FarAway Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Heisann. Jeg har da gått to år på Byggfag, noe som jeg overhodet ikke likte og ikke har lyst til å jobbe med videre i livet. Om jeg går VG3 Påbygg, hva kan jeg da gjøre videre? Året etter påbygg? Blir det høgskole eller universitet etter VG3 ? Takk for all hjelp/informasjon! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Du kan jo vurdere folkehøyskole, men ja, i utgangspunktet er "veien videre" da universitet eller høyskole. Med mindre du vil rett ut i jobb og finner deg noe du liker da selvfølgelig. Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Hvilke linjer kan jeg eventuelt gå på etter Påbyggning ? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Du kan strengt tatt studere alt du vil som krever GENS og som ikke har andre krav, f.eks i matte. Det er vare å ta en tur på samordnaopptak.no og se på poenglistene for 2010 så ser du alle fagene i Norge som går via SO og du ser kravene, både fagmessig og karakternivået for i fjor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå