Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Anbefalte innlegg

Jeg har vært medlem på Netthandelen ganske lenge. Jeg har handlet der en del også. Vi kjøpte faktisk byggverket der nå, til en veldig hyggelig pris. Vi testet den med en gang vi fikk den,, og den var helt topp. Men jeg sjekker alltid priser på nettet før jeg byr på noe. Jeg har handlet en del elektriske ting der, og alt har fungert utmerket.. Eneste jeg ikke er så fornøyd med, er priser for sending.... Men når man først har lagt inn bud på noe, så lønner det seg jo å få med seg andre ting, som ikke veier så mye. Da kan man være heldig å få med seg mye billig..... Jeg har fått et par ting som ikke har fungert, men det har kostet meg 1 krone,,så jeg har ikke gjort no med det. Så jeg må si meg fornøyd med Netthandelen... Noe er sikkert bare dritt, men mye bra.

Det skulle stå bygg varmer. Ikke byggverket... Kjøpte også middags service der , til 12 personer. Og har kjøpt de vinglassene. Alt dette er flott. Og kjøpte frokost service med dyre motiv,, det er penere i virkeligheten enn på bilde. Det gjelder også andre ting....

Endret av Chalimar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...