NemisO Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Hei! Jeg var litt slapp på skolen, men er nå klar for å ta opp det ene faget jeg ikke stod i; matte. Jeg var ferdig på skolen i 2005, og lurte på hvilken matte (kode) jeg skal ta opp? Jeg gikk allmenn. Jeg er født i 1986. Har registert meg på privatistweb.no, og har frist til i morgen kl 23:59! ...så jeg trenger vsar kjapt! Takk! Endret 30. januar 2011 av NemisO Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kommer ann på hvilken matte du skal ta. Hvis du gikk ut 05, så gikk du reform 94, nå er det kunnskapsløftet. Jeg skal ta 1P+2P nå, etter kunnskapsløftet. Meldte meg opp med kode MAT1003. Det er for eksamen i BÅDE 1P og 2P. Dette er praktisk matte, du har også teoretisk... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Meld deg opp i MAT1003 ja. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Husk å velge nytt fag!!! Hvis du har tatt eksamen etter R94 så er det nytt uansett fordi nå er det kunnskapsløftet. Mye billigere Lenke til kommentar
NemisO Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Kommer ann på hvilken matte du skal ta. Hvis du gikk ut 05, så gikk du reform 94, nå er det kunnskapsløftet. Jeg skal ta 1P+2P nå, etter kunnskapsløftet. Meldte meg opp med kode MAT1003. Det er for eksamen i BÅDE 1P og 2P. Dette er praktisk matte, du har også teoretisk... Snakket med veilederen min fra VGS nå i dag, og hun mente det var mat1011 jeg skulle ta, så meldte meg opp til det. Nå må jeg bare lære driten.. FML! Husk å velge nytt fag!!! Hvis du har tatt eksamen etter R94 så er det nytt uansett fordi nå er det kunnskapsløftet. Mye billigere 367,- faktisk! Ikke dumt! Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nå har du bare meldt deg opp i 1P. Dvs at det er bare halve faget. Du kan ikke søke deg inn på videre studier med bare 1P Lenke til kommentar
NemisO Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Nå har du bare meldt deg opp i 1P. Dvs at det er bare halve faget. Du kan ikke søke deg inn på videre studier med bare 1P Kødder du?! FAEN. Hva annet må jeg melde meg opp i da?! Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det er det som er greien - MAT1003 er begge i en eksamen. 1P+2P. Du kunne tatt 1P i en eksamen om høsten og 2P om våren, men siden du skal ta begge nå, må du velge MAT1003 som er begge fagene i en eksamen. Du kunne sikkert ha snakket med eksamenskontoret og ordnet det uten at du må betale en gang til. Men tviler sterkt på at du kommer gjennom til de, er temmelig close deadline... Lenke til kommentar
NemisO Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Det er det som er greien - MAT1003 er begge i en eksamen. 1P+2P. Du kunne tatt 1P i en eksamen om høsten og 2P om våren, men siden du skal ta begge nå, må du velge MAT1003 som er begge fagene i en eksamen. Du kunne sikkert ha snakket med eksamenskontoret og ordnet det uten at du må betale en gang til. Men tviler sterkt på at du kommer gjennom til de, er temmelig close deadline... ei ei ei.. Har du noe nr til eksamenskontoret!? Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nei, jeg vet ikke hvilken kommune du hører til. F.eks hordaland, så går du inn på hordaland.no --> opplæring og der finner du nr på venstre siden Lenke til kommentar
NemisO Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Nei, jeg vet ikke hvilken kommune du hører til. F.eks hordaland, så går du inn på hordaland.no --> opplæring og der finner du nr på venstre siden Selvfølgelig. Fant det, akershus.. Men de stengte kl 15.00. Men får prøve i morgen, og håpe at de er hyggelige! Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Neinei, ikke prøv igjen i morgen. De er uhyggelig strenge på det. Ingen får melde seg opp etter fristen. Du må melde deg opp i dag, så kan du heller snakke med de i morgen og se om det er noen måte du kan få pengene tilbake på. Ville også tatt et par ord med veilederen din. Lenke til kommentar
NemisO Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Neinei, ikke prøv igjen i morgen. De er uhyggelig strenge på det. Ingen får melde seg opp etter fristen. Du må melde deg opp i dag, så kan du heller snakke med de i morgen og se om det er noen måte du kan få pengene tilbake på. Ville også tatt et par ord med veilederen din. Jeg har meldt meg opp til mat1011: Matematikk 1P. Det gjorde jeg rett etter at jeg snakket med han kl 11:17 i dag. Får ringe de asap i morgen tidlig og håpe de er litt rause. H*RE Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Du skulle hørt på oss.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Du kan vel fortsatt melde deg opp? Forstår ikke problemet med å betale 370 lusne kroner ekstra for et vitnemål fra VGS, men det er kanskje bare meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg ville og ha gjort det ja, samt sakt i fra til hun som sa han skulle ta feil fag. Lenke til kommentar
NemisO Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Hva er 2P? Jeg er rimelig tallblind, så det kan kanskje lønne seg å ta 1P nå til våren, og så ta 2P til høsten kanskje? Ja, jeg burde hørt på dere, men man stoler på en som er blitt assisterende rektor... Hva sier dere?! Skal jeg bare prøve meg på 1P + 2P? EDIT: Prøvde å bestille MAT1003 nå, men det går selvfølgelig ikke siden jeg allerede har bestilt MAT1011. <-- IRONI Får nesten ringe å høre i morgen. Nå skal jeg spille playstation3. yes Endret 31. januar 2011 av NemisO Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei, Jeg skal ta opp fag i matte og naturfag. Hvordan fagkoder skal jeg ha? Gikk påbyggning 2007 og er under reform 94. trenger hjelp må søke idag. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 De er veldig strenge på fristen … Ringer du å spør dagen etterpå, så er det ingen hjelp å få. Jeg meldte meg selv opp i feil fag, og måtte fly til Bergen (bor i Stavanger) for å ta privatisteksamen. Siden Hordaland fylkeskommune hadde litt senere frist enn Rogaland rakk jeg å melde meg opp der. Sensor lo godt da jeg fortalt ham det. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hmm, dersom du er helt tallblind, og ikke har planer om å studere til høsten, da ville jeg nok meldt meg opp i 1P første omgang, og deretter tatt 2P... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå