charlsen Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Når d kommer en fyr fra ups på døren og skal levere deg et spill. Hva skjer om du ikke er hjemme? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Han etterlater en lapp på døren eller i postkassen hvor det står at han har vært der, men fikk ikke levert pakken. Eller så får du hentebrev/lapp. Bare ring dem og spør. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Når d kommer en fyr fra ups på døren og skal levere deg et spill.Hva skjer om du ikke er hjemme? Så vidt jeg vet legger de det på posten, og så sender postkontoret ut melding til deg om at du har fått en pakke som må hentes. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Ja, bare ta det helt med ro, de sender ikke pakken tilbake til der du bestilte den fra eller no sånt Jeg bestilte masse bøker fra amazon.co.uk, og var ikke hjemme når de kom på døren, så da måtte jeg bare hente det på postkontoret dagen etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå