EmoPunky Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg lurer på hvor man får kjøpt emo sminke? Eller hva man trenger for og lage emo sminke? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Vanlig øyenskygge O_o? 1 Lenke til kommentar
EmoPunky Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Vanlig øyenskygge O_o? Ja men liksom sånn at man blir helt svart rundt øyene -.-'' Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) aske I tilfelle er nok kull en bedre idé, mer praktisk å ha med seg Endret 30. januar 2011 av Noburu 3 Lenke til kommentar
Storvann Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Er det ikke bare å kjøpe en vanlig sort H&M-øyenskygge og en mørkerød leppestift? Eventuelt et pudder som er lysere enn hudtonen din? Finnes overalt. 1 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Eyeliner er ganske vesentlig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg er nyssgjerrig på hva som er forskjellen på emo-sminke og vanlig sminke. Er emo-sminke laget av døde kattunger eller noe? 4 Lenke til kommentar
EirikLago Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Det er vel ingen forskjell, er bare måten man sminker seg på Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Lurer på hva TS legger i betegnelsen emo sminke. Det bildet over? Det kan være så mangt. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg lurer på hvor man får kjøpt emo sminke? Eller hva man trenger for og lage emo sminke? En kompis av meg er metal-hue og kjører corpse-paint når han opptrer. Det han bruker er teatersminke. Aner ikke hvor du får tak i slikt hen, men det er ikke på H&M. I og med at emo-stilen handler om dramatiske uttrykk tror jeg teatersminke vil kunne gi deg større muligheter enn vanlig sminke. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Men H&M fungerer for de fleste, men jeg tipper du finner teatersminkeselgende butikker med et kjapt nettsøk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Tips: Dekk lett over med pudder eller spesialprodukter for å sette sminken - hvis ikke blir det bare søl vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå