mhcbil Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hei, vil ha en kul, sportslig bil til under 110 000,- hester er ikke så utrolig viktig. forslag? sett litt på hyundai coupe, godt valg? Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Jeg ignorerer Hyundai Coupe, og sier at Prelude er et mye bedre valg. Og nå skal jeg gjøre noe uvant, nettopp å anbefale en fransk bil, til tross for eventuelle kvalitetsproblemer. 406 Coupe, en av de lekreste coupene du får tak i. Ellers kan du jo ta en titt på en annen lekker bil, CLK230K. Endret 30. januar 2011 av ChristianHA Lenke til kommentar
mhcbil Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Ja har også vurdert prelude. Likte 406 coupe'en, men jeg vil helst ha manuell grikasse, fant ikke andre coupeer enn den du sendte meg på finn. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ja har også vurdert prelude. Likte 406 coupe'en, men jeg vil helst ha manuell grikasse, fant ikke andre coupeer enn den du sendte meg på finn. Prelude er en mye bedre bil på det meste, kanskje uten om plass. Men trenger du plass, kjøper du ikke en coupe. Forståelig at du vil ha manuell, men det er desverre ikke så mange biler med det i denne prisklassen. Må du ha en så ny bil som mulig, eller kan du kjøpe noe billigere og eldre? Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Må ha oversett disse i mitt forrige søk: - Audi TT - BMW 323Ci den jeg hadde valgt. - Alfa GTV Lenke til kommentar
mhcbil Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Må du ha en så ny bil som mulig, eller kan du kjøpe noe billigere og eldre? kan kjøpe litt eldre og billigere ja , men ikke så langt ned på 90-tallet og heller ikke gått altfor langt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Toyota Supra 3,0 turbo 1987 - dette er før de ble "fast and furious"-harry-riskokere. Ser ikke så maltraktert ut heller. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Toyota Supra 3,0 turbo 1987 - dette er før de ble "fast and furious"-harry-riskokere. Ser ikke så maltraktert ut heller. Flott bil, har dog ligget ute for salg i snart et halvt år... Lenke til kommentar
rublings Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Må ha oversett disse i mitt forrige søk: - Audi TT - BMW 323Ci den jeg hadde valgt. - Alfa GTV Her er vel kanskje BMW 323 det beste kjøpet ja, men jeg hadde valgt GTVen Audi TT ville jeg ikke sett på, for jeg mener den ble kåret til bla. UK's Worst Car eller noe slikt da den kom. Mye feil med den bilen... Prelude er vel typisk Honda skuddsikkert, og hvis TS ikke er ute etter motor, så ser jeg liten grunn til å velge en 24 år gammel Supra kontra en 12-13 år gammel bil. Iallefall hvis han bare er ute etter utseende og ikke er så veldig flink med skiftenøkkelen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ikke for å virke for useriøs, men Prelude er selve antichrist hos forsikringsselskapene! Stemmer å 323ci også! Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ikke for å virke for useriøs, men Prelude er selve antichrist hos forsikringsselskapene! Stemmer å 323ci også! 323ci er vel ikke så fryktelig billig å forsikre heller, uten at jeg faktisk har sjekket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ikke for å virke for useriøs, men Prelude er selve antichrist hos forsikringsselskapene! Stemmer å 323ci også! 323ci er vel ikke så fryktelig billig å forsikre heller, uten at jeg faktisk har sjekket? Det kan jeg være enig i, men vil tro at den er billigere, uten at jeg og faktisk har sjekket. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Hei, vil ha en kul, sportslig bil til under 110 000,- hester er ikke så utrolig viktig. forslag? sett litt på hyundai coupe, godt valg? Hyundai Coupe er et godt valg! Har hatt min (98 mod) i litt over et halvt år, og har ikke hatt noen problemer med den! Er riktignok ikke den kjappeste bilen i verden, men syntes at den går ganske bra med tanke på at det er 1,6l. Billig å forsikre også, betale vel ca 900 i måneden med 20% bonus. Så ville nok vurdert Hyundai Coupe sterkt hvis jeg var deg. For 110000,- får du en bra Coupe EDIT: skriveleif Endret 4. februar 2011 av Superalex1 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) 900 i mnd med bare 20 % ? synes ikke det var så fryktelig ille. men ille nokk siden det bare er en 1.6 da. Endret 4. februar 2011 av 1915 Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 900 i mnd med bare 20 % ? synes ikke det var så fryktelig ille. men ille nokk siden det bare er en 1.6 da. Nei, er ikke så ille.. Har del kasko på bilen, pga at det står anlegg til en del penger i bilen. Så hvis jeg bare skulle hatt ansvar hadde det vel kommet på rundt 800,- hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1273773;Modified=1296731606;_cmd=similar ;p Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvis du trenger fire seter, vil jeg slenge meg på BMW 323Ci-kjøret. Klarer du deg derimot med to seter, er både MX-5 og Z3 biler du kan ta en nærmere titt på. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Tror bmw 320 er den dyreste å forsikre, mens de under/over ligger lavere. Pga. av alle ungdommene som vil ha 2-liter rekkesekser og smeller Min anbefaling er generelt bmw. I tillegg til at jeg liker kjøreegenskapene, er de også pene. Når du sier hester ikke er viktig, så kan jo du få deg en relativt strøken E46 til den prisen? I motsetning til Audi, har BMW billigere slitedeler. I tillegg til at de etter min erfaring rett og slett har mindre problemer. Og til de som vil kommentere, ja, det finnes merker med myyye billigere deler (f.eks toyota) enn bmw. Men uansett. Jeg synes dette er fine biler, som etter min mening ikke er så alt for dyre i drift. Pass uansett opp for diesel som nærmer seg 200.000. Dieselpumpen kan ryke rundt der, og den er IKKE billig. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Toyota er vel egentlig generelt dyrt når det kommer til deler. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 - Audi TT DEN!, Hadde jeg gått for Om vi ser bort ifra at det er litt høy forsikring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå