venomzorg Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 vi må få de til og vise førpris ved tilbud og! selv om man uansett burde sammenligne "tilbud" med prisguiden. mvh A. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 En ting jeg lurer på: Komplett hadde en abit konkurranse, er denne trukket og hvem vant? :o Lenke til kommentar
sifo Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 du jobber kanskje på komplett.no., jeg anbefaler hva som er best og billigest for forbrukeren. Det er ikke komplett.no. som har billige priser, dem har glemt å tenke på forbrukeren, istedenfor tenker dem profitt om dagen. mpx og pc max o.s.v. som har bedre tilbud. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Toolshed: Det med WTF var nesten morsomt Først klager du på andres feil, men i samme øyeblikk klarer du å lire deg ut av elegante uttrykket! Det med å poste off-topic er en større forbrytelse Fortsetter litt off topic.. Jeg beklager selvsagt at jeg skrev grammatisk med én "m", og det var bare pga. litt dårlig tid. Jeg mener at det selvsagt er tillatt med en og annen skrivefeil, men den karen jeg poengterte hadde "litt" mer enn én feil. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 toolshed: vi har en fin tråd hvor man kan snerre og frese over diverse grammatiske krumspring vi støter på i forumet. Lenke til kommentar
the-king Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 WTF? Ok. Ser at du er ny her, så et tips. Prøv å skrive litt gramatisk riktig. Det blir tatt mer seriøst, og folk gidder å lese det. Og du er endaq nyere her. Det er ikke lov til å kommentere folks gramatiske skrivefeil eller kaste dritt rundt deg når du poster. Heller ikke å poste off topic. Blib: Hvorfor skal det ikke være lov å kommentere andres skrivefeil, eller grammatiske feil? Enkelte feil er irriterende å lese gang på gang, f.ekd "ord deling", at det hadde ikke skada noen om personen retta opp i en og annen feil. Alle skriver feil fra tid til annen. Om man skriver riktig, så er sjansen for å bli tatt seriøst større. Toolshed: Det med WTF var nesten morsomt Først klager du på andres feil, men i samme øyeblikk klarer du å lire deg ut av elegante uttrykket! Det med å poste off-topic er en større forbrytelse Hvis komplett.no har dårlige tilbud den uka, så er det vel bare å benytte en annen leverandør. Hvis de har glemt å sette ned prisen, så er det vel demses feil? Hold kjeft, du har også skrivefeil. Er demses feil et nytt ord eller hva? Lenke til kommentar
the-king Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 WTF? Ok. Ser at du er ny her, så et tips. Prøv å skrive litt gramatisk riktig. Det blir tatt mer seriøst, og folk gidder å lese det. Og du er endaq nyere her. Det er ikke lov til å kommentere folks gramatiske skrivefeil eller kaste dritt rundt deg når du poster. Heller ikke å poste off topic. Blib: Hvorfor skal det ikke være lov å kommentere andres skrivefeil, eller grammatiske feil? Enkelte feil er irriterende å lese gang på gang, f.ekd "ord deling", at det hadde ikke skada noen om personen retta opp i en og annen feil. Alle skriver feil fra tid til annen. Om man skriver riktig, så er sjansen for å bli tatt seriøst større. Toolshed: Det med WTF var nesten morsomt Først klager du på andres feil, men i samme øyeblikk klarer du å lire deg ut av elegante uttrykket! Det med å poste off-topic er en større forbrytelse Hvis komplett.no har dårlige tilbud den uka, så er det vel bare å benytte en annen leverandør. Hvis de har glemt å sette ned prisen, så er det vel demses feil? Hold kjeft, du har også skrivefeil. Er demses feil et nytt ord eller hva? Lenke til kommentar
PekkaTH Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Hva er det med dere Forum-lesere/skrivere som må starte med skrivefeildiskusjoner. Er det fordi det er skoleferie og dere savner norsklæreren? Sist gang jeg la inn Tema, så endte det opp med en masse skrivefeildiskusjoner. Ref. "Billig Ram hos CITRI". Da var det bruk av og og å det gikk på. Lenke til kommentar
TheLoco Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 OBS! OT: <snip> Om man skriver riktig, så er sjansen for å bli tatt seriøst større. <snip> Først klager du på andres feil, men i samme øyeblikk klarer du å lire deg ut av elegante uttrykket! <snip> Hvis de har glemt å sette ned prisen, så er det vel demses feil? Siden du selv kommenterer andres grammatikk og ordbruk, kan du vel også forklare ditt eget språk? Hva betyr "å lire seg ut av et elegant uttrykk"? I hvilken ordbok har du funnet ordet "demses"? MVH TheLoco Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Tror ikke jeg har sett en eneste webshop som har hatt før-pris på ukes-tilbudene sine!! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg vet at detter EXTREMT Off-Topic men: Når det kommer til tilbud, er det ikke noen som stusser litt over at kid interiør har KONSTANT SUUUPER-SALG? :o :o :o Lenke til kommentar
toretors Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 De har endert prisene nå forresetn:) Dem er litt treige, det var dem sist uke og, hvis du får ukens tilbud i mail så får du hvertfall de korrekte prisene og slipper å vente på en oppdatering på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå