snowflakes Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Noen som vet om denne barberingsmaskinen er bra? http://www.lefdal.com/product/hus-hjem/personlig-pleie/barbermaskin-harfjerning/BRA390CCLTD/braun-porsche-barbermaskin Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Er det denne her? Har erfaringer med den, ikke personlig men jeg har brukt den på andre (jobb i helsevesnet) og den fungere ganske greit egentlig. Har en funksjon som gjør at du kan få litt vinkel på skjæreflaten som skal gjøre alt så superdupert mye bedre, personlig syns jeg den funksjonen var bortkastet. Lenke til kommentar
snowflakes Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Den var ikke helt lik, men lignet veldig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Vel,fordelen er at du kan sette den på rensing og du slipper å tenke på å måtte gjøre ren barbermaskinen din..annet en det så er det bare å kjøre på Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 en barbermaskin til 1700 kroner er nok mest sannsynlig bra ja, jeg har selv sansen for den sorten med 3 rundinger isteden for en bred sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå