verano Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg tror jeg har noe snusk på pc-en. Jeg bruker Google Chrome som nettleser, og der er det felles adressefelt/søkefelt. Skriver jeg et søkeord og klikker enter nå, får jeg ikke opp Google-søk, men noe rart som heter resulttool (se bilde). Jeg søkte for eksempel på Beatles, og den finner ingen ting (haha). Jeg kan riktignok gå til adressen google.com og søke derfra i Google, men resulttool har på en eller annen måte kuppet søkefunksjonen fra adressefeltet. Og jeg finner ingen resulttool om jeg søker på pc-en min. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Jeg tror jeg har noe snusk på pc-en. Jeg bruker Google Chrome som nettleser, og der er det felles adressefelt/søkefelt. Skriver jeg et søkeord og klikker enter nå, får jeg ikke opp Google-søk, men noe rart som heter resulttool (se bilde). Jeg søkte for eksempel på Beatles, og den finner ingen ting (haha). Jeg kan riktignok gå til adressen google.com og søke derfra i Google, men resulttool har på en eller annen måte kuppet søkefunksjonen fra adressefeltet. Og jeg finner ingen resulttool om jeg søker på pc-en min. Noen som har noen tips? google er din venn http://www.google.com/support/forum/p/Chrome/thread?tid=195f72bd4863588e&hl=en Endret 30. januar 2011 av ltdata Lenke til kommentar
verano Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg tror jeg har noe snusk på pc-en. Jeg bruker Google Chrome som nettleser, og der er det felles adressefelt/søkefelt. Skriver jeg et søkeord og klikker enter nå, får jeg ikke opp Google-søk, men noe rart som heter resulttool (se bilde). Jeg søkte for eksempel på Beatles, og den finner ingen ting (haha). Jeg kan riktignok gå til adressen google.com og søke derfra i Google, men resulttool har på en eller annen måte kuppet søkefunksjonen fra adressefeltet. Og jeg finner ingen resulttool om jeg søker på pc-en min. Noen som har noen tips? google er din venn http://www.google.com/support/forum/p/Chrome/thread?tid=195f72bd4863588e&hl=en Jeg finner hverken resulttool eller esulttoo når jeg søker på pc-en. Er ikke ingen proff. Men jeg kan la Norton prøver å lete etter dritt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Resulttool er et virus bestående av en DLL-fil med navnet resulttool, etter hva jeg fant av søk på internett. Start opp i Sikkerhetsmodus med internett og se om problemet vedvarer. Lenke til kommentar
verano Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Resulttool er et virus bestående av en DLL-fil med navnet resulttool, etter hva jeg fant av søk på internett. Start opp i Sikkerhetsmodus med internett og se om problemet vedvarer. Starte i sikkerhetsmodus løser vel ingen ting? Jeg må jo prøve å bli kvitt det. Irriterende at det ikke lar seg søke opp. Jeg kjører fullt systemsøk med Norton nå, iallfall. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Fordelen med sikkerhetsmodus er at da kan du slette DLL-filen det er snakk om, og så se om det hjelper. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Du kan evt. følge veiledningen referert til i signaturen min og poste loggene her, så vil noen analysere loggene for deg, og hjelpe deg med å fortelle deg akkurat hva som skal fjernes. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ser r2d290 sin signatur er litt "ødelagt" så hvis du ikke fant linken så er det denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 ~ Submit Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvordan går det med problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå