TheRocky Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hey. Jeg skal skrive en artikkel om Arne Svingen og jeg skal fortelle 3 av bøkene hans (adrian atlas 1-3). Men jeg har ingen annelse hvordan jeg skal starte. Skal jeg starte med å skrive om forfatteren (hvor mange sider skal jeg skrive om han) og skrive om bøkene etter det ? (hvor mange sider skal jeg skrive om bøkene). Oppgaven går ut på at du skal velge en eller flere bok(Er) å skrive om dem og litt om forfatteren. Men jeg har ingen anelse hvordan jeg skal starte, noen som kan hjelpe meg med den? Lenke til kommentar
Pesch Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Begynn med å skrive om forfatteren. En hel biografi er vel ikke nødvendig, men få med de viktigste tingene. En halv side kanskje. For eksempel: "Arne svingen ble født der-og-der... ...skrev sin første bok da-og.da... ... skriver den-og-den sjangeren" Deretter begynn og skriv om den første boken. "Første boken i serien om den-og-den foregår der-og-der. Vi følger hovedpersonen når han sånn-og-sånn, men så skjer det-og-det" Håper du skjønnte litt av dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå