indahla Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Har fått kjøpt meg en Playseat GT stol til min PS3 og vurderer om en Buttkicker Gamer er noe poeng. Jeg trenger den ikke for å minske lyden, men kun for å "føle" at jeg kjører. Er det noen poeng å investere i en slik? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvis du har god råd og vil ha prikken over i-en, så hvorfor ikke? Har selv hatt en slik, og den rister som et helvete og det bidrar virkelig til innlevelse. Nå som jeg yhar GT5 angrer jeg som en hund på at jeg solgte den. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Hm.. Høres veldig bra ut. Det vil si at du virkelig "kjenner" det som skjer? Hvordan kobles den til PS3'en ? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ja, den kan jo stilles alt ettersom hvor mye feedback du vil ha. Husker jeg spilte gjennom Red Dead Redemption med den på, og det gjorde susen, hehe. Den kobles mellom ps3 og tv. Litt kronglete tilkobling, men overkommelig. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Den kobles mellom ps3 og tv. Litt kronglete tilkobling, men overkommelig. Der benytter jeg HDMI... Fra PS3'en til en projektor. Lyden går fra PS3'en til forsterker med optisk kabel. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 ok, da vet jeg ikke helt. Kanskje du må kjøre lyden gjennom scart for å kunne koble til. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Kanskje det er mulig å kjøre lyden ut av PS3 både via optisk og scart..? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ja, der sier du noe. Det går jo faktisk an Da skal det funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå