jonas_blomster Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei, skal til å kjøpe meg en 2DIN hovedenhet med navi etc, av typen Pioneer AVIC-920BT. Til denne skal jeg ha ryggekamera, iPod/iPhone, tilkobling til rattkontrollen på bilen og eksternharddisk. Men, sannheten er at jeg verken orker eller har kunnskapen til å få montert dette selv. Så det jeg lurer på er hvilket selskaper er det som monterer utstyr som dette, og hvor mye burde dette koste? Bor på Strømmen, så selskapene skal helst være i Akershus / Oslo På forhånd, takk Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://strommen-bilradio.no/ problem solved Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Har sett at de monterer ja sendt en mail til dem og spurt om prisoverslag. Men noen som har peiling på hva som er en rettferdig pris for en slik montering? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det er fort gjort, så jeg ville ikke tatt noe særlig mer enn 500kr for det, men de vil vel kanskje ta rundt en tusenlapp, noe mer blir for mye mener jeg. Spilleren er nesten plug&play, og ryggekamera er fort gjort å strekke ledninger til, resten er jo innebygd i spilleren. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Ok, har sendt en mail til strømmenbilradio. Kommer det på rundt 500,- er det verdt å slippe jobben. Får håpe du har rett Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hei, skal til å kjøpe meg en 2DIN hovedenhet med navi etc, av typen Pioneer AVIC-920BT. Til denne skal jeg ha ryggekamera, iPod/iPhone, tilkobling til rattkontrollen på bilen og eksternharddisk. Men, sannheten er at jeg verken orker eller har kunnskapen til å få montert dette selv. Så det jeg lurer på er hvilket selskaper er det som monterer utstyr som dette, og hvor mye burde dette koste? Bor på Strømmen, så selskapene skal helst være i Akershus / Oslo På forhånd, takk Kan De fortelle meg hvor stor Harddisk den tar ?. Fant ikke ut av det ?. Takk MvH W_B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå