Gå til innhold

Intervju med Statoil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du burde fortelle om dei positive sidene dine, fritidsinteressene dine, korleis det går på skulen og etc. Eg fekk ikkje det spørsmålet, men dei stilte masse spørsmål for å finne ut korleis eg var :p

Dei stilte ikkje meg eit spørsmål om ka eg visste om Statoil ASA, men du kan godt sjå litt på etikken og verdiane til Statoil :) HMS e noke dei tenke mykje på og ;)

Då må du forklare best mogleg kvifor du vil inn i Statoil, din interesse for faget og ka du kan tilføre på arbeidsplassen :D Godt arbeidsmiljø e viktig at du seie noke om ;)

Skal du på intervju ? :D

Lenke til kommentar

Jeg var på intervju til Statoil innen Elektrikerfaget.

De var utrolig hyggelige mennesker, følte jeg klarte å være meg selv. Jeg fikk en positiv tilbakemelding på intervjuet, og de sa de ønsket å tilby meg lærlingeplass, dette fikk jeg vite over en telefon sist uke.:)

Er utrolig glad og spent :D

Er det flere som har hørt noe? Ikke bare i elektrikerfaget.

Lenke til kommentar

Statoil har hatt intervju i Nord-Norge og, slik som eg har høyrt det vertfall.

Men eg veit ikkje om alle kandidatane er klare, men det var det dei sa til meg.

Vi var berre 9 stk tilsammen som var på intervju i Førde, så det er nok ikkje 50% av av dei som var på intervju.

Gratulere :)

Som industrimekaniker eller ?

Lenke til kommentar

Trur ein får avslag på mail, men er ikkje sikker.

Kva fag er det du skal vere lærling innan? :)

Eg og ! :D

Industrimekaniker, var på intervju i bergen. Kjenner noen andre som allerede har fått kontraktene så jeg regner med at de er ferdige med å ta inn lærlinger, men har ikke fått mail enda, så får bare håpe på det beste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...