Quaric Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei Fullførte vgs uten R1, og tok derfor priv eksamen sist høst, men fikk 1. Så jeg lurte på om jeg skal velge nytt eller forbedre fag nå som jeg skal melde meg opp på nytt? Har forøvrig allerede meldt meg opp som nytt fag, men ble usikker. Lurte også på om R1 vil erstatte S1 karakteren min, eller om begge vil komme på vitnemålet? Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Du skal vertfall melde deg opp i nytt fag, og tror ikke den erstatter den andre karakteren nei. Lenke til kommentar
Quaric Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Du skal vertfall melde deg opp i nytt fag, og tror ikke den erstatter den andre karakteren nei. Takker for kjapt svar Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg skal også melde meg opp til et fag som jeg tok som privatist i høst, men var ikke helt fornøyd med karakteren. Jeg strøk imidlertid ikke slik TS gjorde. Skal jeg melde meg opp til forbedre fag eller nytt fag da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Du skal vel egentlig velge forbedre da. Lenke til kommentar
operg Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Med mindre noe har endret seg kan du ikke ha R1 og S1 på samme vitnemål. Jeg vil tippe at du må ta kontakt med skolen etter at du har tatt eksamen for å få ordnet vitnemålet slik du vil ha det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå