Niqābninja Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nei. Et par jeg kjenner godt hadde vært sammen i tre år, og tok en pause på ca 4 måneder, etter pausen ble de sammen igjen og i dag har de vært sammen i seks år. Oi. Hvis det er sånn at du kjenner ett par som har fått det til, da må jo det helt klart være fasiten. Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg kom til å tenke på at det er dumt av henne og ikke Face situasjonen med en gang og heller bare slå opp også at dere heller kanskje blir sammen igjen etter en stund. Man skjønner jo kanskje hvordan det går når man sier Pause. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 ingenting som heter pause i mine øyne Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jenta er visstnok omsorgsfull? Yep, nettopp det hu viser her med å slå opp på en snill måte. Forberede deg på tanken, ved å gå inn i en pause. Så slå opp, og sikkert komme med noen klisjèfraser, så er det over. Og hu har ikke dårlig samvittighet pga hu prøvde å skåne deg og fremme det på en snill måte. Gi hu opp og finn ei ny! Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nei. Et par jeg kjenner godt hadde vært sammen i tre år, og tok en pause på ca 4 måneder, etter pausen ble de sammen igjen og i dag har de vært sammen i seks år. Oi. Hvis det er sånn at du kjenner ett par som har fått det til, da må jo det helt klart være fasiten. Nei, det er nok du som sitter med fasiten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå