Gå til innhold

Vikings Road to Glory (bilder) - treningslogg


Anbefalte innlegg

Greia er at du må ha i deg en del kcal for å holde på muskelmassen, og for å kunne orke å trene..

 

Han vil uansett bli sterkere hvor mye du vrir og vender på det. Trener han styrke samtidig som han prøver å gå ned i vekt vil han gå opp i alle kroppsvekt øvelsene, fordi han rett og slett blir lettere.

 

Han vil orke å trene, men ikke så hardt som han har gjort før. Dog han kommer til å vende seg til dette om en uke eller to. Husk at kroppen går på fettet før musklene, så jeg tviler på at han egentlig vil miste noe muskelmasse. Det viktigste er at han stopper før han blir anoreksi tynn

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, gåturen min i dag aleine tok rundt 1000kcal. I tillegg til kosthaldet mitt i dag som utgjer max 1700kcal totalt.

2300kcal i underskudd om eg ikkje reknar heilt feil? Sett at eg brukar 3000kcal utanom trening, men dei vanlege tinga eg gjer i løpet av ein dag. Eg skjønnar ikkje kor eg kan hente 1000++kcal frå. Eg er jau mett som faen.

Lenke til kommentar

Trening:

 

11km rask gange - 1time og 35minutt

 

Kosthald:

1. 60g havregryn, 40g proteinpulver + 6,5dl mjølk

2. Ostesnitzel m/ ris, brokkoli, gulerot, blomkål og saus

3. 150g kesam + 15g prozyme + 1 Skyr

 

Kommentar:

 

Tok nye bilde i dag, så legg ved ei samanlikning frå seist.

 

smanlikning123.jpg?t=1302549084

 

Ser ut som om fett% har gått litt ned?

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

Ser at flere har meldt seg på å mene at du burde dra i gang 4x4.

Trener ikke slite ut ledd og sånn på det, finn en drøy oppoverbakke så kan du knalle pulsen i taket uten for mye slag i kroppen.

 

Før konkuransesesongen pleier jeg å kompinere dette med å sykle mye.

4x4 sies å øke forbrenningen over hele døgnet.

På en 3 timers sykkeltur med moderat intensitet kan du få svidd av 2000-3000 kalorier + at når turen er så lang går du tom i kalorilageret dit og begynner å ta av fettcellene i blodet.

Du vil merke det når det er umulig å hente ut noe særlig mer en littegranne krefter :-)

 

Burde ikke være en håpløs oppgave å knekke 5-6 kilo før 3000meteren du skal løpe.

Det har stor betydning for farten du kan klare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...