jamelia Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Bare et lite tips: Mange blir småfysne når de har nattevakt. Planlegg måltidene dine godt! Ha med noe å spise som ikke er for tungt, men som du blir mett av. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Takk for svar, har du nokon spesifikk tips, noko du har god erfaring med? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Prøvde meg på litt styrketrening igjen, for å sjå kor svak eg har blitt i løpet av 3 månedar. Imponerte med 90kg x5 x5 i knebøy uten utstyr. Veldig fornøgd tiltross for at eg tok livet frå beine dei påfølgande tre dagane. I benkpress tok eg ikkje meir enn 65kg x5 x5, gått ned over 10kg... I barbellrows tok eg akkurat det same som i benk, og også der har eg mista 10kg. Eg savnar styrketrening med baseøvingar sterkt, men er tvungen til å trene øvelsar som armhevingar, situps og hangups på grunn av opptak til telemarksbataljonen og befal. Slit også med pushups, i slutten av Januar klarte eg 30, men nå er det tungt med 20, må nok trene mykje hardare framover om eg skal komme meg nokon veg. Kostholdet gjeng greit, det er litt tungt og vanskeleg, men regnar med at det gjeng seg til etterkvart. Lenke til kommentar
Hammertid Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Ikkje lett når alt som er i kjøleskapet er yoghurt, ost, skinke og fjordland Endret 6. april 2012 av Hammertid Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Det er ikkje kødd det... Blir forbanna dyrt om ein skal kjøpe mat kvar dag også. Eg ser du har hatt god framgang i pushups, har du nokon knalltips å komme med? Lenke til kommentar
Hammertid Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Nei, ikkje noko meir enn eg tidlegare har gitt. Eg har egentlig ikkje trent så altfor mykje fokusert på pushups, men trent ellers mykje støttemuskulatur. Tatt litt push når eg giddar. Ville helst ha kjørt typ 3-4 sett ala 90% 3 gonger i veka. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Ok - kjøyrer på med 100PU programmet. Har trena kvar dag sia eg starta på vakt på onsdag. Har trena kondisjon dag 1 (30min intervalltrening på sykkel + evt litt jogging etterpå.) og styrke dag 2 (100PU, 200SU, Hangups + diverse isoøvingar) Føler meg bra, ikkje så slapp som eg har vore og motivasjonen er det. Manglar fortsatt ein del på kostholdet, men det kjem seg Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Fekk svar i dag ang. grenadersøknaden, og kom dessverre til korte. FOS 2012 regnar eg nesten med å komme inn på, sidan eg kom inn i 2011, så eg kjem til å fokusere på relative styrkeøvingar og kondisjon. Det har blitt lite trening i permen, men skal komme tilbake til taktene f.o.m i dag. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Får begynne å logge litt igjen, tørke støvet av tråden. Dagens: 5min på sykkel (20km/t) Pushups: 15 17 12 12 17 Situps: 14 17 12 12 17 Hangups: 7 (-32) 6 (-27) 5 (-27) Shrugs i smithmaskin: 12x3 (60kg) Tricep Extension: 12x2 (26kg) Kosthald: Baconcheese-burger med pommesfrittes, Proteinshake og 3 ruggknekkebrød med litt smør og kyllingpostei. Kommentar: Grei økt på under ein time. Er litt usikker på vekta i smithmaskin, har på 20kg på kvar side, som totalt skulle gje rundt 60kg ink stang om den veg 20kg. Greia er at den kjennes ut som mykje meir...har tatt shrugs med olympiastang på 80kg lettare enn det eg gjer i smithmaskina. Nokon som veit korleis ein kan rekne vekt i smithmaskin? Endret 19. april 2012 av ´Vikingen` Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 TROR standarden på stengene i Smith er 25kg. TROR. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Ok, takk for svar. Det virkar rett og slett som om det er lagt inn motstand, men kan godt hende at det er tyngre fordi det er ein anna måte å gjere det på, og eg ikkje er vand med det. Lenke til kommentar
Hammertid Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Om du trente på j**** så er den maskina heilt feil, dårlig smørt , sjanse for å henga fast ( løfta heile greia. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Jepp er den dritten...sikkert derfor den kjennes tyngre ut. Skal prøve å få tak i han som har ansvar for dei sakene til å sjå på den. Knebøy rack er eit must! Lenke til kommentar
Hammertid Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Definitivt. treng ikkje noko fancy, så lenge da står, smith-maskin e tull! Nevn nedtrekken og da, den som er skeiv. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Skal gjere det. Trening: 1,5 time fotball saman med laget. Kosthald: 1. Indrefilet av svin, fløtegratinerte poteter, grønnsaker. 2. Fem ruggknekkebrød med litt smør og kyllingpostei. 3. Proteinshake. Har sikkert drukket totalt 1,5 L mjølk i dag. Endret 19. april 2012 av ´Vikingen` Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 I går var planen styrketrening, men styrkerommet var dessverre steng då eg kom dit... Derfor blei det bare litt pushups: 16 17 14 14 20 I dag blei det følgande: 8km på sykkel, intervall. 30 minuttar. 2,5min intervall på tredemølle med 8% stigning. Gå 5km/t, jogge 8,5km/t. Veldig god økt, fekk køyrd godt med kondisjon! Skal prøve å ta ei styrkeøkt i morgo, men etter det blir det kvile fram mot mestringsøving. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Komme heim etter korporalskurs med mestringsøving! Veg nå 99,3kg, så mestringsøvinga var ein goood bust det. Mista ca 4kg. Gjekk mellom 4-5mil med sekk, våpen og GRU. Regnar med å komme tilbake til vanleg trening frå onsdagen av ca. Håpar beina mine er friske nok til å sykkle/jogge då. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 1 times kardioøkt i dag. 9,1km, 30 minuttar med intervall på sykkel. 3,2km, 30 minuttar intervall i 5% stigning. 5,5km gåing/8,5km jogging. Svetta som ein jævel, var søkkvåt etter sykkelturen. Feels good! 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Useriøs styrkeøkt i dag. Fekk uventa besøk av ein kammerat eg ikkje hadde sett på lenge, så det blei litt trening og mykje snakking. Gjennomførte følgande: - Pushups - Situps/Crunches - Hangups - Shrugs i smithmaskin Meldte meg på marsjmerket i dag. Skal forsøke å jogge 20km på 3 timar med 11kg pakkning. Blir spennande! Kjem til å prøve meg på ei minst like god kondisjonsøkt i morgo som eg hadde i går. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 50min kardioøkt i dag. 9,1km, 30 minuttar med intervall på sykkel. 3,3km, 25 minuttar intervall 5,5km/t gåing /10km/t jogging. Svetta godt i dag òg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå