Pixl. Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Heisann, har en golf IV og har skaffa nye front høytalere og en bass kasse. Har nå en pioneer DEH-2100, resten er orginalt. har minimal erfaring her, Hvor vanskelig er det og få fikset dette? evt noen som har en guide noe sted? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Først og fremst så må vi vite hvilken bass det er snakk om, hvilke høyttalere, og hvilken forsterker Det er ikke så vanskelig å få fikset dette, men er du helt blank så kan det være greit med litt veiledning ja, så slipper du at bilen brenner i verste fall. Hvor i landet holder du til ca? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Holder til i lørenskog / Akershus. Har vært og snakket med bilextra i dag(selv om de ikke har såå mye peiling.) og funnet ut hva jeg må gjøre. Fronthøytalerene trenger jeg kun og bytte, samme str og alt. Bassen er en aktiv bass med forsterker så trenger kune og legge strøm, lyd og kontrollkabler. Forsterkeren jeg har veit jeg ikke om jeg trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå