klhegrlkhr Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg går nå på sonans og tar 1P+2P. Det er drøyt fire måneder til eksamen. Det er to matte bøker, men jeg ser ikke på det som noe problem å ta begge samtidig. Det er rimelig mye å gjøre, og skal du ikke studere til høsten, så hvorfor ikke ta de separat. fristen for å søke er 1. feb kl 23:59 om jeg ikke tar feil. Hei, Jeg skal ta opp fag i matte og naturfag. Hvordan fagkoder skal jeg ha? Gikk påbyggning 2007 og er under reform 94. trenger hjelp må søke idag. Ring til en skole i morgen og spør, eller let etter det på privatistweb. Husk at det er forskjellige typer matteeksamener. Naturfag vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ja, men vet at før het det VG1333 i matte, men er vel noe nytt nå? Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Dette vet jeg ingenting om. Anbefaler deg å snakke med noen på skolen du gikk på, eller ring eksamenskontoret i ditt fylke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå