vetle666 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Regner da med at du får prøve den før du kjøper. Ihvertfall iløpet av scootersesongen. Forsikring må du ha. Du kan velge mellom full- og delkasko. Fullkasko er så billig uansett at du bør gå for det. Tror jeg betaler 1000 kroner i året hos IF. De garanterte at de var billigst. EDIT: mente IF ikke finn :S Endret 11. april 2011 av vetle666 Lenke til kommentar
rooney95 Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Har ombestemt meg, jeg tror jeg går for lett-mc. Hvor mye dyrere er det egentlig?(med lappen og sykkelen) vet dere om noen bra mc-er? (jeg skal ikke ha noe sånn wannabe MC) har tenkt på en vespa 125 LX. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Lett motorsykkel er en del dyrere. Er ikke sikre på noen tall, men du må ut med en god del mer penger enn for mopedlappen og moped. Lenke til kommentar
rooney95 Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Hva med vespa 125 LX ? Noen som har erfaringer med den/ vet noe om den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå