nikolaim Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hallo:) Jeg har en pc med windows7 64-bit som har et lite problem. Nettverket på pc'n detter ofte ut, med jevne mellomrom. Dette har skjedd i perioder, of kom tilbake it dag, hadde samme prob for et par uker siden, men da gikk det over etter et par dager. JEg merker det av at jeg blir disconnected fra spill jeg spiller, men kan ikke se det på windows tegnet nede i høyre hjørne. Problemet kan jo ligge utenfor pcn, i nettverket men jeg har enda en feil som gjør at jeg tror at det ikke ligger der. Ofte når jeg går ifra pcn og den kommer i hvilemodus, vil ikke nettverket fingere når jeg skrur den på igjenn. Da må jeg restarte pc'n, og da fungerer det helt fint etterpå. jeg er 99% sikker på at jeg ikke har noen virus. Har noen en anelse av hva som kan være feil? Nettverkskort? -Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
marbek Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 hva slags nettverk du har er en liten fordel å si! Selvom jeg vil tro at du bruker kabel... Så hva slags nettverk har du? Wlan eller kabel! Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 kabel... har ikke mye peiling på data, men er det ikke stor sjanse for at det er nettverkskort, pga. at det hjelper å restarte data'n... Lenke til kommentar
marbek Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Legg inn nye drivere Testet med annen maskin med samme kabel? Gjør det å se om den detter ut (om du alt har gjort det har jeg ikke giddet å lest alt over) Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 tviler jo på at der er kabelen, pga. at det funker etter jeg restarter pc'n.... drivere på hva? Lenke til kommentar
marbek Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Driver på nettverkskort Beklager for sent svar, men sitter ikke så mye på pc utenom jobben Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 null problem, er glad for at noen orker å hjelpe meg Her er linkne til nedlastinger til hovedkorter mitt (nettverkskort innebygd i HK).... hvilken av nedlastningene der er nett.kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå