idatherese Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hehe, til alle som nesten nektet meg å få border collie. ja, tenker på noen spesielle nå, ja ! Mamma og jeg var hos oppdretter, og mamma valgte ut en vakker tispe! Så om 4 uker får vi border collie! Nå trenger vi bare nav, så er alt i orden, Lenke til kommentar
idatherese Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Gratulerer tusen takk! jeg gleder meg sinnsykt til hun kommer. Laget for de som sa i tidligere tråder at de nesten nektet meg å eie border collie? ^XD Lenke til kommentar
jevli Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvem nekter deg å få deg border collie? Link til evt. thread? Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det var vel litt diskusjon her tidligere, hun spurte om råd - og fikk råd. Om rådene ikke var helt som forventet eller ønsket, får så være.. Men man gratulerer uansett! Håper det går kjempefint - valp er gøy Lenke til kommentar
idatherese Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Det var vel litt diskusjon her tidligere, hun spurte om råd - og fikk råd. Om rådene ikke var helt som forventet eller ønsket, får så være.. Men man gratulerer uansett! Håper det går kjempefint - valp er gøy jepp! =) Stemmer det! valp blir fantastisk! krysser av dager på kalenderen. Klarer ikke å bestemme navn, men det blir nok Zero, oppkalt etter Zero Kiryuu fra vampire knight! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det finnes en del nazi-dyrevenner, som mener at hvis du plukker opp en kattunge selv om den står der og skriker på oppmerksomhet fra deg så er det dyreplageri.. Nå vet jeg ikke om det er situasjonen her, men trust me, de fins! Lenke til kommentar
idatherese Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Det finnes en del nazi-dyrevenner, som mener at hvis du plukker opp en kattunge selv om den står der og skriker på oppmerksomhet fra deg så er det dyreplageri.. Nå vet jeg ikke om det er situasjonen her, men trust me, de fins! det har jeg VIRKELIG merket, både på ekte og på internett, Men jeg føler meg så heldig for at mamma valgte en så bra oppdretter. veldig jordnær og trodde på go, naturlig oppdragelse, og han hadde verdens snilleste hunder. 3 border collie som ikke hoppet og ble gale når vi kom! Ganske bra xD Lenke til kommentar
idatherese Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Hehe, lykke til takk takk =) Ser deg vel kanskje den dagen vi vinner nm og vm i agility! =) Lenke til kommentar
F!owerpower Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Her var det nok litt diskusjoner ja: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1217762&st=20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå