DonKnaus Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hei! Jeg har en Asus pc og lurer på om hvis jeg laster ned Mac OS vil det funke på min PC eller må man ha en mac for å bruke operativsystemet? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Les denne tråden, du, Kort og (litt for) simpelt svar: Nei. Lenke til kommentar
DonKnaus Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 såå....sånn jeg skjønte det så er det noen som å jobber med å omprogrammere OS X så vi som bruker vanlige PCer kan bruke det men de er ikke ferdig me det...riktig? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Visse hardwarekombinasjoner lar seg bruke til å installere OSX på. Har selv gjort det ved noen anledninger for å teste. Fungerer stort sett ok, men langt fra like stabilt som på eplemaskiner. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har gjort det og har ikke hatt problemer. Noen ting er jo ikke helt perfekt, f.eks. kræsjet maskinen når jeg oppdaterte til 10.6.6, men det var fordi jeg brukte en gammel driverfil til det trådløse kortet, så den fjernet jeg bare siden jeg uansett bruker kabel. Ellers har jeg ikke fått kernel panic ved vanlig bruk, så å si at den er langt fra like stabil virker litt tullete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå