Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

slå opp, samliv prob.

mm-  

13 stemmer

1. 1. skal eg slå opp

• ja
      11
    • nei, prøv litt til
      2
    • eller vente til hun slår opp..
      0

Anbefalte innlegg

hei.

eg sriver på denne pga av eg skal veære anonym

eg har en kjerste eg har vet med i 3 år snart og eg begyner å miste følsere for hun.

eg har vert vekke fra hun i 1 mnd nå. men eg mistet den sexuelelusten og for lenge siden.

vi har nesten slått opp flæe ganger. vi krangle, hun prøve og forandre meg (hun tor hun greier det men eg røyker(pot, hasj)), spise piller ol.

+ eg har følser for en anne som eg har kjent hele livet lissom eg har kjent hun sidden ble født og eg har litt følser for en på 14 år men ikke mye. eg e 19år og dama er 19år og hun barndoms veninna er 18- blir 19 i år.

+ eg savner det å snakke med andre jenter på fester uten å føle meg skyldig.

eg vil i grunnen gjøre det slutt

noen som vet en bra måte å slå opp på uten og knuse hun helt, eg fikk et tips av noen ikke slå opp op spseiele dager (17-mai,16 mai og 1 mai, jul, nytt år, dagen vi ble sammen, bursdager.)

tenger svar fort

hilsen meg.

Endret av Emomuffens
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den avgjørelsen må du ta sjøl. Det er ditt liv.

eg sliter litt psykisk

Det er så. Og da følger det kanskje med at du har dårlig sjøltilit også, vanskelig for å ta avgjørelser?

Men hva som er best for deg, er det likevel bare du som veit.

men det er ikke lett ta avgjøelser. hun va min første store kjelighet og hun tok jomfruen min

Lenke til kommentar

Det er så. Og da følger det kanskje med at du har dårlig sjøltilit også, vanskelig for å ta avgjørelser?

Men hva som er best for deg, er det likevel bare du som veit.

men det er ikke lett ta avgjøelser. hun va min første store kjelighet og hun tok jomfruen min

Da tror jeg det er mest fornuftig å være så rasjonell som råd i forhold til dette, og la deg minst mulig påvirke av følelser.

Og da vil jeg si at:

Det er veldig sjelden at den første folk har sex med, blir livsledsageren.

Og det er fornuftig å prøve mange før du tar ditt endelige valg.

Og dermed er det sagt at det kan være lurt å prøve en annen, uten at du skal brenne broer, men la muligheten til å gjenoppta ditt gamle forhold ligge der om det plutselig viser seg at det er det du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...