Daffe Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har fått en mpp-fil i et vedlegg, og denne får jeg ikke sett på. Skal visst være laget i MS Project. Er det noen som vet om en leser til dette formatet, eller vet hva man kan bytte navn til for at filen skal bli leselig? Har forsøkt doc og rtf uten at det hjalp. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 ved å google litt fant jeg dette resultatet: MS project Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Såvidt jeg vet så må du kjøpe Ms Project for å kunne lese filen, det finnes ikke noen freeware reader for dette formatet. Tror det blir vansklig og bare rename fila også, da den inneholder (vandligvis) veldig mye kode. Lenke til kommentar
Daffe Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 ved å google litt fant jeg dette resultatet:MS project Jeg har vært en tur innom her, men det eneste de hadde å tilby slik jeg forstod det var å kjøpe en demoversjon av programmet. Det står jeg over når det bare gjelder ett dokument. Når det gjelder kode i dokumentet så har nok Civilix rett. Slik jeg tolket alle de tegnene som kom så det ut som mye av det var kode. Finnes det virkelig ikke en gratis leser? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 MS Project er et veldig stort og omfattende (og ikke minst rotete) program så jeg tviler på noe alternativ finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå