Gjest Slettet+513 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Internett bør vel kuttes hos alle som spammer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Arsæll slår til med tidenes mest opplagte... jeg gleder meg til oppfølgeren: "Egyptere besøker ikke lenger hw.no", undertittel "En gåte for redaksjonen". Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Håper HW kan komme med en respons på det folk sier her. For jeg er helt enig, dette er jo faktisk værre en itavisen.no Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 [insert "Captain Obvious" comment here.] Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Vi må ikke ta alt så alvorlig, det ga oss i allfall litt tørr morro Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Vi må ikke ta alt så alvorlig, det ga oss i allfall litt tørr morro Vi? Nei, kanskje ikke, men redaksjonen bør nok det.. Like før ingen gidder å sjekke overskriftene engang, bare for å finne ut at man leste om det i forrige uke. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Dæven tykkje... Jeg tipper at også antall eposter, nedlastninger og generell internettbruk ut av Egypt gikk ned drastisk når de kuttet interveven. 0o Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvis HW hadde skrevet om helse: "Døden kurerte kreftpasient. Ingen tegn til ytterligere spredning". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 hw.no om fotball; Kampen endte målløst. Stillingen ved pause var 0-0. Lenke til kommentar
leftbrain Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Førstesiden neste uke: Kraftig økning i spam fra Egypt. Endret 31. januar 2011 av leftbrain Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Bare for å mate trollene litt; Noen som fikk med seg setningen "Ikke alle nettleverandører ble frakoblet nettet – unntaket skal være Noor Group ISP..." Sammen med setningen; "...spam fra Egypt ble kraftig redusert (85 prosent kutt)." Så er ikke artikkelen helt meningsløs Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Bare for å mate trollene litt; Noen som fikk med seg setningen "Ikke alle nettleverandører ble frakoblet nettet – unntaket skal være Noor Group ISP..." Sammen med setningen; "...spam fra Egypt ble kraftig redusert (85 prosent kutt)." Så er ikke artikkelen helt meningsløs Du har rett. Eg las ein artikkel på VG her om dagen. "Store deler av kake vart spist opp, men det viser seg at det var litt igjen" 1 Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Herregud. Dette må være den mest idiotiske artikkelen jeg noengang har lest på hw.no. Skal jeg gidde å gå innom hw.no dagligfremover må faenmeg nivået opp. Skjerpings! Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg forslår at dere sporenstreks bytter navn til Se&Hardware.no 1 Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Herrejemini. Skulle ønske jeg fortsatt hadde boken fra førsteklasse medier og kommunikasjon, for det ser ut til at Arsell kunne trenge den for å slå opp definisjonen på en nyhet. "Hund biter mann" er ingen nyhet, da det ikke er overraskende, og det hender ikke direkte sjelden. "Mann biter hund", derimot. Kort sagt, normalen er ingen nyhet ... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Henger meg med på hylekoret her. Har skribentene fått beskjed om å lage flest mulig artikler på kortest mulig tid? Siste to døgn har det jo florert med artikler fulle av feilfakta, intetsigende innhold, dagbladet-overskrifter og nyheter med null nyhetsverdi (ref denne artikkelen). - Last ned XP gratis. - Slik får du USB 3.0 - Spam ble borte etter nettkutt (!!!) - Toshiba lanserer fargeklatt (les: lakkert lokk) Mr. Arsæll står for alle artiklene, men håper det bare er et forbigående problem. Skjerpings, HW! Litt selvkritikk før artikler blir publisert? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 hahahaa :!: Jeg får skikkelig lattis av denne artikkelen og de andre som blir nevnt over her Bra hardware Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Syns de kan kutte ut internetten til egypt/afrika permanent jeg da, hvis det fører til litt mindre spam <3 Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Haha, denne artikkelen fortjener plass i humor seksjonen på forumet, evnt. gull artikkel 2011 Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Leser man kildeartiklene så er vinklingen mer imot at det bekrefter medias påstander om at mesteparten av nett-tilgangen i Egypt er kuttet. Så det er en form for bekreftelse av påstanden om at nettet der er stort sett nede. En liten sak, nærmest en anekdote, men helt ok å stadfeste. Men jeg skjønner ikke hvorfor saken vris over til å handle om spam på verdensbasis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå