Kazumo Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hadde en flørtende tone med en jente igår kveld, før jeg skulle dra spurte jeg om nummeret. Men jeg har aldri opplevd at en jente sier "nei, men jeg kan få ditt".. Noen som kan tenke seg hva hun mente med det? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg ser bare to muligheter. Enten vil hun ta kontakt om/når hun har lyst, eller så har hun allerede bestemt seg for at hun ikke vil ha mer kontakt med deg og bare tok imot nr ditt for å blidgjøre deg. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det er nokk enten en finere måte å si at hun ikke er intresert, eller så vil hun velge selv når hun tar kontakt.. Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 mm.. irriterende, tiden får vise det Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg tar ikke imot nr av jenter, jeg gir dem heller mitt, så får de velge om de vil ha kontakt eller ikke. Gidder ikke kaste bort tid på jenter som egentlig ikke er interessert. Er hun interessert, så tar hun kontakt. 5 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg tar ikke imot nr av jenter, jeg gir dem heller mitt, så får de velge om de vil ha kontakt eller ikke. Gidder ikke kaste bort tid på jenter som egentlig ikke er interessert. Er hun interessert, så tar hun kontakt. THIS. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg tar ikke imot nr av jenter, jeg gir dem heller mitt, så får de velge om de vil ha kontakt eller ikke. Gidder ikke kaste bort tid på jenter som egentlig ikke er interessert. Er hun interessert, så tar hun kontakt. Går du ikke glipp av noen jenter som ikke tør å ta kontakt da? 2 Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jenter som ikkje tør å ta kontakt = initiativlause jenter. Jenter som ikkje klare å ta initiativ er både kjedeleg og stress. So ser ikkje problemet med å "gå glipp av" dei. 1 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Går du ikke glipp av noen jenter som ikke tør å ta kontakt da? Skal jeg bli sammen med en jente krever jeg at hun har bein i nesa og vet hva hun vil. Jenter som er tiltaksløse har jeg ikke bruk for. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Enn hvis jenta har akkurat samme tankegang som deg da.. Da skjer ingenting. haha. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Enn hvis jenta har akkurat samme tankegang som deg da.. Da skjer ingenting. haha. Den tid den sorg. 1 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Enn hvis jenta har akkurat samme tankegang som deg da.. Da skjer ingenting. haha. Hehe.... Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Går du ikke glipp av noen jenter som ikke tør å ta kontakt da? Skal jeg bli sammen med en jente krever jeg at hun har bein i nesa og vet hva hun vil. Jenter som er tiltaksløse har jeg ikke bruk for. Da ender du i 9 av 10 tilfeller opp med en traktorlesbe. 2 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jenter blir hele tiden sjekket opp av gutter. Det skal ganske mye til for at dersom du er "one in a bunch" at hun kommer til å ta kontakt dersom bare hun har nummeret ditt. Jeg sørger for å bare "låne" mobilen og sende meg selv en melding. Så er det gjort. Nå har jeg aldri vært i en lignende situasjon som TS da jenter vanligvis pleier å være sykt løse på å gi fra seg telefonnummere, men dersom hun sier "nei, men jeg kan få ditt" så høres ikke det ut som et godt tegn - i utgangspunktet. Nå vet jeg ikke hvor mye connection dere bygget og alt sånn, men DERSOM hun faktisk likte deg veldig godt, så er vel sjansen større enn stor for at du ville fått nummeret, eller hva? :] Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Da ender du i 9 av 10 tilfeller opp med en traktorlesbe. Tviler. Det fines mange flotte jenter som er oppegående så det holder og som vet hva de vil. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Da ender du i 9 av 10 tilfeller opp med en traktorlesbe. Tvilsomt... De pleier å like damer... Lenke til kommentar
Gene Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Da ender du i 9 av 10 tilfeller opp med en traktorlesbe. Tviler. Det fines mange flotte jenter som er oppegående så det holder og som vet hva de vil. Nå ble jeg faktisk litt nyskjerrig på hvor mange jenter du har gitt nummeret ditt til, og som har tatt kontakt. Det er vel den beste måten å teste hypotesen din på. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nå ble jeg faktisk litt nyskjerrig på hvor mange jenter du har gitt nummeret ditt til, og som har tatt kontakt. Det er vel den beste måten å teste hypotesen din på. De siste gangene jeg har gjort det har det fungert. Men det er ikke hver gang jeg gidder å invitere til videre kontakt, det kommer an på jenta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå