ikke vært drap?

 

Og ja, la oss se på detroit. Det er veldig mange svarte der. Skaper de industri? Finner de opp ting? Bygger de infrastruktur? De statene i USA som har lavest kriminalitet er de med flest hvite som Vermont. Så i USA er det de hvite statene som har minst kriminalitet, hva sier det deg som anti rasist?

 

 

Jeg har et svar til deg

 

Neil_deGrasse_Tyson_-_NAC_Nov_2005.jpg

 

En skummel neger, han dreper og voldtar hvite damer, han gjør ikke noe bra i det hele tatt, fordi han har dårlige neger gener.

 

Å NEI vent, det Neil deGrasse Tyson, en av verdens smarteste mennesker, en astrofysiker, briljant mann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det finnes ikke ett land med fremgang og industri som er grunnlagt av svarte og drives av svarte. Det er bare å innse at afrikanere ikke er i stand til å bygge sivilisasjoner som vi i vesten. Uten vesten, hadde fortsatt afrikanerne levd som de har gjort i tusenvis av år, uten at det er dumt. Man trenger ikke så mye når man lever i tropiske klimaer.

Afrikanere drev med handel, jordbruk, bygde store byggverk og seilte på de syv hav, mens vi løp rundt og skremte villrein ned fjellskrenter. Stikkord er Kush, Axum og ikke minst Egypt, hvor veldig mye av grunnlaget for det som i dag kalles moderne sivilisasjon ble lagt. Faktisk har vi en salig blanding av afrikanske og asiatiske sivilisasjoner å takke for at vi som art har kommet oss ut av steinalderen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liste over Nordmenn drept av innvandrere:

 

http://www.baksiden.net/nordmenndrept

Jeg telte over antallet på den siden din, det var 39 stk. I et normal år i Norge dør det rundt 45 stk, vanligvis mellom 35 og 52.

Dette betyr at forholdstallet er 20:1. Hvilket skulle tilsi, hvis utlendinger tar live av like mange som nordmenn, at det er rundt 250000 utlendinger i Norge. Hvis det hadde vært færre utlendinger enn dette så ville det tilsi at innvandrerne tar livet av for mange mennesker enn de burde ut i fra størrelse på gruppen, men nei. Det er circa 550000 innvandrere i Norge. De tar faktisk livet av for "få"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Det meste av det han sier er riktig. Det jeg reagerer på er konklusjonen hans at "evulojonen / naturen som har stanset / vært en stopper for innvandring av mørkhudede mennesker til Europa gen. og norden spes", som er en kraftig overdrivelse og et forsøk på å forsvare rasisme med vitenskapelige argumenter, noe det ikke er grunnlag for.

Jeg ser ikke helt poenget ditt. Han kommer med fakta, som er helt korrekt. Er det rasistisk å si at lyshudete er mer levedyktig enn mørkhudete i kalde, lite solfylte områder?

 

Menneskene som finnes ethvert sted, er de menneskene som er mest tilpasningsdyktige til det stedet. Lyshudete er mer tilpasningsdyktige i et kaldt, lite solfylt område, som Norden. Mørkhudete er mer tilpasningsdyktige i varme, solfylte områder som Afrika. Dette er grunnen til at det ikke fantes hvite i Afrika og Svarte i Nord-Europa inntil menneskene fikk teknologi nok til å overleve omtrent hvor som helst.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Jeg ser dog ikke disadvantagen for svarte mennesker i kalde strøk...

 

Bortsett fra kroppsbehåring og kroppsfett.

 

I kalde strøk må man gå med klær, som beskytter mot kulden (og solen). Mørkhudete trenger mye sol for å få nok D-vitamin. Dette vil de da ikke få i kalde strøk

Lenke til kommentar

Jeg ser dog ikke disadvantagen for svarte mennesker i kalde strøk...

 

Bortsett fra kroppsbehåring og kroppsfett.

 

I kalde strøk må man gå med klær, som beskytter mot kulden (og solen). Mørkhudete trenger mye sol for å få nok D-vitamin. Dette vil de da ikke få i kalde strøk

 

 

Ingen i norge får nok vitamin D, hvite eller svarte, derfor det nå er mulig å få melk med D vitamin i. Så det er en tullete ting å dra frem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Jeg ser dog ikke disadvantagen for svarte mennesker i kalde strøk...

 

Bortsett fra kroppsbehåring og kroppsfett.

 

I kalde strøk må man gå med klær, som beskytter mot kulden (og solen). Mørkhudete trenger mye sol for å få nok D-vitamin. Dette vil de da ikke få i kalde strøk

 

 

Ingen i norge får nok vitamin D, hvite eller svarte, derfor det nå er mulig å få melk med D vitamin i. Så det er en tullete ting å dra frem

 

Mørkhudete trenger mange ganger flere mengder med D-vitamin enn lyshudete.

 

Jeg prøver bare å forklare evolusjonen og hvorfor det fantes lyshudete i Nord-Europa og mørkhudete i Afrika. Hva er ditt svar på dette da? Du som mener det er en tullete forklaring.

 

Hvorfor er de mørkhudete i Afrika og lyshudete her?

Lenke til kommentar

Jeg sier bare at å si mørkhudete i klær ikke får nok, vitaminer, når hvite i klær heller ikke får nok vitaminer.

 

Husk at nored Europa var mye varmere før, helt frem til vikingtiden var viterne mildere og sommerne varmere. under bronsejalderen var det like varmt i skandinavia som i sør frankrike nå, ved rivieran. Vi hadde mindre klær og gikk ute hele sommeren og vinteren og fikk masse sol, sånn er det ikke lengre, fra september til april går alle mennesker svarte eller hvite innpakket i 4 lag med flice og ull. Ingen får nok sollys og derfor er maten våres nå tilsatt vitamin d.

 

Jeg sier ikke noe på at vi har blitt lyse i huden fordi vi dro nordover, jeg sier bare at i dag, har ikke svarte noen mer problem med å overleve i norge enn hvite.

 

Trådstarter har selvfølgelig helt rett. Faren min er jødisk, og alt vi gjør i familieselskaper er å konspirere og å legge planer om jødenes fremtidige verdensherredømme. Også spiser vi småkaker da...

 

Hva din jævla jøde, jeg kan godta at dere vil ta over verden, jeg kan godta at dere faket holocasut, men ikke faen om dere skal få lov til å spise småkaker i selvskaper!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alltid morsomt å se politisk korrekte ateister diskutere rase. Alltid skal de gi de andre rasene mest mulig kred for oppfinnelser, oppdagelser og lignende, mens de alltid nedspiller den ariske rases bragder. Hvorfor er det vi som blir overrent av mennesker fra den tredje verden? i vårt kalde, sure miljø med kortest vekstperiode på planeten? ja, er det ikke merkelig?

 

Det finnes over og underraser, men det skal vi helst ikke snakke om. Kan jo hende at noen blir såret.

 

Det er farlig å kreditere den ariske rase med noen som helst egenskaper i dagens miljø.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

 

Jeg sier ikke noe på at vi har blitt lyse i huden fordi vi dro nordover, jeg sier bare at i dag, har ikke svarte noen mer problem med å overleve i norge enn hvite.

 

Da er vi enig. Tror jeg misforstod innlegget i sted :)

Lenke til kommentar

Alltid morsomt å se politisk korrekte ateister diskutere rase. Alltid skal de gi de andre rasene mest mulig kred for oppfinnelser, oppdagelser og lignende, mens de alltid nedspiller den ariske rases bragder. Hvorfor er det vi som blir overrent av mennesker fra den tredje verden? i vårt kalde, sure miljø med kortest vekstperiode på planeten? ja, er det ikke merkelig?

 

Det finnes over og underraser, men det skal vi helst ikke snakke om. Kan jo hende at noen blir såret.

 

Det er farlig å kreditere den ariske rase med noen som helst egenskaper i dagens miljø.

 

ijgen det er ikke noe som heter arisk raske, bare nazister bruker det ordet, og da er du en nazist.

 

Legg merke til at ingen av de store sivilisajonene i gammle tider, skjedde nord for alpene, Egypt, Hellas, Rom, alle laget av mer eller mindre små brune mennesker.

 

Viss du virklig vil vite hvofor vest europa(som ikke er ariske) tok over så mye av verden, bør du lese Jarod dimond Guns, germs and steel, men de vil du jo ikke fordi han er jøde og du vile ikke lese noe fra jøder

 

 

Jeg sier ikke noe på at vi har blitt lyse i huden fordi vi dro nordover, jeg sier bare at i dag, har ikke svarte noen mer problem med å overleve i norge enn hvite.

 

Da er vi enig. Tror jeg misforstod innlegget i sted :)

 

Ja enig

Lenke til kommentar

Hvit skyld er et fenomen som jødene har gitt næring.

 

Jøder eide slaveskipene, eide mest slaver prosentvis utifra deres andel i befolkningen og samtidig var det like mange hvite slaver, om ikke flere enn svarte i statene. Hvorfor kommer ikke denne sannheten frem i lyset? Fordi at man trenger en forklaring på hvorfor svarte ikke har vært like vellykket som gruppe i statene. På tross av affirmative action og lignende så henger de fortsatt etter. Det siste nå er at de har satt ned kravene på politiutdanning fordi at det ikke var nok svarte som kvalifiserte seg, altså man velger å gjøre samfunnet farligere fordi at det skal samkjøres med illusjonen om at alle mennesker er like.

 

Alltid er det den hvite djevelen som er ansvarlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jøder eide slaveskipene, eide mest slaver prosentvis utifra deres andel i befolkningen og samtidig var det like mange hvite slaver, om ikke flere enn svarte i statene.

Har du noen kilder på at det var for det meste jøder som eide slaveskip og at jøder eide mest slaver prosentvis? Da helst en kilde som ikke er en YouTube-video eller fra Nyhetsspeilet.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar

Jøder eide slaveskipene, eide mest slaver prosentvis utifra deres andel i befolkningen og samtidig var det like mange hvite slaver, om ikke flere enn svarte i statene.

Har du noen kilder på at det var for det meste jøder som eide slaveskip og at jøder eide mest slaver prosentvis? Da helst en kilde som ikke er en YouTube-video eller fra Nyhetsspeilet.

http://www.jewwatch.com/jew-genocide-black-holocaust-slave-ships.html

 

http://wakeupfromyourslumber.com/node/1782

 

Sikkert ikke bra nok kilder for deg uansett, men du kan jo forsøke å google litt om det.

 

Skal prøve å finne litt om akkurat dette med at de satte ned standarden for politimenn slik at de får flere svarte til å bestå også.

 

kommer plutselig tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Hvit skyld er et fenomen som jødene har gitt næring.

 

Jøder eide slaveskipene, eide mest slaver prosentvis utifra deres andel i befolkningen og samtidig var det like mange hvite slaver, om ikke flere enn svarte i statene. Hvorfor kommer ikke denne sannheten frem i lyset? Fordi at man trenger en forklaring på hvorfor svarte ikke har vært like vellykket som gruppe i statene. På tross av affirmative action og lignende så henger de fortsatt etter. Det siste nå er at de har satt ned kravene på politiutdanning fordi at det ikke var nok svarte som kvalifiserte seg, altså man velger å gjøre samfunnet farligere fordi at det skal samkjøres med illusjonen om at alle mennesker er like.

 

Alltid er det den hvite djevelen som er ansvarlig.

Så du mener at svarte er generelt dårligere enn hvite p.g.a at de er svarte? Ikke på grunn av miljø, men DNA? I så fall faller du inn under betegnelsen rasist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...