Gå til innhold

Vikings Road to Glory (bilder) - treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trening:

 

Jogga/gjekk rundt 2km oppover/nedover(usikker) 14,5 min

Jogga/gjekk 3,2km 22,5 min

Kosthald:

 

1. 1 grov baguett, ost og skinke

2. 65g havregryn m/ 3dl mjølk + 40g PP m/ 4dl mjølk

3. Stor porsjon karbonadegryte + 2dl mjølk

4. 150g mager kesam + 15g PP + 1 Skyr

 

Kommentar:

Med den tida der, er det bare å drite i å komme inn på befalskulen. Skal prøve uansett, fordi då kan eg kanskje komme meg ut av det helvetes luftforsvaret...

Er lenge sida seist eg trena kondisjon, men uansett. Gjekk ikkje 100% det eg orka, det var slik at eg bare ikkje "gadd" å jogge store delar av turen, sjølv om eg sikkert hadde klart det.

Ser ut som eg kanskje har gitt opp alt håp (?) Er så kjedeleg å trene noko anna enn styrke.

Lenke til kommentar

Trening:

 

Jogga/gjekk rundt 2km oppover/nedover(usikker) 14,5 min

Jogga/gjekk 3,2km 22,5 min

Kosthald:

 

1. 1 grov baguett, ost og skinke

2. 65g havregryn m/ 3dl mjølk + 40g PP m/ 4dl mjølk

3. Stor porsjon karbonadegryte + 2dl mjølk

4. 150g mager kesam + 15g PP + 1 Skyr

 

Kommentar:

Med den tida der, er det bare å drite i å komme inn på befalskulen. Skal prøve uansett, fordi då kan eg kanskje komme meg ut av det helvetes luftforsvaret...

Er lenge sida seist eg trena kondisjon, men uansett. Gjekk ikkje 100% det eg orka, det var slik at eg bare ikkje "gadd" å jogge store delar av turen, sjølv om eg sikkert hadde klart det.

Ser ut som eg kanskje har gitt opp alt håp (?) Er så kjedeleg å trene noko anna enn styrke.

 

 

Du kommer garantert ikke inn om du gir opp før opptaket...

 

Om du er i nærheten av kravene og innehar nok motivasjon så skal du ikke se bort i fra at det kan hjelpe.

Lenke til kommentar

Synd at du ikke fokuserte nok på den viktigste enkeltøvelsen.

 

Men husk at når du står på startstreken og det er viktig at du løper så fort som mmulig så vil du sansynligvis løpe som du aldri har løpt før.

Du har gjort det riktig viss du bare "Må" slenge deg ned på bakken umiddelbart etter mål passering :-)

 

Finn deg noen oppoverbakker til å intervaltrene i nå de siste par ukene. løp(gå fort)opp/gå rolig ned igjen...gjenta til du er passe ødelagt. 48 timer+ rezz fra hardtrening etter sånne økter.

 

Du får opptil 9 sekunder gratis for hver kg du klarer ta av på 3000meter løpet.

 

Varm opp med en innlagt 1\2 minuts pulsknert før du løper så slipper du å hive etter pusten etter 300 meter.

Ingen harde økter i de siste 3-4 dager før opptaket.

Lenke til kommentar

Takk for tips og motivasjon begge to, spesielt deg Knut!

 

Kan oppdatere med at det har blitt litt små jogging etc, men kosthaldet må skjerpast veldig framover.

 

Spilla 3 timar med paintball i dag, jææævli morro, i tillegg til at det må vere ganske god trening. Fyrste gong eg har prøva.

Fekk også tak i utstyr til ein verdi av 4000kr for 1750kr!!! Satse på mykje paintball framover ja! :)

Lenke til kommentar

I går 12.06.11

 

Trening:

 

Gå/hogge tur til hytta. Ukjent distanse. 20min, 175m stigning opp. 7min, 175m nedstigning tilbake.

 

Kosthald:

 

1. 4 brødskiver m/ ost, skinke og smør

2. Liten porsjon grillmat m/ salat,kyllingspyd og storfekjøtt

3. 2x Skyr

Kommentar:

 

Påtide å komme tilbake til gamle vaner igjen. Herlig tur til hytta, og bruka 20min ink. 3 pauser. Jogga/gjekk fort heile vegen.

Kostholdet var bra, jobba på bensinstasjonen så måtte ete litt brødmat.

Lenke til kommentar

Ok, lenge sia seist. Har trena litt no og då med kroppsvekta og jogging.

No er det 1 veke igjen til opptaket, og eg gruar meg noko enormt...

Eg kjem nok ikkje til å kome vidare, men eg møter for å teste grensene mine, og for å prøve å endre det slik at eg kan ha fyrstegongstjenesten min i PNB i stadenfor flyforsvaret.

Er det eigentleg noko som er spennande i flyforsvaret?

 

Vekt: ~90-91kg

Lenke til kommentar

Då har eg akkurat kome heim frå ein fjelltur.

Turen tok 2 timar og 16 minuttar alt i alt med drikke, mat og skifte pauser. Då også inkludert turen til nabo-toppen.

Er ikkje sikker på kor langt det er, men veit at det er ca 2,5km til den fyrste toppen frå hytta mi.

Eg bruka 1 time og 5 minuttar til den fyrste toppen, då er det ei stigning frå eg begynnar til eg er framme på 400 meter.

 

I fjor bruka eg rundt 1 time og 20 minuttar.

 

Må sei meg ganske fornøgd då turen opp blei gjort på fastande mage, regn/haggel i tillegg til såpeglatte steinar å fjellsider.

:new_woot:

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

Ok, lenge sia seist. Har trena litt no og då med kroppsvekta og jogging.

No er det 1 veke igjen til opptaket, og eg gruar meg noko enormt...

Eg kjem nok ikkje til å kome vidare, men eg møter for å teste grensene mine, og for å prøve å endre det slik at eg kan ha fyrstegongstjenesten min i PNB i stadenfor flyforsvaret.

Er det eigentleg noko som er spennande i flyforsvaret?

 

Vekt: ~90-91kg

 

Jeg var selv i NIS (National Innsatsstyrke) og trivdes veldig godt! Det er den mest aktive tjenesten du får i luft. Hver av oss hadde over 10 000 AG skudd, 5 000 MP5, 2 000 glock og en håndgranat. I tillegg hadde vi egne personer i laget med MG, speidere (skarpskytter), 40mm osv. VELDIG gøy! :D

Lenke til kommentar

Med tårevåte auge trekte eg meg i dag frå befalopptaket.

Fleire grunnar:

* Bestemor har blitt sjuk og lagt inn på sjukehuset, så vil vere nære om det skulle skje noko

* Snakka med ein som er i luftforsvaret no, og han sa det var veldig moro. Arbeidstiden han hadde var 1 vike jobb og 1 vike fri (vakt og sikring - oslo) og han sa at om eg kom meg til bodø fekk eg f.eks. 3 viker jobb og 3 viker fri.

Om det er mogleg går det bedre å ha dame/deltidsjobb

* Brukar rundt 17-18 minuttar på 3000m, så ved å prøve å gjennomføre ville eg bare ha driti meg ut forran så mange.

I tillegg klarar eg bare 2 heile hangups.

 

Men slapp av - har planer om å søke igjen til nesteår, etter fyrstegongstjeneste. Då har eg erfaring frå korleis det er på golvet, i tillegg har eg hatt eit ekstra til å tenke meg om på + trening.

Lenke til kommentar

Unngå vakt og sikring, NIS er spesialstyrken til V&S så vi fikk faktisk 2 uker hvor vi satt i vakta (1 uke bodø og 1 uke rygge) og det var noe av det kjedeligste jeg har vært med på! De fleste som var der kastet bort et år og gjorde ikke noe fornuftig. Du skal være ganske bestemt for å holde liv i stumpen! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...