Roger72 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Skal bytte ut min 3GS med en 4 I den forbindelse tenkte jeg å legge over kontaktene mm til itunes, men så enkelt var det nok ikke? Ser ut til at jeg må bruke mobile me. Stemmer dette? Mobile me er jo ikke gratis heller. Hva er enkleste måten for å gjøre dette? Endret 1. februar 2011 av Roger72 Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Mulig jeg som er grønn, Men finner ikke noen plass på telefonen hvor jeg får lagret til sim? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det her blir det vel tatt backup av når du synkroniserer mot iTunes? Det er bare å gjenopprette den nye iPhonen med den gamle backupen. Ellers kan man skru på synkronisering av kontakter i iTunes under en av fanene for iPhonen. Man kan f.eks. synkronisere mot en Gmail-konto Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Er det under feks; Rogers mobil-info-syncroniser-ved windows kontakter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå