AnonymDiskusjon Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har tatt på meg en liten utfordring som viste seg verre enn først antatt... Skal finne på 20 spørsmål som jeg skal stille til ei jente jeg liker, for å finne ut litt mer om hvordan hun er, men det skal ikke være slike spørsmål som "hva heter foreldrene dine", "hva slags hårfarge har du" etc. Ønsker å finne på noen spørsmål man må tenke seg litt om før man kan svare... Noen forslag som jeg har kommet på: - Hva ønsket du å bli når du ble stor (hva var den store jentedrømmen?) - Hvilken rolle har du i venneflokken? - Hva gjør deg sint? Osv... Men trenger litt hjelp til å runde minst 20 spørsmål... Håpet det var noen her inne som kunne hjelpe...? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Liten headsup iallefall: Ikke still spørsmål som begynner med hvorfor, da det kan virke dømmende. Endret 31. januar 2011 av ChristR Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kor godt kjenner du denne jenta? Vel, kan prøve med eit par forslag: - Viss du var meg for ein dag, kva ville du gjort? - Tenk deg at du er på ei aud øy, forlatt med kun ein tv, ein blue-ray spelar og tre valfrie spelefilmar. Gitt du ikkje fekk ta med "Pride and Prejudice", kva tre filmar ville du valt? - Er Knut Borge eit av dine personlege førebilete? - Kva er ditt mest idiotiske kjøp? (gjerne med pris) - Kor mange kvadratmeter treng du for ein gjere ein adekvat jobb på kjøkenet? 1 Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Alltid moro å høre pinligste øyeblikk, samt pinlig øyeblikk for venn som ble mest pinlig for deg. Særeste interessen du har Mamma eller pappajente (begrunn) Forbilde av motsatt kjønn (begrunn) Alder har jo kanskje litt å si på hvilke type spørsmål. Jeg selv ville skrevet helt andre spm nå enn da jeg var 18 f.eks. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg går oppover i alder her, så hun har rundet 30... Har ikke kjent henne så lenge, kanskje bare en måned, og det er jo ikke så lenge at jeg vet alt om henne... Men gode forslag her til nå....skal vi seeeeee...da har vi kommet opp i 9! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå