Gå til innhold

Noen som kjenner til tøvet RESULTTOOL?

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har noe snusk på pc-en. Jeg bruker Google Chrome som nettleser, og der er det felles adressefelt/søkefelt.

Skriver jeg et søkeord og klikker enter nå, får jeg ikke opp Google-søk, men noe rart som heter resulttool (se bilde). Jeg søkte for eksempel på Beatles, og den finner ingen ting (haha).

Jeg kan riktignok gå til adressen google.com og søke derfra i Google, men resulttool har på en eller annen måte kuppet søkefunksjonen fra adressefeltet. Og jeg finner ingen resulttool om jeg søker på pc-en min.

Noen som har noen tips?resulttoolbeatles.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg har noe snusk på pc-en. Jeg bruker Google Chrome som nettleser, og der er det felles adressefelt/søkefelt.

Skriver jeg et søkeord og klikker enter nå, får jeg ikke opp Google-søk, men noe rart som heter resulttool (se bilde). Jeg søkte for eksempel på Beatles, og den finner ingen ting (haha).

Jeg kan riktignok gå til adressen google.com og søke derfra i Google, men resulttool har på en eller annen måte kuppet søkefunksjonen fra adressefeltet. Og jeg finner ingen resulttool om jeg søker på pc-en min.

google er din venn http://www.google.com/support/forum/p/Chrome/thread?tid=195f72bd4863588e&hl=en

Endret av ltdata
Lenke til kommentar

google er din venn http://www.google.com/support/forum/p/Chrome/thread?tid=195f72bd4863588e&hl=en

Jeg finner hverken resulttool eller esulttoo når jeg søker på pc-en. Er ikke ingen proff. Men jeg kan la Norton prøver å lete etter dritt.

Lenke til kommentar

Resulttool er et virus bestående av en DLL-fil med navnet resulttool, etter hva jeg fant av søk på internett. Start opp i Sikkerhetsmodus med internett og se om problemet vedvarer.

Starte i sikkerhetsmodus løser vel ingen ting? Jeg må jo prøve å bli kvitt det. Irriterende at det ikke lar seg søke opp. Jeg kjører fullt systemsøk med Norton nå, iallfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...