kirekzulu Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hei, trenger svar fort da siste frist for å melde seg opp til privatisteksamen er i morgen. Lurte på å forbedre vitnemålet mitt sånn at jeg har større valgmuligheter til høsten. Har gitt faen i mye oppigjennom vgs og disse fagene jeg har gitt faen i har endt opp som karakteren 3... Nå er det jo sånn at jeg vil gjøre det enklest mulig for meg selv iom at jeg har fulltids jobb + at jeg skal ha R1 eksamen, så lurte på om at hvis jeg tar en privatisteksamen i naturfag omjeg da fikser på karakteren min både fra vg1 og vg3? Synes det er rart at begge to er der i utgangspunktet? Skulle tro at vg3 skulle fjerne vg1 karakteren. Den drar jo ned snittet mitt da begge er 3. Noen som ser noen andre helst enkle ting som jeg kunne forbedret? Er ganske god til å lese på pensum så er ikke noe stress. Blir veldig takknemlig for hjelp. nb: foretrekker skriftlige eksamener da jeg blir svært nærvøs av muntlig, men må man så må man. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Så lenge et fag er avsluttende så kommer det på kortet selv om du senere tar relaterte fag, så du må nok ta opp begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå