Mariuslt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Budsjett: helst ikke mye over 1000kr Størelse: Ikke avgjørende Type: Stereo Bluetooth Bruksområde: Musikk, i hovedsak Vil helst ofre så lite lydkvalitet som mulig sammen med ledningen Mikrofon og kontroller på hadde vært fint, men ikke et must. Skal brukes med iPhone, mac og en eventuell tablet (Android tipper jeg). Bør kunne puttes i jakkelommen Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 se på www.jaybirdgear.com Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Jeg er veldig fornøyd med Sony Ericsson Bluetooth Headset MW600. Bytter du ut propper for du litt bedre lyd, batteritiden er overraskende lang, minimum 6 timer... Kan kobles til 2 kilder, pc og tlf, samtidig GROM-dings nr 1 for mitt bruk. Selv om jeg er kresen på lyd synes jeg allikevel at det er mer enn ok lyd til bluetooth å være, så sant man bytter ut propper. Har også hatt en tidligere utgave HBH-DS200 som jeg brukte mye utendørs hele året. Brukte den nesten daglig i 2 år før den måtte arkiveres grunnet at batteriet ikke ville mer.... EDIT: bruker MW600 hovedsakelig sammen med HTC'n, men også på laptopen når jeg nyter medieinnhold på farten, uten å miste telefonsamtaler...helt nydelig ! Endret 30. januar 2011 av iRobot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå