Nødstopp Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Hei! Jeg har lenge brukt to skjermer uten eyefinity (to skrivebord) og nå nylig fikk jeg veldig lyst å prøve eyefinity ved å låne en tredje skjerm fra far. Som tittelen sier har jeg to Radeon HD 5770-kort, og alle skjermene bruker DVI. Derfor tenkte jeg at det bare var å koble to av skjermene til DVI-ene på et kort, og den tredje i en av DVI-ene på det andre kortet. Men det viser seg at jeg bare får laget en eyefinity-gruppe på to skjermer, der den tredje bare fungerer som et ekstra skrivebord... Tok et screenshot: Har googla mye rundt men har ikke funnet ut noe spesielt bortsett fra at hvis du bare kjører ett skjermkort så må minst en av skjermene bruke DisplayPort. Gjelder dette for crossfire og? Har også prøvd å skru av crossfire, men det gir ingen forskjell. Hva må jeg gjøre? Går det i det hele tatt an med mitt oppsett uten å bruke DisplayPort? Alle skjermene er 21,5" og har en oppløsning på 1920x1080. Setter stor pris på all hjelp! EDIT: En annen ting som skjer (når jeg har de satt opp som tre skrivebord uten eyefinity) er at skjermdriveren konstant klikker og en haug grønne artifacts dukker opp på den skjermen som er koblet til sekundærskjermkortet. Dette skjedde også før da jeg hadde det som det primære. Kan det være defekt? Endret 30. januar 2011 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
007CD Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 For å få til Eyefinity må du nok inn på samme kort sannsynligvis og da MÅ du bruke display port. Kan legge til at det er fantastisk selv, sitter på 3x 24 tommer i den oppløsningen og jeg bruker aktiv adapteren til HIS som selges for 295 spenn hos Komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå