TheRocky Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hey jeg har en presentasjon om Spania som jeg må bli ferdig med så fort som mulig og trenger hjelp med ett par ting som jeg ikke har klart å funnet. -Befolkningspyramider, det har jeg funnet, men jeg klarer ikke å finne fakta om tendensen, altså tendensene til pyramidene. - Etniske grupper og urbanisering. Vel det er kun det jeg trenger hjelp med, hadde vært fint om noen hjalp meg med dette. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det du har funnet burde tilsi at de eldre blir fler, stemmer ikke det? Når det gjelder etniske grupper så har landet i seg selv 4-5 språkgrupper som er fra landet selv, hvor av en av dem har en markant etnisk profil, den baskiske. Mange store byer i landet, men det bor mange på landsbygda også Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Takk, jeg sliter med å finne svar på: Næringer, ressurser, handel, landskap, klima, vegetasjon og politiske forhold. Det hadde vært fint om noen gav meg en side der det inneholder informasjon om disse punkene eller kunne ha svart på det. Endret 30. januar 2011 av Halmats Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Wikipedia og CIA World Factbook har dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå