Galiano :) Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Tok noen bilder av min Maine Coon idag. Vær ærlig, jeg er her for å lære! Og jeg tåler det! 1 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg for min del synes det var et svært så vellykket portrett. Jeg likte veldig godt komposisjonen, og jeg synes du har fått til en veldig bra dof. Følte og at fokusen var riktig plassert Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Herlig katt! Fokuset sitter, herlige farger, fint øyeblikk, bra posering og ganske bra komposisjon. Jeg tror kanskje bakgrunnen blir litt i det mer forstyrrende laget, med alle greinene og treet generelt. Hadde kanskje gjort seg med mer ensfarget bakgrunn. Ellers har jeg intet negativt Igjen; herlig katt! Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Likte dette. Syns at bakgrunnen gjør seg bra. Tror kanskje jeg ville kuttet litt til venstre og i bunn. Well done. Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Tusen takk for kommentarene, det inspirerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå