Bruker-133566 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Har Telenor akkurat nå, men har bestilt nytt abonnemang hos Chess.. Beholder det samme nr som jeg allerede har, men får ofc nytt SIM-kort. Men, alle kontaktene mine på tlf (iPhone 3G), er disse lagret på mobilen eller på SIM-kortet? Vil ikke miste noen kontakter akkurat.. Om de er på kortet; hvordan får jeg kopiert dem? Må jeg kopiere uansett? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) De lagres på i telefonen, jeg har ikke flyttet over noen fra kort til kort siden jeg kjøpte iPhone 3G. Men det er sikkert lurt å ta sikkerhetskopi i iTunes uansett Edit: Skrev jo helt feil Endret 30. januar 2011 av PL610 Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 De lagres på i telefonen, jeg har ikke flyttet over noen fra kort til kort siden jeg kjøpte iPhone 3G. Men det er sikkert lurt å ta sikkerhetskopi i iTunes uansett Edit: Skrev jo helt feil Er det mulig å flytte over kontaktene fra kortet til tlf? Er det dette som skjer når jeg trykker på "Importer kontakter" kanskje? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jepp jeg mener det er det som skjer da. Er noen år siden jeg gjorde det selv nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå