Deem Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Min ABIT IP35 PRO har fusket litt en god stund, så jeg sendte det inn til komplett for erstatning. Kortet jeg skal få som erstatning heter MSI P45 NEO-F. ABIT kortet har vunnet en rekke priser og ble høyt priset i de fleste tester. MSI kortet finner jeg lite omtaler av og det jeg lurer på er om dette kortet er en tilfredsstillende erstatning for IP35 PRO? Det ser ut til at kortet mangler optisk utgang for lyd som jeg benytter meg av, ESATA-tilkobling og mulighet for raid, ikke minst tilbehør. I tillegg, jeg fikk beskjed om å bare sende kortet, så jeg la ikke ved IO-shield eller kabler. Det står "NB!!! Kun kort!! (Drivere, kabler, brackets, manual, IO shield + + mangler!!!)". Er dette OK? Sammenlikning: http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=335649&sku=369193 Andre komponenter i maskinen: 8800GTS 512 skjermkort Intel E8400 prosessor PCI lydkort PCI trådløst nettverkskort plenty med harddisker Endret 30. januar 2011 av Deem Lenke til kommentar
Deem Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Kortet møtte ikke standarden til mitt gamle kort på noen måte, og jeg blir kreditert. Tråden kan lukkes Kortet møtte ikke standarden til mitt gamle kort på noen måte, og jeg blir kreditert. Tråden kan lukkes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå