AlexanderOslo Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 I helgen leste jeg "Flere gullkorn fra pasientjournalen" og det slo meg at humor gjør virkelig godt! Det er en god følelse å le! Flere burde lese humor i blant! Har dere andre tips om gode humorbøker? Lenke til kommentar
Kong-king Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 "Doppler" av Erlend Loe er den morsomste jeg har lest, lo faktisk høyt flere ganger "Naiv. Super" er også verdt å lese. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Alt av Are Kalvø egentlig Mine favoritter er "Kunsten å være neger" og "Bibelen 2". Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg liker veldig godt bøkene til Janet Evanovich. Spesielt serien om dusørjeger Stephanie Plum. Hun roter seg alltid opp i ting hun ikke helt kontrollerer noe som skaper mange morsome scenarioer. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Om du liker å lese på engelsk anbefaler jeg Duh! The stupid history of the human race. Er lenge siden jeg har ledd så mye av en bok. Kort sagt er det en samling fakta og historier fra virkeligheten som viser hvor lav intelligensnivået til enkelte folk kan være. Hva med fyren som tok hunden med seg for å rane en bank? Eller fotografen som sjekket kameraet, filmen og alt det der før han hoppet ut av et fly - men glemte fallskjermen? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Om du liker litt absurd humor vil jeg anbefale "Haikerens guide til galaksen". Lo høyt for meg selv mange ganger første gang jeg leste den, og koser meg masse nå når jeg leser den for andre gang og. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Discworld-serien til Terry Pratchett. Fantastisk morsom satire. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Bøkene til Christopher Moore har også fått veldig god kritikk. Jeg har bare Bloodsucking freaks selv og har ikke rukket å lese den ennå, men den ble anbefalt av en venninne. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hvis du liker mørk, misantropisk humor kan jeg anbefale Skandinavisk Misantropi-trilogien til Matias Faldbakken. De er skrevet under pseudonymet Abo Rasul. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 "Doppler" av Erlend Loe er den morsomste jeg har lest, lo faktisk høyt flere ganger Støttes. Beste boka jeg har lest. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Douglas Adams - hitchhikers guide to the galaxy og Neil Gaiman/Terry Pratchett sin good omens er fantastiske bøker. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Per Inge Torkelsen skriver mykje artig fjas. Ellers har du Naiv Super som nokon har nevnt over her. Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Vil anbefale Jan Chr Næss' barnebøker; Alexandria og de tre gåtene, Stein og fossilene, Selma og ballettmonsteret, Puddingmannen, Puddingmannen og de tre søstrene som alle het noe på B, Theodor Sterk. Selv om de er barnebøker lo jeg mange ganger mens jeg leste de. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Om du liker litt absurd humor vil jeg anbefale "Haikerens guide til galaksen". Lo høyt for meg selv mange ganger første gang jeg leste den, og koser meg masse nå når jeg leser den for andre gang og. Absolutt enig! Vanskelig å ikke le når man leser boken. Britisk humor på sitt beste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå