Torey Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Etter vinteren's kaos har drivakslingen min greid å hoppe av/over låseringen/låsesplinten som holder drivakslingen til drivknuta, Er det mulig å få kjøpe denne seperat? Har prøvd å letet irundt litt omkring på internett men finner ingenting så langt. Jeg ser for meg at jeg bare får den med meg når jeg kjøper ett komplett drivaksling sett, men det er ikke nødvendig. Er det noen som vet om hvor jeg kan skaffe denne delen? Har valgt å bytte den siden den virker slitt, onkelen min som er selvtrent god-"amatør" på framhjulsdrift har tatt en titt på problemet mitt å vi har begge to kommet fram til at denne er problemet. Vist bilde er nødvendig må dere for all del si ifra, så skal jeg komme med bilde Mvh; Hallgeir Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg fikk kjøpt denne låseringen til min Opel, så det går ann. Hvilken bil er det snakk om? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) En låsering får du sikkert gratis om du reiser på merkeverkstedet. Om drivakslingen er løs så skal den strammes til med moment!!! Endret 31. januar 2011 av Gryterett Lenke til kommentar
Torey Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Vi snakker Honda Civic 1995 mod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå